דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אין אונות טיפול 

מאת    [ 25/12/2019 ]

מילים במאמר: 517   [ נצפה 1306 פעמים ]

יש כל מיני קשיים, תקלות או בעיות בחיים, שהטיפול בהם מובן מאליו. למשל, אם יש פיצוץ בצינור מים, קוראים לשרברב. אם הרכב לא מניע, מחליפים מצבר. אבל הרבה גברים מגלים שאם הם סובלים מאין אונות, הם נותרים חסרי אונים. לא יודעים למי לפנות. חוששים לדבר על כך עם אחרים. זהו מציאות עצובה ולא נעימה, אך יש פתרון. לא רק שיש אין אונות טיפול מסוג אחד. קיימים למעשה המון אפשרויות לטיפול שמהם תוכלו לבחור.

זהירות מ"משביתי חשק"

עוד בטרם נספר לכם על המון דרכים לטיפול, כדאי להזכיר שיש הרבה משביתי חשק שאף עלולים לגרום לאימפוטנציה. במילים אחרות, אם תיזהרו ממשביתי החשק הללו, יתכן מאוד שלא תצטרכו שום טיפול נוסף אחר. אז ככה, כדאי לדעת שעישון מאוד פוגע בכושר המיני. וזה לא רק הריח של הסיגריות או הניקוטין. בסיגריה הרבה חומרים שמשפיעם על הזקפה והיכולת לקיים יחסי מין. גם עודף אלכוהול עלול להביא לאין אונות. כך גם תרופות כדוגמת נוגדי כאבים, סטרואידים ואחרים. אפשר בהחלט לומר כי אין אונות טיפול יכול פשוט להתבסס על חיים בריאים וטבעיים יותר. אם תישנו כראוי, תאכלו בריא יותר ותהיו יותר רגועים תגלו הרבה פעמים שגם חיי המין הופכים להרבה יותר טובים ומהנים.

אין אונות טיפול מהיר עם מרשם

אם אתם מחפשים טיפול באין אונות, "במסלול המהיר", הרי שכל מה שתצטרכו זה לגשת לבית המרקחת. שם, בין המדפים, נמצאות תרופות מרשם לקשיי זקפה או חוסר תשוקה. זה פשוט כך, זה מדעי – תרופות כדוגמת סיאליס או ויאגרה עושות את העבודה. הן משפרות את זרימת הדם לאיבר המין ומאפשרות הנאה משופרת מיחסי המין, לכל גבר בכל גיל. התרופות הללו, שמשווקות באישור משרד הבריאות, מחייבות מרשם רפואי. כלומר, כל מה שצריך לעשות זה פשוט להסביר לרופא המשפחה (לא חייבים אפילו אורולוג) שאתם צריכים עזרה. הערה, כדאי לשים לב לתופעות הלוואי האפשריות, כפי שמצוין על אריזת התרופות.

תחליפי ויאגרה טבעיים

כמו לכל דבר מוצלח, גם לויאגרה קמו כל מיני תחליפים. בין היתר, ישנן תרופות גנריות, שהן למעשה אותה הגברת בשינוי אדרת. פשוט מרגע שפג הפטנט, החלו עוד חברות תרופות לייצר את התרופה, בשם אחר אך עם אותו חומר פעיל. וזה בהחלט לא הכל. ניתן להשיג בארץ ובקלות, גם תחליפים טבעיים. אלה הם חומרים שמשפרים את התפקוד המיני, בדומה לתרופות המרשם. אך ההבדל הגדול הוא שאין צורך במרשם וזו חלופה שהולכת וצוברת תאוצה. את התחליפים הללו אפשר בחלקם למצוא בבתי המרקחת או בבתי הטבע ואחרים נמכרים באינטרנט. כדורים, ג'ל, משחות, העיקר זו התוצאה. כשזה עובד, זה עובד וגם כאן, המכירות והפופולריות הגואה מדברים בעד עצמם.

אין דבר העומד בפני הרצון

המציאות מגלה שאין דבר העומד בפני הרצון. כשיש כל כך הרבה אפשרויות טיפול, גם גברים מבוגרים ביותר נהנים כיום מחיי מין עשירים. לצד הטיפולים שהזכרנו, כדאי להוסיף שלפעמים, פשוט מנוחה טובה או כמה פגישות עם פסיכולוג או מאמן אישי יכולים מאוד להשפיע. מי שסובל מחרדת ביצוע או מתקשה ליצור קשר עם בנות המין השני, יכול לעבור תהליך מעצים שמשנה את התמונה. אם החיים מתישים, אם הכוח נגמר, קחו לעצמכם הפוגה. מנוי בספא, חדר כושר, טיולים בטבע – גם לכך יש השפעה. הוסיפו לכך ויאגרה או תחליף טבעי, רצון להוביל שינוי ואי קבלת הקיים וגם אתם, על הדרך הנכונה. אפשר להחזיר את ההנאה, גם במיטה שלכם. 

רבקה שולצר




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב