דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל מה שרציתם לדעת על מתנות וגאדג'טים ולא העזתם לשאול 

מאת    [ 24/11/2019 ]

מילים במאמר: 500   [ נצפה 1331 פעמים ]

מחוץ לקופסא

מי לא אוהב מתנות?!

אין אחד שלא אוהב מתנה קטנה או גדולה שתשמח אותו ותעלה חיוך על פניו.

ככל שהשנים עוברות, אנשים מנסים להיות ייחודיים ,מחפשים מתנות חדשות שטרם נראו וניקנו, רק כדי להיות מקוריים ולהעלות חיוך על פני האדם שעבורו נקנתה המתנה.

מתנות חדשות וחדישות, מתנות משוכללות, מתנות מצחיקות , מתנות שימושיות, מתנות נוסטלגיות ועוד…

בשנים האחרונות התפתח נושא המתנות, לא עוד סתם מתנה עטופה בסרט, אלא מתנה שיש בה ערך מוסף, מתנה עם דגש על צחוק, הומור, אהבה, עניין , לא רק מתנה שמונחת על המדף אלא מתנה שעושה פעולה כלשהי.

במילים אחרות גאדג'טים!

גאדגטים באנגלית Gadget הם למעשה חידושים וטרנדים מכל העולם המבוססים על פטנטים, הם יכולים להיות בכל מיני תחומים: גאדג'טים למקלחת, גאדג’טים לסלולרי, גאדג'טים למטבח  גאדג’טים לטיפוח ועוד . אם אתם מחפשים מתנה משעשעת לכל מטרה כדאי לפנות למתנות בקטגוריית הגאדג'טים והגימיקים , ניתן למצוא מוצרים חדשניים ביותר שקיימים,למגוון תחומים בחיים, שחלקם שימושיים יותר וחלקם פשוט מצחיקים לנצח. מתנות מקוריות מיוחדות ובלתי נשכחות שפוגעות בדיוק במטרה.שמותאמות  למגוון אנשים, נשים גברים ילדים , גם ללקוחות וגם לעובדים, מוצרים שתמיד מספקים חוויה  של כייף צחוק ,שנינות והנאה צרופה.

 לכולם מגיע מתנות מדליקות

בשגרת יומנו האינטנסיבית תמיד כיף לקבל מתנות שיקלו עלינו מיום לחוץ ,בקטגוריית מתנות וגאדג'טים לגבר ולאישה נוכל למצוא פריטים שיעשו עבורנו את זה נהדר.

מתנות לגבר! אומרים שההבדל בין גבר לילד הוא רק מחיר הצעצוע! מוצרים שגברים אוהבים,

גאדג'טים לגבר יכול להיות, מאתר מפתחות, מצית USB לכל מזג אוויר, תיק רפטינג מוגן מים עם מטען סולארי. אין סוף פריטים מוצלחים ושימושיים.

ואם אנחנו מחפשים מתנות וגאדג'טים למין היפה, ניתן למצוא מתנות בתחום הטיפוח, מראת איפור עם תאורה, מברשת שיער משולבת במסאג'ר, כוס קפה שנשאר חמים לזמן ארוך יותר. אין ספק שמוצרים אלו יאירו את יומנו קצת יותר.

גם ללקוחות מגיע לקבל מתנה מכל הלב

גאדג'טים ומתנות מקוריות ללקוחות, אין סוף רעיונות למתנות ללקוחות , כמו כן ניתן לרכוש מתנה לפי מזג האוויר, ישנם גאדג'טים שמותאמים לעונות כמו חורף וקיץ.

כן כדאי לקנות מתנה עם מחשבה והשקעה קטנה, בכל זאת הערכה גדולה לכלל לקוחותינו,עדיין יכולה להיות  מקורית עם פן אישי, ישנם דוגמאות רבות למתנות מדהימות שגם לקוחות אוהבים, צידנית אישית, סט מתכונים למשקאות מחממים, מתאם בינלאומי ועוד. אין ספק שהלקוח שלכם יזכור אתכם וישאר אתכם לשנים הבאות.

מתנות וילדים נוסחא מנצחת

לילדים תמיד יותר קל לקנות מתנות, אך בעידן של היום שלכל ילד שני יש פלאפון חכם, טאבלט ומחשב מתקדם גם אותם מעניין מתנות שיוצרות עניין עם ערך מוסף ולא רק דובי שיושב על המיטה ולא עושה דבר. עם הטכנולוגיה והקידמה ניתן לרכוש מתנות מקוריות לילדים, גם הם רוצים מוצרים עם טכנולוגיה שמתקדמת, כמונו המבוגרים, פריטים שמגרים את המוח והמחשבה, ישנם המון מתנות וגאדג'טים שיכולים לשמח את הילדים וליצור הנאה ,חוויה ולמידה. לדוגמא: חתול רובוט אינטראקטיבי עם חיישני מגע,כוס הפלא - להכנת ברד או גלידה, רחפן נשלט על ידי תנועות היד עם אורות לד.


אז אם אתם רוצים לתת מתנה יוצאת דופן שידברו עליה שנים,  מתנה מקורית ומשעשעת, גאדג'ט יכולה לעשות את העבודה, מתנה מפתיעה שכיף לקבל ,מתנה מיוחדת שמשמחת את כולם.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב