דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אינטרנט לעסקים 

מאת    [ 10/12/2019 ]

מילים במאמר: 472   [ נצפה 1062 פעמים ]

אפשר לומר שבימינו כל עסק שהוא בין אם מדובר בעצמאי שעובד מהבית וכמעט שזה לא משנה באיזה תחום ובוודאי אם מדובר בחברה המספקת שירותים ואו מוצרים, חייבים חיבור רציף ויציב לרשת. אז נכון שתשתיות התקשורת בישראל "עברו דרך" והן היום יציבות ומפותחות יותר מבעבר.

בהערת ביניים נציין שבתחום הזה של פריסת רשתות תקשורת מהירות אנו עדיין בפיגור טכנולוגי מול לא מעט מדינות חלקן אף נחשבות פחות מפותחות מאיתנו בלא מעט מדדים. גרוע מכך, לא פעם האזרחים במדינות אלה נהנים מפיתוחים חדשניים וטכנולוגיות חדשניות שיצאו מארץ הקודש אבל עדיין לא מיושמות בה.
ובכן, למרות שהמצב בישראל השתפר עדיין אנו חווים מעת לעת תקלות כאלו ואחרות של: ניתוקים חוזרים ונשנים, איטיות מכעיסה וכד'. אז מעבר לחוסר הנוחות ותחושת הכעס שמעוררות תקלות אלו. ניתוק מהרשת עלול לגרום לפגיעה במוניטין של העסק ואף להפסד של לקוחות ועסקאות.

ברוב המקרים כאשר אנו נתקלים בתקלה כזו נרוץ לחפש מי בכלל הספק שאליו אנו מחוברים (מי זוכר) וגם במקרה שהיינו מסודרים (אחרי הפעם הקודמת שנתקענו החלטנו לרשום את זה במקום ש"נזכור") ואנו יודעים מי הספק ולאן להתקשר, נצטרך לצלוח את אתגר המענה הקולי עד שנגיע למחלקת התמיכה אבל גם שם זה לא תמיד נגמר. מי מאתנו לא שמע את המשפט: "זה לא אנחנו זה ספק התוכן" או יש לך בעיה בתשתית תפנה למי שהתקין לך את המודם" וכדומה.

המצב המתואר לעייל יצר תת תחום חדש של "אינטרנט לעסקים"  ובשוק ניתן למצוא חברות המספקות שירותי אינטרנט לעסקים במתכונת של "one stop shop", לפיה אתה מתקשר לחברה אחת ונציג מטעמה מלווה אותך לכל אורך הדרך עד לפתרון התקלה. אין יותר טרטורים והעברת אחריות בין ספקי שרותים שונים.
חברות אלו מתהדרות לא פעם בטייטל של "ספקי בוטיק" אשר מעבר לנוחות שבפניה לגורם אחד יתנו לך (לעיתים אף כברירת מחדל) שירותי אינטרנט מהיר יותר ושירותים נוספים בדמות אבטחת סייבר משופרת באמצעות חומרה ייעודית או תוכנה כמו checkpoint firewall וכד'. במקרים מסויימים ובעיקר כאשר מדובר בחברות אשר צורכות רוחב פס גדול מהחבילות או הסטנדרטיות או כזה שמאופיין בפיקים של צריכה. החברות האלו ידעו להציע ללקוח גם ניתוח סטטיסטי המאפיין צרכי הרשת שלו וידעו להתאים עבורו חבילה אופטימלית במונחי עלות/צריכה.

שירות נוסף שמתאים לחברות ועסקים בינלאומיים שצריכים חיבור רצוף וקבוע 24/7 (מתאים גם לעסק קטן שמוכר ברשת ויש לו קונים מכל רחבי העולם ששעות וימי העבודה שלהם לא חופפים את אלו שבישראל) הינו חיבור כפול ואף סלולרי שמבטיח uptime של 99.999%. ברגע שחיבור אחד קורס השני נכנס מיד לפעולה כדי לא לפגוע בתדמית החברה, בשביעות רצון הלקוחות ובשורה התחתונה להפסד עסקאות.

אז אם יש לכם עסק ואפילו אם לא חוויתם בעצמכם (נדיר) את החוויה של לדלג בין מוקדי שירות כאשר העסק שלכם offline או כאשר יש לכם עובדים שבוהים במסך מבלי יכולת לעבוד ללא חיבור לרשת. חסכו לעצמכם את עוגמת הנפש וצמצמו את הסיכון. לא פחות חשוב לומר שכלל לא בטוח שזה יעלה לכם יותר כל מה שצריך הוא לפנות ולברר ולא להסתפק בהרגלים הישנים.

מירי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב