מה מפרסמים בגוגל חייבים לדעת לקראת שנת 2020?
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

מה מפרסמים בגוגל חייבים לדעת לקראת שנת 2020? 

מאת    [ 16/12/2019 ]
מילים במאמר: 398   [ נצפה 353 פעמים ]

 
 

אין ספק בכלל שפרסום בגוגל הוא אפיק הפרסום המצליח ביותר לקידום עסקים באינטרנט. פרסום בגוגל אדס צפוי רק להתחזק במהלך שנת 2020, בעקבות כך שיותר ויותר אנשים נעזרים במנוע החיפוש של גוגל בכדי למצוא את המוצרים והשירותים שהם זקוקים להם.

מפרסמים שרוצים למקסם את התמורה מגוגל בשנה הבאה, צריכים לדעת מספר דברים חשובים לגבי פרסום ממומן בגוגל:

חובה להשתמש בתוספי מודעות לרשת החיפוש

מפרסמים חייבים לדעת שכיום אין אפשרות לפרסם באופן אופטימאלי במנוע החיפוש של גוגל מבלי להשתמש בלפחות כמה תוספי מודעות טקסט.

תוספים אלו מסייעים למודעות הטקסט להציג לגולשים יותר מידע רלוונטי (למשל תוסף מידע מובנה או תוסף יתרונות מרכזיים) ומגדילים את הסיכויים לקבל פנייה (למשל תוסף התקשרות או תוסף לידים).

מודעות רספונסיביות לרשת החיפוש היא המודעה המועדפת

גוגל השיקה במהלך סוף שנת 2019 סוג מודעות טקסט חדש המאפשר למפרסמים ליצור מודעת פרסום אחת גדולה רספונסיבית המשתנה בהתאם למונחי החיפוש שמקליד הגולש ובהתאם לביצועים של המודעה עצמה.

ניתן בקלות היום כבר להגיד שמודעות רספונסיביות משיגות תוצאות טובות יותר ממודעות טקסט רגילות, ולכן, לקראת שנת 2020 כדאי להעביר את כל המודעות בקמפיין למודעות רספונסיביות.

פרסום בגוגל עם מעקב המרות

היום מפרסמים בגוגל לא יכולים לפרסם כהלכה בלי מעקב המרות מתקדם. רוב הסיכויים שבשנת 2020 הביצועים של הקמפיין שלכם ייפגעו אם אין לכם מעקב המרות.

גוגל אדס מסתמכת רבות על "למידה של מחשבים", ונתוני המרות מעניקים הכי הרבה נתונים חשובים להצלחה של גוגל. אז גם אם בשנה האחרונה הצלחתם להשיג תוצאות בלי מעקב המרות, כדאי לשקול להתקין קוד המרות גוגל באתר לקראת שנת 2020.

צפיות ביוטיוב דרך מסכי טלוויזיה

פרסום בגוגל אדס אינו רק פרסום במנוע החיפוש של גוגל. ניתן לפרסם דרך גוגל אדס גם ביוטיוב. עסקים רבים מפרסמים ביוטיוב בכדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים המשתמשים באפליקציית יוטיוב.

לקראת שנת 2020 חשוב לדעת שגוגל הכניסה סוג מכשיר חדש בקמפיינים של יוטיוב – מסכי טלוויזיה. מכיוון שיותר ויותר אנשים צופים ביוטיוב דרך מסכי טלוויזיה, חשוב שמפרסמים יידעו כמה גולשים צפו במודעות והסרטונים שלהם במהלך צפייה ביוטיוב דרך מכשיר הטלוויזיה.

העלות לקליק עולה

משנה לשנה כמות המפרסמים בגוגל צומחת. בעקבות כך, גם התחרות בגוגל מתחזקת. כנגזר מכך, העלות הממוצעת לקליק הנדרשת בכדי להופיע גבוה בגוגל עולה. הציפייה היא שגם בשנת 2020 העלות הממוצעת לקליק תעלה.

מפרסמים צריכים להתכונן לגידול בעלות לקליק לקראת שנת 2020 על ידי הגדלת תקציב הפרסום לגוגל והעלאת הצעת המחיר לקליק.

GESEM פרסום בגוגל, מבית מנועי צמיחה

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב