דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צריכים העברת משרד עם אחסנה זמנית? 

מאת    [ 24/11/2019 ]

מילים במאמר: 447   [ נצפה 1268 פעמים ]

 

 מי כמוני יודע כמה כאב ראש יכול להיות מעבר משרד, כבר עברתי בחיים ארבע פעמים כל פעם זה היה מטריח ומעיק כאילו מקרינים לי את אותו הסרט שוב ושוב, אך פעם אחת זה היה שונה ומלחיץ כי בכלל לא ידעתי לאן אני מעביר הכל מפני שהבניין משרדים לא היה עדיין מוכן.

כמה זמן צריך להתארגן לפני מעבר משרד?.

לקראת מעבר משרד בטוח מתכננים חצי שנה מראש גם אם יכולים לבצע את כל המעבר תוך שבוע, אם לא נערכים מבעוד מועד זה לא יוצא כמו שצריך, ככה לא מתכננים עזיבה מסודרת ויש מלא חורים בתכנון.

 לא עושים העברת משרדים מתוך קפריזה או מבצע של הרגע האחרון, אתם יודעים מאיפה בא החיפזון... צריך לקבל הצעות מחיר מסודרות, להשוות מחירים, לארגן ולסדר אילו חפצים ימוקמו בכל עמדה, מי אחראי על כל דבר, איך צריך לבנות עמדות עבודה לכל עובד במשרד החדש ועוד. כאשר מתחננים וחושבים כל דבר בעיתו הכל יוצא יותר מוצלח, לכן אל תחכו והתחילו לתכנן כבר מעכשיו.

מה עושים שלא יודעים לאן עוברים?

אחת הבעיות הנפוצות גם בהובלות דירות וגם בהעברת משרדים היא שצריך לפנות את המקום הישן בשל סיום חוזה השכרה ואי אפשר להיכנס אל המקום החדש מפני שהוא טרם פנוי לקליטתכם, אם בגלל בנייה, אם בשל שיפוץ ואם מפני שהדייר או המשכיר הנוכחי עדיין נמצא במקום.

במקרה זה אין לכם ברירה כי אין לכם היכן לשים את כל הציוד והתכולה. בדיוק למצב זה נועד פתרון האחסון בין לתקופה קצרה ובין לטווח ארוך.

כמה עולה מחסן ואיך משלמים?.

כגודל המשרד גודל המחסן או יותר נכון כנפח תכולת המשרד (נטו) כך נפח המחסן הנדרש וכך התעריף הנמדד ביחידות נפח של קוב. במילים פשוטות קוב זה מטר מרובע כפול מטר גובה, חברות האחסנה יודעות לתת לכם הערכת נפח בהתאם לרשימת החפצים הקרטונים והרהיטים שיש לכם. אתם יכולים למסור מידע טלפונית, להזמין נציג למשרד או אפילו למלא טופס (מוכן) עם רשימת חפצים מלאה (רק לסמן וי) באתר האינטרנט ותקבלו הצעת מחיר לאחסנה במייל או בטלפון איך שתרצו.

באופן כללי, מחיר אחסון משרד קטן של כמה רהיטים נעה בטווח של 300-600 ש"ח לחודש ומחיר השכרת מחסן למשרדים גדולים עולה בסביבות 1,000 ש"ח לכל תא מטען מלא של משאית הובלה. רק בשביל לסבר את האוזן ישנם חברות גדולות עם עשרות עובדים שצריכות הובלת משרדים שתכולתם ממלאת מספר משאיות.

 אז בעצם העברה למחסן זו 2 הובלות?.

 נכון מאוד, מעבר משרד שכזה תמיד יגרור הוצאה משולשת, תשלום הובלה למחסן, תשלום עבור שירותי אחסנה ותשלום נוסף להובלת היציאה מהמחסן אל המשרד החדש (או לאותו המשרד במקרה של שיפוץ).

 טיפ: לכן חשוב ומומלץ לקבל מחיר בהנחה להובלה השנייה כבר במעמד סגירת המחיר להובלה הראשונה.

אנחנו מספקים שירותי אחסנה לחפצים דירות ועסקים במחסנים אישיים בכל גודל ולכל תקופה, היכנסו לאתר שלנו לתמונות, מחירים, עם המון טיפים עצות וכל המידע הרלוונטי עבורכם. חברת אחסון כל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב