3 מרכיבים הכרחיים למכירות בשפע בכל מוקד מכירות
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

3 מרכיבים הכרחיים למכירות בשפע בכל מוקד מכירות 

מאת    [ 01/04/2020 ]
מילים במאמר: 383   [ נצפה 593 פעמים ]

 
 

קיימים לא מעט מרכיבים הכרחיים למכירות בשפע בכל מוקד מכירות, אשר בלעדיהם אין מוקד, ואין מכירות..

נפרט היום 3 מתוכם:

 

תסריטי שיחה מהודקים, שנבחנו, ושעובדים:

ללא תסריט שיחה "מנצח", קשה למצות במוקד את המכירות.

תסריט שיחה מהודק ומדויק, הוא תסריט שפיצח את נושא ה"רגל בדלת": היינו את המשפט/ים הראשון/ים שנאמר ללקוח, על מנת לאפשר לשיחה להתחיל, על מנת לסקרן את הלקוח, לספק הבטחה (שכמובן, תקוים בהמשך).

תסריט שיחה מקצועי, מבוסס על מבנה השיחה עם הלקוח, על שלביו השונים: מקרב, מברר, מכוון ומסכם.

לתסריט שיחה שעובד, יש נספח ובו ההתנגדויות שלקוחות מעלים, בתהליך המכירה, ולצדן, יש את המענה המדויק ביותר, המנוסח על פי הטכניקה למענה על התנגדויות.

בתסריט שיחה איכותי מקפידים על טכניקות סגירה מותאמות למכירה.

תסריט שיחה טוב, יהיה כזה שנוסה ותוקף בשיחות "רטובות", עם הלקוחות, ולא רק כזה שנראה טוב על גבי המסך / הניר.

במהלך השיחות הראשוניות, מי שמתקף את התסריט נתקל במקומות בהם התסריט אינו "זורם", ונוצר שקט מביך, במקומות במהלך השיחה בהם הצגת סדר הדברים אינה מדויקת ובהתנגדויות השונות.

עבודה הכנה זו מאפשרת לשפר את התסריט ולהפוך אותו למנצח.

 

מיומנויות שיחה עם לקוח, ומיומנויות מכירה:

בכל מערך מכירות, ככל שהנציגים / המוכרנים/ אנשי המכירות מיומנים יותר במודלי השיחה עם הלקוח, מכירים הן את מתודולוגית העבודה ומנוסים בה, כך הסיכוי לאחוז מכירות גבוה, גדל.

למעשה, גם אם תסריט השיחה מצוין, ואף נבדק ותוקף, לכך שהוא מייצר מכירות, אם מי שמקיים את השיחה אינו בקיא ומנוסה במיומנויות מכירה, יהיה קשה לעמוד באחוזי סגירה טובים.

החדשות הטובות: במכירות ניתן להשתפר. באמצעות חניכה ותרגול, ובאמצעות סדנת מכירות מקצועית, ניתן לעשות קפיצה מדרגה משמעותית, ולשפר את הביצועים.

 

דאטה בייס

מי שמכר אי פעם, או אפילו ניסה למכור, בוודאי יודע שבסיס הנתונים של הלקוחות אליהם פונים הוא מפתח משמעותי להצלחה.


    • האם מדובר בלידים (הפניות) חמים? שהגיעו כתוצאה מפרסום? או כתוצאה מממליץ שהפנה?
    • האם מדובר בדאטה בייס "קר"? מרשימות שלא ברור מה מקורן?
    • האם מדובר ברשימות של לקוחות עבר, שהיו בעבר לקוחות החברה?

לכל אחד מהערוצים "ציון איכות" שונה. ככל שהבסיס הנתונים איכותי יותר, כך הסיכוי להצלחת המכירות גדל.

 

אלו הם רק 3 נושאים מתוך נושאים רבים המרכיבים מוקד מכירות שעומד ביעדים. מכירות מוצלחות לכולם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב