איך עושים קידום ממומן בגוגל ופייסבוק?
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

איך עושים קידום ממומן בגוגל ופייסבוק? 

מאת    [ 09/01/2020 ]
מילים במאמר: 449   [ נצפה 487 פעמים ]

 
 

קמפיין ממומן מכיל מודעה או מספר מודעות פרסומיות תמורת תשלום אשר מופיעות במיקומים בולטים. זאת לעומת הקידום האורגני שמציג את התוכן ללא תשלום והמיקומים נקבעים לפי התוכן שהכי רלוונטי לגולש.

 

המערכת לפרסום מודעות של גוגל (Google Adwords) מאפשרת להציג את הפרסומת שלך במספר מקומות:

  • התוצאות במנוע החיפוש שלה

  • יו טיוב (כסרטון, כתמונה או כטקסט)

  • רשת המדיה שכוללת אתרים שונים שנרשמו לשירות הצגת הפרסומות של גוגל אדוורדס

 

מערכת פרסום הקמפיינים של פייסבוק (Facebook Ads) מאפשרת להציג את המודעות שלך במקומות הבאים:

  • פייסבוק

  • אינסטגרם

  • מסנג'ר

  • אפליקציות שונות שבחרו להציג אצלן פרסומות של פייסבוק

 

שתי הפלטפורמות האלו לקידום ממומן מאפשרות לטרגט את קהל היעד לפי מספר קריטריונים:

  • מיקום גיאוגרפי – מדינה, עיר, חיפוש מקומי לפי מיקום הגולש בעת ביצוע החיפוש.

  • מגדר וטווח גילאים.

  • שפה או מספר שפות.

  • סוג המכשיר ממנו גולשים (מחשב, סמארטפון, טאבלט).

 

ההבדלים בטירגוט בין גוגל לפייסבוק

במערכת פרסום הקמפיינים הממומנים של גוגל ניתן למקד את המודעות לפי מילות חיפוש מסוימות, כך שהמודעה שלך תוכל להיות מוצגת כשגולש מחפש את המילים שהגדרת.

בנוסף, גוגל אדוורדס נותנת את האפשרות להגדיר מילות שלילה, שקובעות באילו מילות חיפוש לא יוצגו המודעות שלך.

 

בנוסף לקריטריונים שצויינו למעלה, פייסבוק מאפשרת לפלח את האוכלוסיה גם לפי:

  • מצב משפחתי

  • תחומי עניין, כגון: מסעדות, ספורט, טכנולוגיה, קניות, אופנה ועוד.

  • אי הכללה – אפשר להגדיר שהמודעות לא יוצגו לאוכלוסיה ספציפית.

  • התנהגויות, כמו: קונים מעורבים, חזרו מנסיעות לפני שבוע, בעלי עסקים קטנים, גיימרים שמשחקים בקונסולות, שיחקו במשחקים בדף אפליקציה ב-7 הימים האחרונים ועוד הרבה אפשרויות.

  • חיבורים: אנשים שאוהבים את הדף שלך, חברים של אנשים שאוהבים את הדף שלך, אנשים שהשתמשו באפליקציה שלך.

 

המחיר של קידום ממומן

ברוב המקרים כיום משלמים בשיטה שנקראת PPC, שזה קיצור ל-Pay Per Click, או בעברית – תשלום לפי לחיצה. בשיטה הזו לא משלמים כלל על פרסום המודעה אם אף גולש לא לחץ עליה. מפרסם המודעה מגדיר את התשלום המקסימלי שהוא מוכן לשלם בעבור לחיצה של גולש על המודעה שלו.

המחיר ללחיצה בפועל משתנה לפי מידת התחרותיות הקיימת לאותן מילות חיפוש שהגדיר עבור המודעה. בנוסף, יש משמעות לאיכות המודעה ולמידת ההתאמה שלה לקהל היעד. מודעה שתהיה איכותית לפי הקריטריונים של גוגל ותחשב לרלוונטית למילות המפתח ולגולשים, תקבל דירוג טוב יותר מגוגל. המשמעות של זה היא מקסימום תצוגות של המודעה שלך במינימום השקעה כספית ללחיצה.

 

מאמן אישי לקידום ומיתוג באינטרנט, מלווה עסקים, משלב בניית האתר עד לשלב בניית נוכחות אינטרנטית שמובילה לתוצאות עסקיות.   אתר: www.shmaryhu.co.il

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב