דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך בוחרים כריות אוויר לאופנוע? 

מאת    [ 17/01/2020 ]

מילים במאמר: 522   [ נצפה 2037 פעמים ]

כריות אוויר לרוכבי דו-גלגלי הופכות בשנים האחרונות לפופולריות וככלל הידוע, מודעות מביאה ביקוש, והאחרון מוביל לתחרות ולמגוון.

המגוון לפעמים מבלבל מאוד ויוצר רתיעה אצל הרוכבים, שמעדיפים את הדברים הפשוטים והמוכרים.

יחד עם זאת, לבישת כריות אוויר ברכיבה על אופנוע היא בגדר חובה ולפעמים הרבה יותר משמעותי מהקסדה למשל, שבלעדיה לא ניתן לרכב כידוע. כמו שלא ניתן לצאת לכביש ללא ביטוח חובה, אשר תפקידו לדאוג לכלל הנהגים האחרים, כך גם אביזר בטיחות מציל חיים צריך להיות מוצר חובה לרוכב ולדאוג לו לפני הכל!

כשהרוכב מתחיל לבחון את ההצעות של יבואנים שונים בשוק ההגנה האקטיבית ( כריות האוויר הלבישות ) הוא מגלה המון נתונים שלא הכיר קודם, ובהרבה מקרים נעצר עוד בשלב דפדוף באתרי האינטרנט.

ובכל זאת, מה חשוב לדעת בתחום זה, ואיך תדעו עם המוצר איכותי/אמין או לא?

 

אספתי את הפרמטרים החשובים באמת בבחירת מוצר מציל חיים:


    • ארץ ייצור ( חשוב לדעת שקיימים מוצרים בייצור אמריקאי, סיני, איטלקי ויפני ).
    • האם יש יבואן רשמי לאותו יצרן או מדובר בתיווך של התיווך - מומלץ לבדוק האם מופיע שמו של היבואן ברשימת המפיצים באתר היצרן עצמו.
    • וותק המוצר וניסיון בתאונות – הרשת מלאה בסיפורים ( בעיקר ממונים ), אבל יש גם קטעי וידאו רבים שצולמו בזמן אמת ולא כראיון ערוך של "אני הרוכב שלא קרה לו כלום".
    • היקף ההגנה ( רק גב, חזה וגב, צלעות, עצם הזנב, מפרקת ) כמובן שעדיף להיות כמה שיותר מוגנים ובפרט המפרקת. שבירת מפרקת זה גורם מוות מספר אחד בתאונות אופנוע!
    • מדידה והתאמה – קיימים מוצרים רבים ושיטות שכנוע מגוונות מאוד. המוכרים המפולפלים יעשו הכל כדי שתעברו בקופה, אבל מה שחשוב לרוכב אופנוע באמת לא מעניין אותם לרוב וינסו לסגור את העסקה האופטימלית עבורם, ופחות משתלמת לרוכב. הפתרון הוא מדידה של המוצר לפני רכישה וזה חובה חובה חובה!

"""יש הרבה לקוחות למותג מסוים, שנפלו בקסמיו של המוכר המוכשר, אך לאחר מספר נסיעות ( במיוחד בקיץ ) גילו שלא ניתן להשתמש במוצר שרכשו על בסיס קבוע כי הוא מסורבל, מחמם, כבד ומתלכלך. תוצאה - רוכשים מוצר שעולה לא מעט כסף ומשכיבים אותו בארון לשימוש בחורף אולי, לא חבל?

 

כמה דברים אישיים:

אני רוכב אופנוע עם וותק של 30 שנה, ניסיתי את כל הסגנונות מקטנוע עד סופרבייק וכרגע רוכב דו"ש. חשוב לי להבהיר כי בכוונה לא הזכרתי אף מותג כדי לא לפתוח במלחמות מיותרות ולא להיראות "כותב מטעם...", אבל בדקתי את כל המותגים הקיימים בשוק.

בכוונה לא התייחסתי גם לנושא המחיר היות ואין מחיר לחיים שלכם ( זו דעתי כמובן ), מציע לעשות את החשבון הפשוט, למשל:  כמה עולה ביטוח חובה בכל שנה, שממנו מרוויח משהו אחר בד"כ ?

עם השנים על הכביש עברתי תהליך של הפנמה של הדבר המרכזי בנושא, בו עוסק המאמר, והוא "אחריות אישית של הרוכב". אחריות כלפי עצמו וכלפי היקרים לו ויחד עם זאת הבנת המציאות, בה לא ניתן ( לצערנו ) לחנך נהגים אחרים או לצפות שהתנהגו לפי הכללים ולכן שוב... האחריות היא עלינו הרוכבים.

אני בחרתי לרכב עם הגנה אקטיבית של כריות אויר אחרי תאונה קלה יחסית שגרמה לסבל מתמשך של חודשיים – בדיעבד הבחירה הוכיחה את עצמה כנכונה כי עברתי תאונה רצינית עם המיגון וניצלתי במלוא מובן המילה.

 

סעו בדרכים טובות !

 

הכי טוב על שני גלגלים!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב