דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


החשיבות בתכנון מקדים להזמנת רכב שכור בחו''ל 

מאת    [ 24/11/2019 ]

מילים במאמר: 382   [ נצפה 1489 פעמים ]

אתם מתחילים לתכנן טיול בחו"ל ומגלים שאחד המרכיבים החשובים ביותר להצלחת הטיול ולהנאה ממנו הוא רכב צמוד. השכרת רכב בחו"ל מאפשרת לנסוע ממקום למקום בצורה ספונטנית, ללא מחויבות או המתנה ללוחות זמנים קשים ובהתאם לקצב האישי שלכם.

כדאי לתכנן את נושא השכרת הרכב מראש כאשר הדבר הנכון ביותר יהיה להשוות בין חברות רבות המציעות שירותי השכרת רכב בחו"ל. מחיר ההשכרה הינו מרכיב חשוב בקבלת ההחלטה, אך לא היחיד! כדאי מאוד לבדוק גם את טיב השירות שתקבלו לפני הטיול, במהלכו וכמובן לאחר חזרתכם לארץ. כמובן שרוב החברות מעניקות שירות מעולה במעמד ההזמנה, אך חשוב לבדוק מה טיב השירות במידה וקורה משהו ברגע האמת וצריך עזרה או לאחר החזרת הרכב כאשר מתגלים חיובים שונים, האם יש מישהו שיעמוד לצידנו ויבדוק מה הם אותם חיובים?

שיטוט מהיר ברחבי האינטרנט יציג לכם אתרים של החברות המובילות בתחום השכרת רכב בחו"ל וכך תוכלו לקבל מידע מבוקש ובמידת הצורך ליצור קשר עם נציגי החברה לקבלת מידע נוסף. כדאי להזמין את הרכב כמה שיותר מוקדם כדי להנות ממחיר נמוך, בעיקר בחברות המעניקות אפשרות של ביטול חינם עד 48 שעות לפני איסוף הרכב. בניגוד לדעה הרווחת שכדאי להישען על מידע המופץ ברשתות החברתיות (בגלל חוכמת ההמונים), בתחום של השכרת רכב בחו"ל מומלץ מאוד להתייעץ ולקבל מידע מאנשים המתעסקים בתחום באופן מקצועי ויכולים להעניק לכם את כל המידע שעליכם לדעת, זאת בסבלנות ובאדיבות שיא שכן תחום זה מלא בהמון אותיות קטנות שבהחלט יכולות להשפיע על טיולכם בחו"ל.

כאשר מתכננים טיול באמצעות רכב שכור בחו"ל מומלץ מאוד להכיר את חוקי הנהיגה בארץ היעד, את הרגלי הנהגים וכמובן להצטייד מראש במספרי טלפון חיוניים אשר יסייעו לכם במקרים של תקלות טכניות שונות או תאונה חס וחלילה. רצוי שיהיה ברשותכם מספר הטלפון של שירותי הדרכים של חברת ההשכרה ממנה אספתם את הרכב (בקשו את מספר הטלפון מנציג חברת ההשכרה בעת איסוף הרכב). בנוסף כדאי שיהיה לכם את מספר הטלפון של נציגות החברה בארץ בשביל שיהיה עם מי לדבר בשפה שלכם וידריך אתכם מה עליכם לעשות. שמרו היטב על חוקי התנועה שכן במדינות רבות מחלקים קנסות מאוד גבוהים על נסיעה מעל המהירות המותרת, נסיעה ללא מדבקות מתאימות לכבישי אגרה או דוח"ות על חניה באיזורים בהם אסור לחנות. בשוויץ לדוגמא אין לחרוג מהמהירות המותרת אפילו לא בק"מ אחד! מצלמות המהירות תופסות תיירים רבים אשר חושבים שניתן לחרוג בעשרה אחוז מעל המהירות (כמו בארץ לדוגמא) ואז מופתעים לקבל דו"ח גבוה בשווי מאות יורו לאחר חזרתם לארץ.

המאמר נכתב בשיתוף עם אתר קאר מאסטר (Carmaster) המספק שירותי השכרת רכב בחו"ל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב