דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק גאדג'טים ברשת ומתנות 

מאת    [ 27/11/2019 ]

מילים במאמר: 1298   [ נצפה 1796 פעמים ]

שיווק גאדג'טים ברשת ומתנות
מעבר לכך ששיווק גאדג'טים יאפשר לכם להגביר מכירות בבית העסק, תוכלו גם בעזרת שיווק מתנות ברשת לאתר קהלי יעד חדשים. בעזרת מכירת גאדג'טים ומתנות אונליין ניתן לפנות אל קהלי יעד, שעד היום לא חשבנו לפנות אליהם כלל.

בימינו, כולנו כבר צרכנים חכמים. אנחנו יודעים להבדיל תוך שניות בין גאדג'טים מאוד איכותיים וייחודיים, לבין כאלו שפחות. החלטתם לשווק גאד'טים אונליין? מעולה, עכשיו רק נותר לכם לבחור אילו סוגי מתנות אתם עומדים לשווק. יכול להיות שאתם בכלל לא עוסקים בתחום, אך בכל זאת מעוניינים לשווקם. זהו מהלך עסקי מעולה, אין ספק. מכירת גאדג'טים ברשת מאפשרת לכם להגדיל את קהל הלקוחות שלכם, וגם לפנות לקהלי יעד חדשים לגמרי. בואו נבין איך עובד כל הנושא של שיווק מתנות ברשת, מה כדאי לשווק, אילו מתנות מומלץ לרכוש עבור קולגות ועוד.

ימים דיגיטליים ורכישה מאובטחת של מתנות
כיצד מודדים הצלחה עסקית? כולנו מעוניינים למקסם את הרווחים בעסק, וניתן לעשות זאת באמצעות שיווק ברשת. שיווק מתנות אונליין נותן לנו אינדיקציה די מדויקת לגבי היקף המכירות של העסק, אז בואו נדבר על גאדג'טים מאוד ייחודיים.

רכישה של מתנות באופן מקוון נחשבת היום כדרך קלה ובטוחה. באמצעות שיווק גאדג'טים ברשת, ניתן להגדיל את היקף המכירות של העסק, גם אם העסק כלל לא עוסק בשיווק של מתנות וגאדג'טים. גם אם בית העסק מוכר בגדים או תכשיטים, ספות עור לסלון או אפילו נעליים, ניתן גם לשווק מתנות מיוחדות שיצליחו לשפר את יחס ההמרה של המוצר אותו אתם משווקים והלקוחות שלכם יהיו מרוצים עד הגג! גם הם יקבלו את המוצר אותו רציתם למכור וגם על הדרך הם (או יותר נכון הבעל) או הילדים יקבלו גאדג'ט מטריף שלפעמים יעשה יותר באז תקשורתי מאשר המוצר הראשוני אותו בקשתם למכור. 

מתנות ייחודיות ברכישת און ליין
לא משנה באיזה תחום או ענף אתם עוסקים, יש דבר אחד אשר משותף בין רובנו. שיווק גאדג'טים ברשת מאפשר לבתי עסק רבים להגביר מכירות ולמקסם רווחים, להגדיל קהל יעד. בשורה התחתונה, זה המכנה המשותף בין כל סוגי העסקים, הגברת מכירות.

אז כיצד מגבירים את המכירות בעסק? האם כדאי להתמקד בדיוור ישיר? אולי להריץ קמפיין ממומן בגוגל, ולהודיע לקהל היעד שלנו שהתחלנו לשווק גאדג'טים, מתנות לבית ולמשרד, מתנות למנהלים וכדומה? בכל דרך בה תבחרו, כדאי לזכור שהלקוחות שלכם יהיו מסוגלים להבדיל בין גאדג'טים איכותיים לבין מתנות גנריות. המסקנה המתבקשת, היא רכישת מתנות ייחודיות ושיווק גאדג'טים שלא רואים בכל מקום. בכדי לקבל אינדיקטור נכון לגבי ההצלחה של העסק, מה שאומר שלא כל מוצר מתאים בתור מתנה! אם פעם סירים ומחבתות היו הלהיט הכי מבוקש, כיום בעולם טכנולוגי הם כנראה שלא כאלה מספיקים, ועושה רושם שרוב בני האדם יעדיפו לקבל רמקול מוגן מים שניתן להיכנס עימו למקלחת מאשר עוד מתנה בנאלית ומשעממת, מתחילים להבין את הרעיון?

שלב א' - מציאת המתנה
בשבל הראשון כל שצריך לעשות הוא למצוא את הגאדג'ט או המתנה שברצונכם להתחיל לשווק. מה קהל היעד שעבורו אתם רוצים לשווק: האם זה אמאות טריות, מבוגרים, צעירים וכו'... לאחר שמצאתם את המתנה המושלמת ואת קהל היעד שעבורו אתם רוצים לשווק נשאר לכם רק להתחיל בתהליך, שואלים איך אפשר למצוא גאדג'טים ומתנות? פשוט וקל, באינטרנט תוכלו למצוא עשרות יבואנים שכבר הביאו לארץ את מיטב הגאדג'טים והמתנות ואין צורך להתחיל לייבא בעצמכם אלא אם כן מדובר במוצר שאין בארץ ואם חושבים ומתחייבים שהוא יהיה סיפור הצלחה. אחרת אנו ממליצים להתחיל משיווק של מתנות וגאדג'טים מספקים מקומיים כאן בארץ.

שלב ב' - שיווק תכלס'
לאחר שמצאתם את המתנה המדוברת ואת קהל היעד, כל שנשאר לכם הוא לתקוף ולהתחיל את תהליך השיווק שמתחלק לשניים:

  - שיווק בכסף (גוגל, פייסבוק, יוטיוב וכו')

  - שיווק אורגני 

כאשר ההבדל בין 2 האפקים הוא כמות הכסף והאפקטיביות. שיווק בכסף אומר פתיחת חשבון בגוגל אדס ולהתחיל להציג מודעות ממומנות לקהל היעד המדובר, שיווק אורגני לעומת זאת, לא מביא תוצאות מידיות אך על הכסף שתשקיעו בו היא נמוכה יותר. רבים נוטים לחשוב ששיווק אורגני לא עולה כסף, אך מהר מאוד תגלו על בשרכם שגם מה שבחינם עולה כסף :) שיווק אורגני של אתר, מאמר, פוסט בפייסבוק או מה שזה לא יהיה, תמיד יעלה כסף באופן ישיר או באופן עקיף. יש עלות לכתיבת מאמר, עלות לתחזוקה של אתר, עלות לקידום אורגני ועוד... 

שיווק גאדג'טים באינטרנט
אופציה מהירה ומידית היא שיווק באמצעות תשלום לגוגל, פייסבוק עווד ענקיות שמחזיקות בכל מה שקשור בשיווק ופרסום באינטרנט. פותחים חשבון בגוגל אדס, מכניסים את המודעות בצעד אחר צעד ולאחר 10 דקות עבודה יש לכם קמפיין ממומן שרץ ברשת ומציג את הגאדג'טים שלכם. טוב או רע זה כבר החלטה שלכם, מה שבטוח שהפרסום הוא מידי ונראה בכל רחבי הארץ.

קישור לגוגל אדס 

מתנות אונליין וסוגי גאדג'טים
תוכלו לבחור לשווק מתנות לבית ומתנות למנהלים, גאדג'טים למשרד ועוד. ניתן למשל לרכוש ספל במבוק עם מכסה סיליקון (מצרך חשוב לכל עובד ועובדת, גם למנהלים), אוזניות במארז מיוחד מאוד הכולל גם ראש שיערות לניקוי מסכים, צלחות הגשה ייחודיות ועוד. אם אתם מעוניינים לשווק גאדג'טים עבור מנהלים ולהגדיל את היקף המכירות, תוכלו לבחור במתנות מאוד מיוחדות. אחד הגאדג'טים היותר פופולריים, הוא מיני מסאג'ר ידני. מדובר בעצם במכשיר קטן שעושה עיסוי ידני נעים (מומלץ מאוד למנהלים ועובדים). שיווק גאדג'טים ברשת גם עשוי לכלול כל מיני מעמדים מגנטיים לרכב (עבור המכשיר הנייד), אוזניות BLUETOOTH, מצלמת אקסטרים (EXTREME) עם תקשורת WIFI ועוד רבות.

גישות שיווקיות שונות מצביעות על דבר אחד בטוח, הלקוח תמיד במרכז. בין אם אתם מעוניינים לשווק ייחודיים גאדג'טים ברשת, מתנות לבית או מתנות למשרד ולמנהל, מקבלי המתנות שלכם תמיד יידעו להבדיל בין גאדג'טים איכותיים לבין מתנות פחות איכותיות. מעבר לנושא של האיכות של ה גאדג'טים, ישנם לא מעט אנשים אשר יקבלו מתנות לידיהם ומיד ינסו להבין אם המוצר פרקטי או לא. בשורה התחתונה, שיווק גאדג'טים ברשת יכול להיות מאוד רחב, וכדאי לדעת היכן אתם ממקדים מאמצי השיווק שלכם. בכל מקרה, ללא פרסום ושיווק, קהל היעד שלכם לא ייחשף למתנות הייחודיות שאתם מציעים.

גישות שיווקיות להגברת מכירות
בתי עסקים רבים מתנהלים על פי גישות שיווק שונות, חלקם צולחים את התחרותיות הרבה וחלקם פחות. שיווק גאדג'טים ברשת מאפשר לכם להגביר את הפעילות העסקית שלכם, להגביר מכירות. מדוע? בואו נדבר על רכישת מתנות אונליין, שיווק גאדגטים ועוד. נתמקד לרגע במוצר, היות ובסופו של דבר אנחנו כאן בכדי לדבר על מוצרים איכותיים, גאדג'טים משוכללים וכדומה. אם מתמקדים במוצרים שניתן לרכוש אונליין, הרי שהאופציות הן רבות. כיום ניתן לשווק מתנות ברשת וגם גאדג'טים אשר מיועדים למנהלים ולמשרדים, לבתים, ללקוחות ועוד. שיווק גאדג'טים ברשת ומתנות זו הדרך הטובה ביותר לאסוף לידים ולקוחות חדשים, להגביר את קהל היעד וליהנות מתפוקה טובה יותר בבית העסק. איך זה קורה? כידוע, איכות המוצרים תופסת חשיבות משמעותית בכל מה שקשור לשיווק של גאדג'טים. ככל שהמוצרים שלכם יהיו איכותיים יותר וייחודיים, כך תוכלו להשתמש בהם (במוצרים) בכדי לנסות ולהגביר מכירות, לנסות להגדיל את קהל היעד שלכם.

שיווק מתנות לבית ולמשרד
כשאומרים לכם שיווק גאדג'טים ברשת, מה עולה לכם בראש? בעוד שאצל חלק מהאנשים תעלה אסוציאציה אוטומטית של רכישת מתנות לעובדים או לקולגות, חלק אחר מהאנשים יבין מיד כי מדובר בשירות צרכי הלקוחות, שירות צרכי הקולגות וכדומה. אין ספק, התחרותיות כיום רבה כמעט בכל תחום וענף. שיווק גאדג'טים יכול להיות בדיוק מה שהעסק שלכם מצריך, בין אם אתם מעוניינים להעניק לעובדיכם מתנות ייחודיות או לקולגות שלכם. כשמוכרים מוצרים, למעשה משרתים צרכים. מה זה אומר? אם למשל תשווקו שעון חכם עם מד דופק וסופר צעדים, אתם מעניקים למקבל המתנה הרבה מעבר לשעון יד. אתם למעשה מעבירים מסר של אכפתיות רבה, אתם מבהירים ללקוחות, לעובדים ולקולגות שלכם שהם חשובים לכם.

מתנות ייחודיות ברשת
מעבר לשיווק גאדג'טים ברשת, ניתן גם לשווק מתנות מאוד ביתיות, כמו למשל נעלי בית נעימות. מצית USB זו מתנה מעולה עבור אנשים שמעשנים, אך לא רק. ניתן לרכוש מטריות הפוכות, מטריות ממותגות ועוד. אגב, אחת ההמלצות היא למתג את המתנות שאתם רוכשים או בוחרים לשווק. בכל מקרה בו אתם מעניקים מתנות או משווקים גאדג'טים, המיתוג לפעמים עושה את כל ההבדל. מטריה ממותגת זה רעיון נפלא עבור ועדי עובדים וכנסים שונים, אך גם ניתן למתג אפילו נעלי בית. החלטתם לשווק גאדג'טים ברשת? מצוין! בחרו במוצרים איכותיים!

גאדג'טשופ מתמחה ביבוא ושיווק גאדג'טים, מתנות, מתנות לגבר ועוד שלל הפתעות שהופכות את החיים לשמחים ומאושרים יותר: גאדג'טים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב