דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מניעת פריצה שקטה לבית 

מאת    [ 27/04/2020 ]

מילים במאמר: 440   [ נצפה 1598 פעמים ]

כולנו שומעים על פריצות לבתים; לפעמים מחברים שזה קרה להם ולפעמים אנו שומעים על זה בתקשורת. אבל חשבתם פעם כיצד מתבצעות פריצות לבתים? אולי אתם מדמיינים את הגנבים מגיעים עם פטישים ומכים בדלת בחוזקה… אך ממש לא. הגנבים מחפשים אחר שירות של פריצה שקטה ומהירה. הם אינם רוצים להיתפס ולכן הם לומדים מיומנויות של פורצים מקצועיים על מנת לבצע פריצות מהירות ושקטות. במאמר זה נסביר מהי פריצה שקטה ומה ניתן לעשות לצורך מניעת פריצה שקטה.

מהי פריצה שקטה

פריצה שקטה היא פריצה המתבצעת באמצעות כלי פריצה מקצועיים אשר מיועדים בדרך כלל לפורצים מוסמכים ולא לגנבים. לצערנו הרב בקלות ניתן להשיג את אותם כלי העבודה באינטרנט וכל אחד יכול לרכוש אותם, גם הגנבים. כלי פריצה אלו מכונים בשפה המקצועית פיקלים. אלו הם כלים עדינים, כמו סיכות, בהם משתמשים לצורך פריצת המנעול. כלי עבודה אלו מוחדרים אל תוך חור המנעול ובעזרת המיומנות הנכונה ניתן לדמות את פעולת המפתח ולפתוח את המנעול. שיטה זו מכונה גם שיטת הדגדוג ובעזרתה מבצעים פריצה שקטה. כך הגנבים יכולים להיכנס לביתכם בשקט מופתי, בלי שהשכנים ישמעו ובלי להשאיר סימן חיצוני על הדלת. מפחיד!

אז איך מונעים פריצה שקטה?

פריצה שקטה היא בהחלט דבר מפחיד אך ישנו אמצעי יעיל באמצעותו ניתן למנוע את הפריצה השקטה. ניתן לעשות זאת באמצעות התקנת צילינדר נגד פריצה שקטה. זהו צילינדר המצויד בפתרונות טכנולוגיים אשר אינם מאפשרים את העבודה העדינה של הפיקלים – זה נעשה בעזרת מבנה מיוחד הכולל זוויות בלתי אפשרויות עבור אותם כלי דגדוג, כמו גם מגנטים המפריעים לביצוע. ניתן להתקין צילינדר נגד פריצה שקטה על כל דלת באמצעות שירות של מנעולן מיומן.

לצילינדר נגד פריצה שקטה ישנו יתרון נוסף – בקרת שכפול. בוודאי יצא לכם פעם לתת לעוזרת מפתחות של הבית ולו רק באופן זמני. מבחינה תאורטית העוזרת יכולה לשכפל את המפתחות. אך לא כך הדבר כאשר מותקן צילינדר נגד פריצה שקטה. הוא מגיע עם בקרת שכפול אשר מחייבת שימוש בכרטיס מגנטי ייחודי לצורך שכפול המפתחות.

התקנת צילינדר נגד פריצה שקטה מעניקה לכם הגנה טובה, אך אין הגנה מוחלטת. כאשר יש לכם צילינדר נגד פריצה שקטה בוודאות הגנבים אינם יכולים להשתמש בפיקלים ולבצע פריצה שקטה, אך בהינתן ההזדמנות הם יכולים לבצע פריצה בעזרת כלים כבדים או קידוח. הסיכוי קטן יותר בכלל הסיכון שיתפסו.

ישנו אמצעי נוסף אשר מומלץ להתקין והוא מנעול כספת עליון. זהו אינו עוד אמצעי למניעת פריצה שקטה, בדיוק להפך. זהו אמצעי אשר יכול לשפר את המיגון שלכם דווקא במקרים בהם הגנבים מוכנים לקחת את הסיכון ולנסות להשתמש בכלים כבדים לצורך פריצת הדלת. השילוב של צילינדר נגד פריצה שקטה עם מנעול כספת עליון מעניק לכם את הביטחון המרבי. מנעול כספת עליון כולל הגנה נגד קידוח וקשה מאוד לפרוץ אותו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב