דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מפתח מסתובב קשה בדלת ולא יוצא 

מאת    [ 03/03/2020 ]

מילים במאמר: 361   [ נצפה 1352 פעמים ]


תקלות עיקריות בדלת כניסה
לקוחות לא מעטים פונים אליי בטענה שהם רוצים להחליף מנעול טוב בנכס שלהם בעקבות סיבות כאלו ואחרות, לא מעט מהלקוחות טוענים שהמפתח תפוס בדלת ומסרב לצאת או כאמור צרור המפתחות לא מסתובב, לפחות שליש ויותר מהתקלות הבעיה לא שייכת למנעול הדלת וככל הנראה מתייחסת לתקלות שונות בדלת למשל: מנגנון דלת תקול, איזון דלת, התקנה לא טובה של המנעול.
מנגנון בלוי–
לאחר כל זמן מסוים מנגנון הדלת יש לו שימוש ממושך וכנראה לא עובד כמו פעם, המנעול יבש בתוכו וחסר לו שמן על מנת להסתובב בצורה חלקה ולכן הנעילה יצאה מסובכת יותר ויותר ככל שהזמן עובר, מיותר לציין כאשר הבעיה חמורה כתוצאה מכך אחד הבריחים תקוע ואינו מתפקד אם גם לשונית שלא עובדת לפתיחת הידית בציר המנגנון, כתוצאה מזה אנחנו נאלצים לפתוח את דלת ביתכם באופן קשה.

איזון צירים–
לדלת הבית יש משקל לא קל, עם הוותק והזמו הצירים משנים מעט כיון, כתוצאה מכך המפתח איננו מסתובב ויש לכוון את הצירים מחדש בשביל שהמוטות יפעלו ללא קושי בחורים אשר ממוקמים בתוך משקוף הדלת, אפילו ס"מ אחד שחרור כלפי פנים והבריחים אינם נכנסים בצורה טובה ולא יתאפשר לפתוח או לסגור את הדלת בצורה חלקה או בכלל לא ניתן לעשות דבר, בתרחיש הקיים אנו יודעים לכוון את הצירים על מנת שהבריחים יכנסו בצורה חלקה.

הרכבה לא תקינה של מנעול אחר–
אנחנו מתייעצים איך לחסוך כסף אך לפעמים אולי מומלץ להזמין פורץ מנעולים מורשה שיבצע את העבודה עבורכם, כאשר צילינדרים שאינם מורכבים כמו שצריך עלולים להוות תקלות מגוונות בדלת כגון: המפתח מסרב לצאת מהדלת, מפתח לא זז בדלת ועוד, לא מעט קבלתי שיחות מקליינטים שניסו להרכיב צילינדר לבדם אחרי שניסו כביכול עשו צרות לעצמם לאחר שהוציאו את האומים של מנגנון הדלת והמוטות יצאו מהחורים, במצב הנל מעבר להתקנת צילינדר צריך לשלם כעת גם בעבור סידור ותיקון הדלת, התקנת מנעול בשילוב לא טוב למקום הייעודי של גלגל המנגנון, השיניים תוקעות את המפתח ולא ניתן להוציא אותו ואולי גם לא להזיזו.

דברים נוספים:
לתקלות בדלת ישנם הרבה סיבות, את הבעיה כדאי לאתר אצל הלקוח ולתקן אותה בשיטה מקצועית ואמינה, מומלץ במנעולנים שנותנים שירות 24 שעות 7 ימים בשבוע שיגיעו לבית הלקוח בפרק זמן קצר של 20 דקות בערך.  

שירותי פריצה ומנעולנות 24/7, מנעולן דירות, מנעולן רכבים, מנעולן כספות,כל שירותי המנעולנות בפריסה ארצית, תחת קורת גג אחת 0529252323




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב