דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לבחור מצלמות אינפרא? 6 טיפים שחובה להכיר 

מאת    [ 17/02/2020 ]

מילים במאמר: 550   [ נצפה 681 פעמים ]

בוא נסתכל על כמה מן הגורמים המשפיעים על ביצועים וכמה מהטכניקות לפתרון בעיות שאתם יכולים לנסות כדי להבין, אם המצלמה שלך מתפקדת כראוי או לא.

מצלמה אינפרא אדום

המצלמה המתאימה לתפקיד - לפני שנכנס לפתרון בעיות, אנחנו צריכים לוודא שאתם משתמשים במצלמה הנכונה עבור המטרה שלך. הרבה פעמים, אנו מוצאים את מצלמות אבטחה כבר מותקנת ופשוט אין להן את היכולות  לראיית לילה באיכות. רכישת מצלמה עם העדשה הנכונה, הרזולוציה המתאימה, וכוח האינפרא אדום המספיק כדי להאיר את האזור ולראות ברור בחושך טהור צריכה להיות הדאגה מספר אחת שלך. רכישת מצלמה במעגל סגור לראיית הלילה זולה אולי תשאיר אותך יכול מאוכזב, או גרוע מזה. 

עדשות

תסתכל על מדריך עדשת מצלמת האבטחה שלך כדי לוודא שאתה בוחר עדשה המתאימה, או מצלמה עם עדשה מובנית כדי לכסות את האזור שאתה רוצה. קח בחשבון גם את האורך המינימאלי והמקסימאלי של העדשה ואת רוחב השטח המתוכנן ללכידה.

מרחק תאורת אינפרא אדום

לאחר שבחרתם את העדשה הנכונה ויש כיסוי טוב על האזור הפריט החשוב הבא הוא טווח תאורת האינפרא אדום. לכל מצלמה צריך להיות מפרט שאומר לך כמה רחוק הנוריות אינפרא שלה יוכלו להאיר את בחושך. שים לב שהבחירה הסופית שלך במצלמה צריכה להיות כזו שמאירה יותר מאשר המרחק הנדרש לך. כפי שהוזכר קודם, זול בדרך כלל מוביל לאכזבה.

 

האם האינפרא במצלמה שלי פגום?

אם המצלמה שלך לא עוברת את תנאי הסף, ייתכן שמשהו לא בסדר איתה. בוא נראה כמה בעיות נפוצות:

  • וידאו לא ממוקד

זה נשמע כמו בעיה בעדשה... ייתכן שיהיה צורך למקד מחדש, אבל, כדי לתקן את זה  צריך לאתר את טבעת הפוקוס או כפתור במצלמה ולהתאים אותו עד שהתמונה הוא חדה יותר. אם במצלמה לא קיימת עדשה מתכוננת אז ייתכן שתהיה צורך להחליף אותה. צור קשר עם הספק שלך או ליצרן לקבלת סיוע נוסף.

  • תמונה מגורענת

וידאו תחת השפעת האינפרא אדום הוא לעתים קרובות חסר איכות בעליל או לחלופין נמוך מוידיאו בשעות היום כאשר הראות תקינה לחלוטין. במצב כזה כמות קטנה של גרעון תחשב לנורמאלית, אם לעומת זאת זה נראה מוגזם מדי ומשבש את הראות מאוד יש צורך להחליף את המצלמה.

 

הערה: בהתאם לסוג של הגרעון בתמונה אפשר לקבל אינדיקציה לגבי מצב החיישן של המצלמה שלך או מצבם של רכיבים אחרים במערכת, ייתכן שהמערכת תחת השפעה של הפרעות כוח, יכולה להיות לך כבילה תקולה, או לעיתים ה DVR שלך אינו תקין. ודא שאף אחד מכבלי הווידיאו שלך אינו רץ לצד כבלי חשמל. במקרה כזה, יש ליצר פער בין שני כך שהם לא קרובים זה לזה, לבודד, ולנסות לחצות ב-90 מעלות אם אחד "חייב" לעבור איפשהו לאורך הדרך.

 

איך לבחור מצלמת אבטחה ללילה

האיכות של המצלמה יכולה להיות חלק ניכר בסיפור, מה לעשות כאשר מה שפורסם על האריזה לא תואם את טווח תאורת האינפרא אדום בפועל. אם המצלמה שלך אינה מאירה את האזור כפי שפורסם, צור קשר עם הספק שלך, או עם היצרן. אם הנוריות אינפרא עובדות ע"פ תקן כנראה שזו מצלמה באיכות זולה כך שאתה לא צריך לבזבז עוד זמן על פתרון בעיות אלא לברר אצל הספק שלך לגבי אלטרנטיבה באיכות גבוהה יותר.

אלטרנטיבה נוספת תהיה להוסיף "פנס" אינפרא אדום עצמאי בנוסף למצלמה כדי להעצים את יכולות האינפרא באותו האזור, יחידות אלה בנויות כדי לספק הארה באופן עצמאי ולסייע למצלמות האבטחה בלילה, וד"א והם די פופולאריות לשדרוג מצלמות ישנות.

 

סיבים תשתיות תקשורת 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב