דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אבטחת סייבר היא כבר לא רק סוגיה טכנולוגית, היא גם עסקית. 

מאת    [ 05/01/2020 ]

מילים במאמר: 386   [ נצפה 1659 פעמים ]

לעסקים כיום, סיכוני סייבר נמצאים בכל מקום. עם זאת, עבור כל ההשקעות שהם ביצעו כדי לאבטח את המערכות שלהם ולהגן על הלקוחות, חברות עדיין נאבקות להפוך את נושא אבטחת הרשת לחלק מהאסטרטגיה, תפעול והתרבות של העסק שלהם.

חלפו הימים שבהם חברות יכולות להעביר את כאבי הראש של אבטחת הסייבר למחלקת ה- IT, מכיוון שהיא הפכה גם לנושא עסקי. הדבר חשוב במיוחד מכיוון שעסקים כיום נחשפים למספר הולך וגדל של איומים אם הם לא מנהלים את סיכון הביטחון כראוי. בעוד שיותר עסקים מבינים את הערך של השינוי בתחום אבטחת הסייבר אם העסק שלהם חווה התקפה, עסקים רבים עדיין צריכים להתייחס לאבטחת סייבר כסיכון העסקי.

בדו"ח Cyber Security Cyber האחרון של Telstra, הנתונים מראים כי 59% מהארגונים באסיה חוו הפרת אבטחה לפחות פעם בחודש. ככל שאנו עוברים לדיגיטציה, עולה גם כמות וסוג המכשירים הדורשים אמצעי אבטחה משופרים. מכשירים ניידים, טאבלטים, ואינטרנט של דברים (IoT) נחשפים כיום ליותר ניסויות של פריצה והם מנסים לפתור את ניסויות החדירה באמצעות גישה המסורתית של אבטחת היקפי רשת באמצעות חומת אש. בנוסף, טכנולוגיות חדשות כמו בינה מלאכותית ולמידה במכונה מספקות לתוקפים כלים משופרים להתקפות מורכבות יותר.

אם פרצות אבטחה גלובליות המשפיעות על יותר מ -200,000 מחשבים ב -150 מדינות ועולות מיליונים לעסקים, הדבר משפיע על עסקים בכללותה, ולא רק על מחלקות IT. גם סוגי האיומים בהם מתמודדים עסקים משתנים. תוכנות פריצה הופכות להיות מורכבות יותר, ומגדילה את ההשפעה שיכולה להיות להאקרים על עסק. האקרים בסייבר עוברים לאג'נדות מתוחכמות יותר כמו ריגול, דיס-אינפורמציה, מניפולציה בשוק ושיבוש תשתיות. על רקע איומים קודמים כמו גניבת נתונים, סחיטה וונדליזם, היכולת למתן את האיומים הללו מחייבת עסקים לא רק לחשוב על אבטחת סייבר כסיכון עסקי, אלא גם לפעול על זה. הגנה מוצלחת של חברה מחייבת את העסק לחשוב מה המשמעות של סיכוני הסייבר הללו עבור העסק בכללותו ועבור לקוחותיה.

מנהיגי הסייבר של ימינו חייבים להיות מסוגלים להטמיע אבטחה מידע בכל פעילות החברה ולהגיב במהירות לאיומים. התמודדות עם אבטחת סייבר כסיכון עסקי, ולא סיכון טכנולוגי בלבד, אינה מפחידה כמו שזה נשמע. ביצוע הנחיות פשוטות יכולות לעזור לעסק לאבטח את הנכסים הדיגיטליים שלהם ולמנוע פריצות של האקרים. עסקים כיום זקוקים לגישה שמשלבת הגנת סייבר בכל תחומי הארגון, החל ממחלקת ה- IT, להכשרת עובדים וכולל מדיניות אבטחה. במסגרת אבטחת מידע לעסקים של חברת פרטנר, המכסה את אבטחות הסייבר כמסגרת עסקית שלמה על ידי כיסוי ארבעה תחומים: הקשר עסקי, מדיניות וסטנדרטים, יכולות ובקרת אבטחה, והסביבה.

מאמר בחסות פרטנר עסקים המספקת שירותי אבטחת מידע לעסקים. לפרטים נוספים על פתרונות אבטחת המידע של פרטנר עסקים היכנסו לאתר>>>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב