דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד לשפר את דירוג האשראי שלך 2020 

מאת    [ 12/04/2020 ]

מילים במאמר: 867   [ נצפה 1482 פעמים ]

אמנם ישנם דברים רבים שתוכלו לעשות בכדי להשיג את ציון האשראי הטוב ביותר, אך אין דרכים מהירות או קלות להביא את הניקוד שלכם מדלל למצויין. תצטרך לעשות כמה דברים כדי לשפר את דירוג האשראי שלך, והצעדים הספציפיים שתנקוט תלויים במה שפוגע בחשבונך ברגע זה.

כדי לשפר את דירוג האשראי שלך, עליך להבין מה הופך את דירוג האשראי שלך לקוי.

לפני שתעשה משהו אחר, הזמין עותק של דוח האשראי וציון האשראי שלך. אתה יכול להזמין דוח אשראי וחשבון עבור כל שלוש לשכות האשראי, או שתוכל להתחיל עם אחת. אם אתם מחפשים דרך להפחית את העלות (דוחות אשראי ודירוגים יכולים להיות 20 $ ומעלה), יש כמה דרכים להשיג דוחות אשראי ונקודות אשראי בחינם.

שימוש באשראי גבוה, מעט מדי חשבונות או עיכובים אחרונים עשויים להשפיע על דירוג האשראי שלך.

לאחר מכן סקור את דוח האשראי שלך לגבי חשבונות או פיגורים ספציפיים לשימוש רב. אם האלמנטים השליליים אינם נכונים, הסר אותם על ידי התנגדות בלשכת האשראי או אספן המידע.

התגבר על היסטוריית התשלומים השלילית שלך

אם דוח האשראי שלך מכיל מספר עבריינות, עליך לשלם יתרות שהועברו בעבר ולהתחיל להוסיף תשלומים חיוביים לדוח האשראי שלך. פתח חשבונות חדשים כדי להתחיל ליצור היסטוריית תשלומים חיובית אם כל החשבונות האחרים שלך נסגרים. בגלל הציון הנמוך שלך, יתכן שיהיה לך קשה לקבל אישור לכרטיס אשראי מסורתי.

למרבה המזל, ישנן אפשרויות אחרות לקבלת כרטיס אשראי רע אשראי, כגון כרטיס אשראי מאובטח, כרטיס חנות קמעונאית או אשראי מלווה.

לאחר שתקבל את חשבונך החדש, בצע את כל התשלומים החודשיים שלך בזמן, גם אם פירושו הגדרת תשלום אוטומטי. המפתח הוא להאפיל על היסטוריית התשלומים השלילית שלך באמצעות תשלומים חיוביים.

באמצעות הלוואת הלוואה נמוכה יותר

שימוש גבוה באשראי פירושו שהיתרות בכרטיסי האשראי וההלוואות שלך גבוהים ביחס למסגרת האשראי או לסכום ההלוואה הראשוני. התיקון לשימוש באשראי גבוה הוא די פשוט - תפצו על יתרות אלו. כמובן שזה יכול לקחת זמן רב אם אין לכם מספיק כסף למשוך יתרות בכרטיסי אשראי בטווח של 10-30% ממסגרת האשראי.

יתכן שתוכל לדשדש את יתרותיך בצורה שתשתמש בצורה חלקה. לדוגמא, אם בכרטיס אשראי אחד יש עומס של 50% ובשני האחרים יתרה של $ 0, אתה יכול להעביר חלק מהיתרה לשימוש אפילו. כדי להסיר זאת, עליך לוודא שהיתרה של כרטיס האשראי החדש נמצאת מתחת ל -30% מהמגבלה. זכור לקחת בחשבון את עלות העברת היתרה בהחלטתך. יכול להיות שזול יותר להשאיר את היתרה במקום שהוא ופשוט לשלם אותו בצורה אגרסיבית יותר.

אם כבר מדברים על השימוש באשראי, אם אתה מתחיל לעבוד עם חשבונות כרטיסי אשראי חדשים, אל תשכח לשמור על יתרות אלה בטווח של 10 עד 30% ממסגרת האשראי. זו הרמה הטובה ביותר לבניית דירוג אשראי טוב. כל דבר לעיל יכול לפגוע באשראי שלך.

לקבל מיקרו-הלוואה

קיום חשבונות אשראי מעורבים הוא חשוב מכיוון שהוא מראה למלווים שיש לך ניסיון בעבודה עם סוגים שונים של חשבונות. כרטיסי אשראי שונים מהלוואות לתשלומים, ואם אתה יכול להתמודד איתן היטב אתה מהווה סיכון אשראי טוב יותר מאשר לווים שמעולם לא היה להם כזה או אחר.

אם אתה זקוק לזיכוי בתשלומים בדוח האשראי שלך, צור קשר עם איגוד האשראי המקומי. כמה מאיגודי אשראי מציעים הלוואות למלווים כדי לסייע בהגברת ציוני האשראי הירודים. לאחר שתאושר לקבל הלוואה, עיקרון ההלוואה מופקד בחשבון חיסכון הריבית.

אתה מבצע תשלומי הלוואה חודשיים רגילים, לא כסף בחשבון חיסכון, אלא מכספיך. התשלומים החיוביים שלך מדווחים ללשכות אשראי מדי חודש. לאחר פירעון ההלוואה, החיסכון והריבית הם שלך. הלוואה למפתח הלוואות היא גם היכולת להוסיף חשבונות לפרופיל הלוואות דק שיש לו מספר חשבונות או לא.

 

הקפד להשתמש בחשבונות ישנים

היסטוריית האשראי שלך היא 15% מהיסטוריית האשראי שלך. הדרך הקלה ביותר ל שיפור את דירוג האשראי שלך בתחום זה לאפשר לחשבונות האשראי שלך להזדקן. הקפד להשתמש בחשבון האשראי העתיק ביותר שלך בכדי להשאיר אותו פעיל. אם אתה נותן לחשבון להשתגע, לא יינתן לו משקל רב בהיסטוריית האשראי שלך. (חלק ממנפיקי הכרטיסים אף מבטלים חשבונות רדומים.)

משך הזמן שחלף מאז יצירת היסטוריית אשראי הוא רק חלק אחד מאופן שבו חישובי דירוג האשראי לוקחים בחשבון את גיל האשראי שלך. הגיל הממוצע של כל החשבונות שלך הוא גורם נוסף. פתיחת חשבונות חדשים רבים יכולה להוריד את גיל ההלוואה הממוצע שלך, אז אל תפתח אותם שלא לצורך. אבל בהחלט, פתח חשבונות, במידת הצורך, בכדי לעזור להלוואה שלך בתחומים אחרים.

תן לעידן של בקשות חדשות

בקשות מופיעות בדוח האשראי שלך בכל פעם שאתה מגיש בקשה להלוואה. שלא כמו מידע שלילי אחר, פניות נשארות רק בדוח האשראי שלך במשך שנתיים, אך הן משפיעות רק על דירוג האשראי שלך במשך 12 חודשים.

בקשות מהוות רק 10% מציון האשראי שלך, אך באופן תיאורטי הן יכולות להוריד אותך מ- 600 ל- 540. לאחר שתפתח כמה חשבונות חדשים כדי להחזיר את דירוג האשראי שלך, ציין בשאלות אלה את הגיל לפני שאתה חושב לקבל חשבונות חדשים.

תן קצת זמן

אולי אתה כבר עושה הכל נכון: פתחת חשבונות חדשים, נפלת בהתנהגות לא נכונה, שילמת את היתרות שלך ואתה משלם את החשבונות שלך בזמן - ועדיין לא ראית שיפור בניקוד האשראי שלך. עדיף לחכות. לוקח דירוג האשראי שלך להתאושש ממידע שלילי רציני, להתמודד עם דוח האשראי שלך, ולמען היסטוריית התשלומים החיוביים עולים על העבר השלילי. היה סבלני ובדוק את דירוג האשראי שלך לאחר מספר חודשים כדי לגלות אילו גורמי סיכון עדיין משפיעים על חשבונך.

תקראו עוד: איך משפרים בי די אי או מחיקת bdi שלילי

אשלי כהן bdi
 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב