דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה צריך מטען נייד פאוור בנק 

מאת    [ 09/12/2019 ]

מילים במאמר: 543   [ נצפה 1631 פעמים ]

עם התקדמות הטכנולוגיה והגאדג'טים הרבים שיוצאים לשוק בקצב מסחרר, נראה שהמין האנושי הצליח להתגבר על כל מכשול אפשרי, החל מהכנסה של צבע, שיפור רזולוציה, שיופר המצלמה, ומיזעור שהפך את חוקי המשחק ואפשר להכניס מגוון רחב של פיצ'רים לכל גאדג'ט בתולי שזה הרגע יצא לאוויר העולם! אך יחד עם זאת בעיה אחת נשארה וכנראה שתמיד תישאר כסוגיה מעצבנת שלא ניתנת לפתרון והיא: אורך חיי הסוללה!

סוללות רבותי סוללות
גאדג'טים ומוצר טכנולוגי נייד זקוק למקור מתח על מנת שיוכל לעבוד. אם מדובר בסוללות רגילות, סוללות נטענות, סוללה יעודית או מה שזה לא יהיה... הטכנולוגיה זקוקה למקור כוח בשביל לעבוד, מה שאומר שגם אם רכשתם את הגאדג'ט הכי חדיש בשוק, סמארטפון חדש, שואב אבק נייד או כל מוצר שאינו תלוי במקור מתח קווי, כנראה שתתקלו בבעיית חיי הסוללה, ותצטרכו להטעין אותו בתדירות שתלך ותגבר עם התיישנות עוצמת הסוללה הנטענת. 

סוללות עוצמתיות? יש אבל...
שואלים את עצמכם, איך זה יכול להיות שלא הצליחו עד היום לפתור את בעיית חיי הסוללה? הצליחו... וגם לא הצליחו... מה זה אומר? התשובה היא שכמובן שהצליחו! סוללה טיפוסית של פעם הצליחה לאגור עוצמה של 300-400 מילי אמפר לעומת סוללות עוצמתיות של היום שמצליחות לאגור נכון להיום עד 24,000 מילי אמפר ובסביבות 4000-5000 מילי אמפר לסמארטפונים וגאדג'טים קטנים, אז איך זה שעדיין יש את בעיית הסוללה? התשובה הפשוטה היא שגם הטכנולוגיה גדלה והתפתחה בהתאם, וטלפון סלולארי של פעם לא דורש את אותה עוצמה שצורך סמארטפון של ימינו! המסכים גדולו, המצלמות השתפרו והטכנולוגיה דחסה לתוך מכשיר קטנטן, פיצ'רים שהיו נהוגים בעבר להיות חלק נפרד והטלפון הנייד, ובכך הצלחנו אולי להגדיל את חחיי הסוללה אז נשארו עומדים במקום עם אותם הגבלות טעינה.

הפתרון: סוללת גיבוי חיצונית 
אז עד שימצא פתרון הולם לסוללה חדשנית שתצליח לאגור עוצמה קיצונית ביחס גדול בהרבה בעוצמת הסוללה הפנימית, הפתרון של ימינו הוא סוללת גיבוי חיצונית שהיא למעשה אוסף של סוללות נטענות שמחוברות יחדיו במארז אחד שנקרה מטען נייד, סוללת גיבוי, פאוור בנק ועוד שלל שמות מקצועיים שאומרים דבר אחד: סוללת גיבוי לשעת חירום שתאפשר לכם להטעין את הסמארטפון וגאדג'ים נוספים בכל מקום ובכל זמן, ללא תלות במערכת החשמל הקווית! פשוט מחברים את הסמארטפון למעטן הנייד באמצעות כבל USB וקיבלתם מקור הטענה נייד בעוצמה שמאפשרת טעינה כפולה ומשולשת של הסמארטפון או כל גאדג'ט בחיבור USB

איך מחשבים עוצמת פאוור בנק?
מטען נייד ופאוורבנק מגיעים עם נתון עיקרי של עוצמת טעינה, מה שאומר למעשה במילים פשוטות - מה העוצמה שטמונה בסוללות הנטענות שמצויות בתוך המטען הנייד. ניקח לדוגמא מטען נייד בעוצמה של 10,400 מילי אמפר, אז החישוב הפשוט הוא חלוקה של כמות האמפרים שבעוצמת המטען הנייד חלקי כמות האמפרים שיש בסוללה הפנימית של הסמארטפון או הגאדג'ט שאותו מעוניינים לטעון. לדוגמא יש ברשותכם סמארטפון בעוצמה של 4,300 מילי אמפר, אזי 10,400 חלקי 4,300 שווה ל2.41 פעמים! מה שאומר שעם מטען נייד של 10,400 תוכלו להטעין כמעט פעמיים וחצי סמארטפון בעוצמה של 4,300!

מטען נייד למי זה טוב?
אז כפי שסקרנו עד כה מטענים ניידים באים לשמש כמקור כוח וטעינה בשטח ובכל מקום בו אין מקור מתח קווי זמין ובכך מטען נייד מתאים לכל אדם אשר מעוניין להטעין את הסמארטפון או כל גאדג'ט אחר בזמן תנועה או במקום בו אין מקור מתח זמין.מטען נייד מעולה לחיילים, למטיילים ואפילו כפתרון טעינה בזמן נסיעה ברכבת או באוטובוס! בנוסף, מטען נייד הוא גאדג'ט מומלץ לטסים לחול שכן הוא מאפשר טעינה של המכשיר היקר לנו מכל, ללא צורך בשקעים וממירי מתח במעבר בין מדינות.

גאדג'טשופ מתמחה ביבוא ושיווק גאדג'טים, מתנות, מתנות לגבר ועוד שלל הפתעות שהופכות את החיים לשמחים ומאושרים יותר: גאדג'טים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב