דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדרך מאתרי ההיכרויות לחתונה 

מאת    [ 10/03/2020 ]

מילים במאמר: 511   [ נצפה 1495 פעמים ]

הדרך מאתרי ההיכרויות יכולה להיות מאתגרת
המאה ה-21 הביאה עמה שינויים תרבותיים מרחיקי לכת. הופעתן של רשת האינטרנט ובעקבותיה הרשתות החברתיות, יצרה דרך חדשה להיכרויות בין אנשים, לאו דווקא בפן הרומנטי. יותר ויותר אנשים יושבים בבית, בגפם ומתקשרים עם העולם דרך המסכים. הם לא תמיד חשים בדידות, משום שהם מרגישים קרובים לאנשים איתם הם מנהלים קשרים דיגיטליים. אולם כשזה נוגע לזוגיות, תמונת המצב מעט שונה.

שלא כמו קשרים חברתיים, אותם עוד ניתן איכשהו לנהל חלקית דרך המסכים מבלי להיפגש בפועל, זוגיות אמתית דורשת אינטראקציה קרובה, פיזית ונפשית, המובילה ליחסים משמעותיים שחלקם אף מובילים לחתונה ומחזיקים חיים שלמים. אם פעם היה נהוג להכיר ולחזר דרך שדכניות, בלימודים, בתנועת הנוער, במסיבות וכדומה, הרי שכיום עולם הדייטינג נהיה הרבה יותר מנוכר ומאתגר. לא ניתן לנהל זוגיות דרך האינטרנט, אבל השינויים הטכנולוגיים והתרבותיים הביאו לכך שהדרך לחפש אותה, כן מתבצעת דרך האפליקציות ואתרי ההיכרויות השונים. הבעיה היא שלרוב הדרך מאתרי ההיכרויות לחתונה גם היא לא פשוטה ורק שימוש נכון באפליקציות איכותיות הוא זה שיביא לזוגיות הנכספת.

היצע, שפע והתנהלות נכונה
כשאנחנו הולכים למפגש של חברים, מסיבה או כל אירוע חברתי אחר, אנחנו פוגשים במספר מצומצם של אנשים בלבד. גם אם יש מאות ואפילו אלפי אנשים באירוע, בפועל אנחנו נבוא במגע רק עם יחידים בודדים, שמתוכם אולי נכיר מישהו שישבה את ליבנו ונוכל לצאת איתו לדייט שיוביל לזוגיות מאושרת ובריאה.

אתרי הכרויות, לעומת זאת, מציגים היצע עצום של גברים ונשים, בלחיצת כפתור. חשבו על אתר היכרויות כעל מפגש חברתי המוני, בו מתכנסים גברים ונשים איכותיים. אלא שלא כמו במפגש חברתי, כאן יש אפשרות להגיע ולהכיר את כולם. הגלישה באתרים ואפליקציות של היכרויות היא נוחה, קלילה ואינטואיטיבית ולכן ניתן תוך זמן קצר להיחשף להמוני אנשים. מה שחשוב לזכור, זה שכמו שאתם נחשפים למסה עצומה של אנשים, כך גם הגולשים האחרים. ואם לא תתבלטו בין ההמון, רוב הסיכויים הם שלא כל כך ישימו לב אליכם. לכן, מי שבאמת רוצה לנצל את אתרי ההיכרויות לטובתו ולהפוך את הדרך מאתרי ההיכרויות לחתונה ליעילה וקצרה יותר, צריך לחשוב היטב כיצד הוא מסגנן את הפרופיל שלו, מבחינת התמונות ומה שהוא כותב על עצמו וכיצד הוא פונה לאנשים או הנשים איתם הוא מעוניין בקשר. כמו הפרופיל, גם הודעות פרטיות גנריות וחסרות עניין וערך אמתי לרוב לא יזכו להתייחסות או תגובה. חשוב ללמוד את הפרופיל של מי ששולחים לו הודעה ולנסות לעורר את תשומת לבו בדרך מקורית ושובת לב, אך כמובן גם מכבדת ומכובדת.

למדו מה עשו אלו שזה הצליח להם
בכל חבורה יש את הזוג הזה שהכיר באתר היכרויות כזה או אחר וכיום הם נשואים באושר ואפילו בעלי משפחה. שווה להתחבר אליהם ולשאול מה הם עשו על-מנת להגיע למעמד הנכסף הזה: כיצד סיננו מועמדים? עם מי יצאו לדייטים וכמה? מה היה הדבר שתפס את תשומת לבם בקרב בני הזוג כבר בהתחלה וגרם להם לפנות אליהם ולנסות לצאת לדייט?

בנוסף, יש אתרים שמפרסמים המלצות מגולשים וסיפורי הצלחה, ששווה להתעמק גם בהם ולהבין מהו אותו "אקס פקטור" שהופך את הדרך מאתרי ההיכרויות לחתונה, למוצלחת. יש אפילו אתרים שמתחזקים בלוג עם עצות לשימוש נכון ובריא באתר ועצות כלליות לזוגיות, שיכולים להוות מקור להשראה ולסייע לכם למצוא את הזוגיות שאתם חולמים עליה.

דן, בעל ניסיון של 10 שנים בניהול אתרי הכרויות באינטרנט




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב