דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה מפרסמים בגוגל חייבים לדעת לקראת שנת 2020? 

מאת    [ 16/12/2019 ]

מילים במאמר: 398   [ נצפה 1523 פעמים ]

אין ספק בכלל שפרסום בגוגל הוא אפיק הפרסום המצליח ביותר לקידום עסקים באינטרנט. פרסום בגוגל אדס צפוי רק להתחזק במהלך שנת 2020, בעקבות כך שיותר ויותר אנשים נעזרים במנוע החיפוש של גוגל בכדי למצוא את המוצרים והשירותים שהם זקוקים להם.

מפרסמים שרוצים למקסם את התמורה מגוגל בשנה הבאה, צריכים לדעת מספר דברים חשובים לגבי פרסום ממומן בגוגל:

חובה להשתמש בתוספי מודעות לרשת החיפוש

מפרסמים חייבים לדעת שכיום אין אפשרות לפרסם באופן אופטימאלי במנוע החיפוש של גוגל מבלי להשתמש בלפחות כמה תוספי מודעות טקסט.

תוספים אלו מסייעים למודעות הטקסט להציג לגולשים יותר מידע רלוונטי (למשל תוסף מידע מובנה או תוסף יתרונות מרכזיים) ומגדילים את הסיכויים לקבל פנייה (למשל תוסף התקשרות או תוסף לידים).

מודעות רספונסיביות לרשת החיפוש היא המודעה המועדפת

גוגל השיקה במהלך סוף שנת 2019 סוג מודעות טקסט חדש המאפשר למפרסמים ליצור מודעת פרסום אחת גדולה רספונסיבית המשתנה בהתאם למונחי החיפוש שמקליד הגולש ובהתאם לביצועים של המודעה עצמה.

ניתן בקלות היום כבר להגיד שמודעות רספונסיביות משיגות תוצאות טובות יותר ממודעות טקסט רגילות, ולכן, לקראת שנת 2020 כדאי להעביר את כל המודעות בקמפיין למודעות רספונסיביות.

פרסום בגוגל עם מעקב המרות

היום מפרסמים בגוגל לא יכולים לפרסם כהלכה בלי מעקב המרות מתקדם. רוב הסיכויים שבשנת 2020 הביצועים של הקמפיין שלכם ייפגעו אם אין לכם מעקב המרות.

גוגל אדס מסתמכת רבות על "למידה של מחשבים", ונתוני המרות מעניקים הכי הרבה נתונים חשובים להצלחה של גוגל. אז גם אם בשנה האחרונה הצלחתם להשיג תוצאות בלי מעקב המרות, כדאי לשקול להתקין קוד המרות גוגל באתר לקראת שנת 2020.

צפיות ביוטיוב דרך מסכי טלוויזיה

פרסום בגוגל אדס אינו רק פרסום במנוע החיפוש של גוגל. ניתן לפרסם דרך גוגל אדס גם ביוטיוב. עסקים רבים מפרסמים ביוטיוב בכדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים המשתמשים באפליקציית יוטיוב.

לקראת שנת 2020 חשוב לדעת שגוגל הכניסה סוג מכשיר חדש בקמפיינים של יוטיוב – מסכי טלוויזיה. מכיוון שיותר ויותר אנשים צופים ביוטיוב דרך מסכי טלוויזיה, חשוב שמפרסמים יידעו כמה גולשים צפו במודעות והסרטונים שלהם במהלך צפייה ביוטיוב דרך מכשיר הטלוויזיה.

העלות לקליק עולה

משנה לשנה כמות המפרסמים בגוגל צומחת. בעקבות כך, גם התחרות בגוגל מתחזקת. כנגזר מכך, העלות הממוצעת לקליק הנדרשת בכדי להופיע גבוה בגוגל עולה. הציפייה היא שגם בשנת 2020 העלות הממוצעת לקליק תעלה.

מפרסמים צריכים להתכונן לגידול בעלות לקליק לקראת שנת 2020 על ידי הגדלת תקציב הפרסום לגוגל והעלאת הצעת המחיר לקליק.

GESEM פרסום בגוגל, מבית מנועי צמיחה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב