מה הקשר בין בונה אתרים בוורדפרס לבין מקדם אתרים?
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

מה הקשר בין בונה אתרים בוורדפרס לבין מקדם אתרים? 

מאת    [ 07/01/2020 ]
מילים במאמר: 396   [ נצפה 125 פעמים ]

 
 

כאשר מדובר על בונה אתרים, חשוב לציין שלא מעט פעמים, דווקא מי שלכאורה מתמחה בתחום,

יודע להסתכל רק על הנישה הספציפית שלו. בתחום השיווק באינטרנט, חשוב הדבר להיות בעל ידע נרחב בכמה תחומים, שהרי אם מישהו בנה לך אתר, והוא לא יודע שבנייה בפלטפורמה X בעייתית מצד הקידום של העסק באינטרנט, אז זה משהו שהוא מאוד חשוב ויכול בהחלט לפגוע ולבזבז זמן יקר בהמשך, וכמובן לא מעט כסף.

לכן לפני בניית האתר, חשוב מאוד לשים לב מה הידע של אותו אחד שבונה לכם את האתר בקידום בגוגל.

מקדם אתרים טוב, עושה המון מניפולציות “לא טבעיות” על מנת לקדם מילות מפתח באופן “טבעי”. דוגמה אחת מתוך המוני ה “מניפולציות”, אבל אני אגלה לכם סוד על אף זאת (בינינו) על טכניקה לקידום האתר שבכלל לא בטוח שאדם שבונה לכם את האתר מודע אליה: אם תיכנסו לאתר שמקודם יפה בגוגל,ותמשיכו להסתובב בדפי האתר, תשימו לב לכמה דפים עם טקסטים זהים מאוד לטקסט שאליו הגעתם בהתחלה. רק בוריאציה שונה של מילים ומשפטים.

מדוע אני אומר זאת? משום שאדם שמתרכז רק בבניית האתר ואין לו את הידע הזה, לא ידע להטמיע את התוכן ולסדר את הדפים בצורה הנכונה כאשר הוא בונה את האתר!

עכשיו בוא נאמר שאתם מעוניינים באתר לאיזה קליניקה מסוימת או עו"ד, קודם אתם פונים לגוגל (44% ממחשבים או דרך האייפון – %56 ) למודעה שהכי תופסת את תשומת ליבכם ככלל גורף מהדף הראשון. 

על פי מחקר, גולשים שמבקרים בדף נחיתה לא נשארים יותר מ 10 – 20 שניות ונעלמים בלי לומר שלום, אולם אם המסר של דף הנחיתה נהיר וממוקד למה שהם באו לחפש, ניתן לגרום להם להתעקב אפילו כמה דקות. אז מדוע זה משנה לנו לשיווק? מנוע חיפוש שוקל את כל הנתונים הללו ועל סמך זה (ועוד עשרות ומאות נתונים), קובע מי גורלו להיות מקודם יותר מחברו “באורגני” ומי ישלם בעבור אותן מילות מפתח פחות מהמתחרים ב”ממומן”.

יש סיכוי  שאתם מכירים את ההרגשה שמשאירים לבעל מקצוע כמו מתקן סמארטפונים את הנייד ועמוק בלב זה מרגיש שאולי הוא לא כלכך אמין, כך התחושה עם מפרסם אתרים ובצדק. במיוחד כשמשווק אתרים לא משתף את הלקוח במה הוא עושה. אז כתנאי ראשון צריך שתהיה שקיפות מלאה. מפרסם אתרים מקצועי ישמור את האתר תמיד מתוקתק ומתוחזק. הגוגל של אתמול איננו הגוגל של היום והאתרים של היום הם לא האתרים של מחר. תמיד יש להיות צעד אחד קדימה וכמובן שגם להתאים את תצוגת האתר לטלפונים החכמים החדשים ולטכנולוגיה המתחדשת מיום ליום.

עדי אלון- מנכ"ל ומייסד Adirom-tech העוסקת בכל תהליך המיתוג והשיווק לעסק חדש ולעסק קיים.


 


https://adirom-tech.space

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב