דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים שימושיים להצלחה באתרי סטוצים 

מאת    [ 20/03/2020 ]

מילים במאמר: 404   [ נצפה 1538 פעמים ]

לפעמים, לא מתחשק לנו משהו רציני ומחייב. בסך הכול רוצים לכייף קצת וליהנות מחום ואינטימיות, בלי כל ההתעסקות עם דייטים, זוגיות והאתגרים שהם מביאים איתם. בדיוק לשם כך נועדו אתרי סטוצים, שמאגדים בתוכם אלפי גברים ונשים ששואפים למצוא זה את זו לסטוץ סוער. הבעיה היא שהשפע באתרים הללו הוא לא רק יתרון אלא גם חסרון. מצד אחד, יש לכם מאגר עצום של סטוצים פוטנציאליים לפנות אליהם. מצד שני, גם להם יש. כלומר, אם לא תתבלטו בדרך מסוימת, פשוט "תלכו לאיבוד" בין כל ההיצע והסיכוי שתקבלו הודעות או שיענו לכם להודעות, ירד משמעותית. זו הסיבה שאתם צריכים לעשות הכול כדי להבליט את עצמם באתרים האלו ולכן ריכזנו עבורכם טיפים שימושיים להצלחה באתרי סטוצים:


    • השקיעו בתמונות. התמונות הן כרטיס הביקור שלכם באתר ובמיוחד בכזה המבוסס על מפגשי סטוצים. כולם רוצים למצוא פרטנרים נאים לסטוץ שלהם ולכן תמונה טובה שלכם יכולה לעשות את ההבדל. כדאי להימנע מתמונות שמשדרות "מאמץ יתר" או תמונות קלישאתיות כמו סלפי מעלית או דאק פייס ומשקפי שמש. תהיו אתם  - אבל הגרסה הכי טובה של עצמכם. הקפידו על זוויות מחמיאות ותאורה טובה וכמובן, אל תשכחו לחייך.
    • תמלאו את הפרופיל שלכם ותספרו על עצמכם. נכון, מדובר בסטוצים ולא בחתונה, אבל בכל זאת יותר נעים לפנות לאדם שכתב על עצמו כמה מילים ואפשר לשלוח לו הודעה שמתבססת על התייחסות למשהו שהוא סיפר ולתת לו התייחסות אישית. למילוי הפרופיל יש יתרונות לשני הצדדים. הוא מאפשר לשלוח הודעות מדויקות יותר ואלו בדרך כלל גם זוכות למענה ולא להתעלמות ומקדמות אתכם בדרך למטרה.
    • תבררו את כל מה שחשוב לכם לדעת, מיד על ההתחלה. אם יש דברים שחשוב לכם לשמוע עליהם מיד כמו איפה היא מתגוררת או האם יש לו רכב, חבל שתבזבזו את הזמן בשיחה ארוכה כדי לשמוע בשלב מסוים שיש היבט שאתם לא יכולים להתפשר עליו. הסוד להצלחה באתרי סטוצים הוא לנפות מהר (אך בנימוס) את מי שלא מתאים, כדי למצוא את מי שכן מתאים.
    • תתפשרו איפה שאפשר להתפשר. זה לא אומר לבטל את העקרונות שלכם, זה בסך הכול אומר שאם אתם רוצים למצוא סטוץ מוצלח, יכול להיות שתצטרכו לצאת קצת מאזור הנוחות שלכם: למצוא מישהו שגר קצת יותר רחוק ממה שאתם רגילים, או מישהי עם תחומי עניין שאתם בדרך כלל לא חשופים אליהם. בצורה כזו אתם מגדילים את מעגל האנשים שנהיה רלוונטי עבורכם ואז כמובן שיש לכם יותר סיכוי למצוא סטוץ.

תגיעו עם גישה אופטימית. אם אתם רוצים להצליח באתרי סטוצים, אתם צריכים לבוא עם גישה חיובית ובריאה, שתתרום לווייב הכללי ותעזור לכם להשיג את הסטוצים הנחשקים.

דן גור, בעל ניסיון של 10 שנים בניהול אתרי הכרויות באינטרנט




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב