דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קבלת המלצה עבור מנעולנים 

מאת    [ 22/03/2020 ]

מילים במאמר: 524   [ נצפה 934 פעמים ]

איך להזמין מנעולן על פי המלצה
כאשר בעבר מצאתם עצמכם מחוץ לבית או הרכב כשהמפתחות מתוך הדירה או הרכב, אתם כנראה מכירים את תחושת חוסר הוודאות וחוסר הידיעה הגדול. המחשבה הראשונה שעוברת בראשינו היא להביא איש מקצוע בתחום המנעולנות המסוגל לסייע לנו בבעיה שנקלענו בה.
אם בן משפחה או מכר לא מסוגלים להגיע לעזרתנו עם מפתח נוסף, שיחת הנייד הראשונה שנעשה תהיה לפורץ מנעולים. כאמור בטרם שתצרו קשר כדאי שתפנימו את הדבר הלא נעים הבא: ממדגם שערכנו באתרנו ישנו נתון שבפועל מספר לא ברור כאמור מנעולנים לדוגמה מהמרכז הרשומים באוגדן הטלפונים שלכאורה חשבתם המיקוממ מהמרכז, וסביר להניח כי בעודכם ממתינים לשירות מנעולנות שיגיע במועד הקצר שניתן כפי שציפיתם ממנעולן שמתגורר באזורכם, אותו מנעולן שהזעקתם עושה דרכו מעיר מרוחקת אחרת מהמרכז או אפילו הדרום הארץ וככל הנראה כי מי שאתם מצפים יגיע אליכם לא בזמן הקרוב, או אף גרוע מזה, יתכן כי איש המקצוע שנענה לשיחתכם הטלפונית הזמין בעצמו איש מקצוע אחר או קולגה שכאמור מתגורר באזור מגוריכם והאבסורד הוא שהוא אינו פורץ מנעולים מקצועי או מורשה, וסביר להניח שהוא קבלן משנה של אותו פורץ המנעולים ששוחח בטלפון, ללא שהוסבר לכם על כך ואליו לא ציפיתם.

אז מהי אם כן הדרך הטובה ביותר למצוא מנעולן באיזור מגורכם. תמיד כדאי לעשות בדיקה למציאת מנעולן על ידי המלצות לפני שנחייג למנעולן, ונשמור את פרטיו באותו הרמה שבו נשמור פרטיו של טכנאי מזגנים, חשמלאי מוסמך או למעשה כל איש מקצוע שרצינו בשירותיו. נתון זה נכון שאנחנו רוצים מאותו איש מנעולים לבטיחות הבית כגון להרכיב מנעול עליון נוסף על דלת הבית או  כל מנעול נוסף או רכישת כספת באחד החדרים. יוצא אם קרה מקרה לא נעים בו ננעלתם מחוץ לרכב כשהמפתחות בפנים, להבדיל מזה זה לא הזמן המתאים לעשות  עכשיו סקר בזמן המצוקה הזה.

אם ננעלתם מחוץ לאוטו באיזה נתיב בכביש צדדי בכביש וקיים עבורכם שירות דרך עבור ביטוח הרכב, חשוב לנסות ולהשתמש בו בגלל שכאמור לרובן כיסוי המכסה פריצה למכונית כחלק מהשרות הניתן מחברות הביטוח. אפשרות שנייה תהיה להתקשר לקרוב משפחה או מכר ולבקש המלצה עבור פורץ מנעולים שהוא אולי יודע ומכיר. אם בכל זאת הגעתם למנעולן בסיוע רשימת טלפונים או דרך גוגל וכתובתו העסקית מופיעה בפרסום, ודאו שאכן הכתובת כאמור שייכת לאותו מנעולן. כתבו את מספרי הטלפון של כמה מהם למקרה שתחליטו להשתמש בשירותיו. במידה ועונים לכם לנייד לאחר שהתקשרתם במשפט מהוסס כדוגמת: "שירותי פריצה ומנעולנות" ולא עם הצגת שם העסק הספציפי, דרשו את שם המלא של העסק, אם לא נענו לכם וסרבו, חייגו לפורץ מנעולים נוסף בלי היסוס. בקשו הצעת מחיר לפני ביצוע התיקון, ודאו כי לפורץ המנעולים ביטוח נזקים למקרה של נזק לרכב בטרם שיעסוק בפריצת הרכב ודרשו לראות אישור משטרת ישראל לעסוק בשירותי פריצה כדרוש בחוק הפריצה. מיצוי של הנהלים הללו יכול להבטיח כי שירות פורץ המנעולים כביכול היה  של פורץ מנעולים וותיק והוגן וכמובן מומלץ.

עוד דרך מומלצת קיימת להזמנת מנעולן באיזור מגוריכם שניבדקה ואומתה, היא דירוג פורץ מנעולים שמפורסם באינדקס המנעולנים ונמצא בפורטל מסויים של בעלי מקצוע. אין זה ישפיע במידה ואתם זקוקים עכשיו לפורץ מנעולים בקרית גת, מנעולן בתל אביב או מנעולן בבני ברק, כל איש מקצוע המפורסם באינדקס מסויים נבדק ואומת כפורץ מנעולים המתגורר בקרבתכם מוסמך ומורשה ושהוא כפוף לחברה מסודרת המפרסמת את עובדיה כנדרש.  

שירותי פריצה ומנעולנות 24/7, מנעולן דירות, מנעולן רכבים, מנעולן כספות,כל שירותי המנעולנות בפריסה ארצית, תחת קורת גג אחת 0529252323




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב