דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לקידום אתרים אורגני 

מאת    [ 27/05/2020 ]

מילים במאמר: 576   [ נצפה 1452 פעמים ]

איך תדעו אם הקידום האורגני שלכם באמת עובד?

 

אז החלטתם לשכור שירותים של חברת קידום אתרים או מקדם אתרים עצמאי במטרה לקדם את האתר שלכם בקידום אתרים בגוגל. הזמן חולף ואתם לא באמת בטוחים האם עבודת קידום האתרים באמת מוכיחה את עצמה? לפניכם כל הסימנים לכך שחברת קידום אתרים או מקדם אתרים מקצוע עושה עבודה טובה בקידום האתר שלכם. 

 

אתם רואים תוצאות
גם אם האתר שלכם עדיין לא ממוקם בעמוד הראשון בגוגל, חברת קידום אתרים תוכל להציג בפניכם תוצאות כלשהן שיוכיחו את הישגי הקידום האורגני. כמו למשל גידול בתנועת הגולשים לאתר שלכם, תוכן חדש שעולה באתר או שינויים בתוכן הקיים, אתרים שיש בהם קישורים נכנסים לאתר שלכם ועוד. מומלץ לבקש מחברת קידום אתרים שתספק לכם דו?ח שבועי המציג את ביצועי קידום האתרים האורגני. 

 

הדירוג של האתר שלכם משתפר
אם מקדם האתרים שלכם מספק לאתר שלכם דירוג גבוה יותר במנוע החיפוש, כנראה שאתם בידיים טובות. חשוב לשים לב שהאתר שלכם מדורג לפי מגוון מילות מפתח הקשורות לענף שלכם. בנוסף לכך, על הדירוג להיות עקבי. אתר שהדירוג שלו במנוע החיפוש עולה ויורד באופן דרסטי מעורר חשד לגבי איכות קידום האתרים האורגני. 

 

ההכנסות שלכם גדלות
המטרה של קידום אתרים אורגני היא להגדיל את ההכנסות שלכם. אם מקדם אתרים הצליח לקדם את האתר שלכם למיקומים הראשונים בגוגל ובהתאם למילות המפתח, ההצלחה הזו תבוא לידי ביטוי בגידול במספר הלקוחות ובהכנסות שלכם. 

 

זכרו שקידום אורגני הוא תהליך ארוך הדורש סבלנות רבה, ושאין פתרונות קסם מהירים. בין אם אתם שוכרים שירותי משרד פרסום או משרד פרסום בבאר שבע, חשוב שתבחרו בחברת קידום אתרים שיש מאחוריה המלצות ושורה לקוחות מרוצים. 

 

כל הטעויות שיש להימנע מהם בקידום אורגני

 

קידום אתרים אורגני יכול לתרום רבות לעסק שלכם ולהוביל אותו להצלחה גדולה. מקדם אתרים יסייע לאתר האינטרנט שלכם להגיע לדירוגים גבוהים יותר בתוצאות החיפוש של גוגל, וכך תגדל תנועת הגולשים וכמות הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. בין אם החלטתם לשכור שירותים של חברת קידום אתרים גדולה, או של מקדם אתרים פרילנסר, ישנן כמה טעויות נפוצות בקידום אורגני שחשוב להימנע מהן. 

 

הכנסת של קישורים חיצונים לאתרים אחרים

ישנן חברות שיווק באינטרנט הטוענות כי ככל שתכניסו לאתר שלכם קישורים לאתרים חיצוניים אחרים, כך האתר שלכם יקודם גבוה יותר בגוגל. האמת היא שקישורים חיצוניים באתר שלכם תורמים רק לקידום אתרים אחרים ולא לקידום האתר שלכם. במקום זאת, על מקדם האתרים לדאוג לקישורים נכנסים ולהטמיע באתרים אחרים לינקים שיגיעו לאתר שלכם. 

 

הכנסת מילות מפתח ללא מחקר מילות מפתח
מילות מפתח הן כלי רב עוצמה לקידום האתר שלכם בגוגל, אך חשוב לבחור את מילות המפתח בחוכמה. מילות המפתח צריכות להיות קשורות לתחום שלכם ולהיות פופולריות במנוע החיפוש. כדי לאתר אותן, יש לערוך מחקר מילות מפתח. מקדם אתרים המכניס מילות מפתח ללא ביצוע מחקר מילות מפתח עלול לגרום לכם לאובדן של זמן וכסף. 

 

חוסר השקעה בחווית משתמש

חברות קידום אתרים עשויות להבטיח לכם הרים וגבעות, ושהאתר שלכם יגיע לעמוד הראשון בגוגל. כל זה טוב ויפה, אך אם האתר שלכם לא מעניק חווית משתמש איכותית, הגולשים עלולים לברוח מהאתר ולא לשוב אליו. במסגרת קידום אתרים אורגני, חשוב מאוד שמקדם האתרים ידאג ליצירת חווית משתמש טובה באתר שלכם כמו למשל - טיפול במהירות הטעינה של הדפים, שיפור מבנה האתר, עדכון עיצוב האתר לעיצוב רספונסיבי (עיצוב המותאם לגדלי המסכים השונים) ועוד. 

 

שקיפות ומקצוענו ביחד. קידום אורגני בגוגל, מומחה כל מה שקשור לקידום אורגני  בגוגל בכלל וקידום ממומן בפרט 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב