דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מסכי טלוויזיה ופרסום דיגיטאליים בעובי 11 ממ! 

מאת    [ 23/04/2008 ]

מילים במאמר: 518   [ נצפה 2515 פעמים ]

עד כה נדרש בפרסום הדיגיטאלי מחשב אחד לשליטה והצגה על כל מסך. מעתה, בעזרת פיתוח מערכת MagicInfo של SAMSUNG ניתן יהיה לשלוט ולהציג תוכן שיווקי ופרסומי על מספר רב של מסכים, באמצעות מחשב ניהול אחד, הכולל ממשק קל להפעלה, הכלול במחיר המסך. מדובר בסדרת מסכים המיועדת לענף הפרסום והשילוט הדיגיטאלי בשלוש קטגוריות:
1. קטגוריית Uxn בגדלים של 40?ו-46? עם מסגרת בעובי 11 מ"מ;
2. קטגוריית DXn בגדלים של 40" 46" 57" 70" ו-82", המותאמים לסקטור הפרסום והלוחות הדיגיטאליים אותם ניתן למצוא בשדות תעופה ושטחי מכירות;
3. קטגוריית PXN המותאמת לעבודה ברשת מקומית.

לכל המסכים רשת פנימית ושימוש בפונקצית ה-MDC (Multi-Display Control) המספקת שליטה בתצוגה ובהגדרות המסך ממחשב אחד, דבר שהופך את השליטה מרחוק במספר רב של מסכים, לקלה ויעילה. לדגמים אלה לוחות תצוגה ייחודים המאפשרים הורדת טמפרטורה ויכולת עבודה רציפה של למעלה מ-20 שעות ביום. הטכנולוגיה הייחודית שמאפיינת את הדגמים האלו אף מבטלת את העמעום שמופיע במסכים שאינם מיועדים לשימוש זה או מסכים איכותיים פחות, לאחר שעות עבודה ארוכות.

את המסכים ניתן לשלב בתצורת (video wall) מרובת מסכים תוך שימוש במודול המאפשר למשתמש ליצור צורות שונות של תצוגה כגון תצוגה מרובעת או מוארכת. המודול מבוסס על צורת העבודה באבני בנין הניתנות להתאמה לפי צורך, עד לגודל של 410"

כל המסכים מגיעים עם מחשב פנימי הכולל, בהתאם לקטגוריה החל ממעבד AMD Athlon64 X2 3400+ 1.8 GHz dual core, זיכרון פלאש של 4 גיגה ו- MB512 זיכרון DDR2 RAM שמאפשרים לו לעמוד בפני עצמו. בסדרה זו נעשה שימו בטכנולוגיית DNIe PRO Digital Natural Life engine המאפשרת תמונה חיה וחדה בממדים כאלו. למסכים תמיכה ברזולוציית HD מלאה של 1920x1080, יחס ניגודיות דינאמי של :10000:1 ומהירות תגובה של 8ms.

מסכי Uxnמגיעים עם מסגרת דקה במיוחד של 11 מ"מ, ניגודיות דינאמית של 1:10.000 ורמת בהירות של 700cd/m2, רמה ייחודית שפותחה לעבודה בשטחים מוארים במיוחד.

סמנכ"ל שיווק ומכירות בקבוצת חיון, ארמו דריהם: "עולם הפרסום חודר למקומות חדשים ומרחיב משמעותית את פריסתו כל העת. רשתות שיווק מבינות שהקהל שלהן הוא פוטנציאל להכנסה נוספת ולהעברת מסרים ולכן התחילו להכניס לתוך החנויות שלהם מסכי ענק. החיסרון - לא כל מסך ערוך לשעות עבודה מאומצות כל כך ויכולת השליטה על המסרים מוגבלת. בקו מוצרים זה התייחסה סמסונג בדיוק לבעיות האלה והצליחה לפתח מסכים ייעודיים המהווים פתרון ממשי לצרכים המתפתחים הללו".

קבוצת חיון
קבוצת חיון (1970), הכוללת 4 חברות בנות (חיון מחשבים, חיון הפצה, חיון טלקום וכור תקשורת ישראטל 1970), מתמחה בשיווק והפצה של פתרונות מחשוב ותקשורת. חיון הפצה (1996) ממקדת את פעילותה בהפצת מוצרי מחשוב, תוכנה ותקשורת לערוץ המשווקים. כור תקשורת פועלת בתחום הפצה לרשתות שיווק וחיון מחשבים משווקת מוצרי מחשוב במגזר המוסדי. חיון הפצה רכשה בעבר את החברות "כור תקשורת ישראטל" ו"מ.ל.ל סופט אפיקי שיווק", דבר שיחד עם קבלת נציגויות רשמיות בתחום, הפך אותה לחברת ההפצה המובילה בתחומה. כיום מייצגת חיון את החברות Intel, SAMSUNG (מסכים, דיסקים קשיחים וכוננים אופטיים), מיקרוסופט, D-LINK, אלקטל ו-Microtek. בנוסף, משווקת החברה את מותג המחשבים Champion, מחשב נייח "כחול לבן", המבוסס אינטל, סמסונג ומיקרוסופט. מותג זה מחזיק בתו תקן מת"י ואישור מיקרוסופט בהתאם לעמידה בסטנדרט WHQL. בין לקוחות הקבוצה משרדי ממשלה, מוסדות להשכלה גבוהה, בנקים, תעשיה ביטחונית ואזרחית, צה"ל, רשויות מקומיות, רשתות שיווק ואלפי לקוחות מהמגזר העסקי והפרטי. הנהלת קבוצת חיון ממוקמת בנתניה והיא מעסיקה בישראל כ-100 עובדים. אתר החברה www.chayon.co.il
משרד יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי ושיווקי הוקם באוקטובר 2005 ומשרת מאז חברות טכנולוגיה מובילות וסטארטאפים בראשית דרכם המקצועית. המשרד מתבסס על ראייה שיווקית רחבה המחברת בין כל פעילויות השיווק והתקשורת הנדרשות לארגון. את המשרד מנהלת עינת מירון, בעלת ניסיון עשיר של למעלה מ-16 שנים בכל ערוצי המדיה השונים. http://www.meyron-mc.com/



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב