דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהו מעמיס טלסקופי 

מאת    [ 14/11/2019 ]

מילים במאמר: 403   [ נצפה 1987 פעמים ]

מעמיס טלסקופי הוא כלי רכב הנדסי ייחודי שיש לו זרוע הרמה המונפת אל על ובזכותה אפשר לבצע שלל משימות או עבודות. הוא נראה בעצם כמו כלי רכב קטן שמחובר אליו מנוף ויש שלל עבודות שהוא מסייע מאד בביצוען. אפשר לראות את המעמיסים האלה ברחבי הערים או היישובים הקטנים, כמו גם במקומות מגוונים אחרים אך המטרה שלהם תמיד זהה – השימוש שלהם בהרמה של אדם אחד שנמצא בסל הקטנה של המעמיס ויכול לבצע עבודות בגובה בביטחון ובטיחות מלאים. ישנם מעמיסים המיועדים להרמת בני אדם (אדם אחד בדרך כלל, כאמור) ויש כאלה שלחלק המתרומם שלהם יכולים להיות מחוברים במת הרמה או שני מוטות מתכת אשר מיועדים להנפת משטחים שלמים. ללא ספק עולם הלוגיסטיקה והאחסון משיג בעזרת המעמיסים האלה הרבה מאד פתרונות לשלל מצבים או משימות.

 

תכונות חשובות

כאמור, חשוב לדעת קודם כל שהמעמיס מתאים לנשיאת אדם אחד בלבד בסל. בנוסף לכך – אמנם יש כמה וכמה סוגים של מעמיסים אך אין הם נישאים לגובה רב ולא יתאימו למשימות שאכן דורשות גובה רב במיוחד. הגובה המקסימלי שרוב המעמיסים יגיעו אליו נע סביב 20 מטר אך היתרון הגדול של השימוש בהם נעוץ דווקא ביכולת התמרון. בסל המוגבה יש מערכת חשמלית שבעזרתה יכול מי שנמצא בסל למצוא בדיוק את המיקום הדרוש לו לשם ביצוע משימה זו או אחרת וכך אין הוא צריך להסביר זאת לנהג או למי שעומד למטה על הקרקע. כאשר מדובר, למשל, בעבודה של גיזום ענפים ברחובות העיר – מי שמבצע את הגיזום בגובה יכול לכוון את הסל בדיוק למקום המתאים לו לצורך גיזום מדויק וכמובן שמירה על בטחונו שלו בעת הפעלת המסור החשמלי. 

 

למה לבחור במעמיס טלסקופי

עבודה עם מעמיס תהיה שונה מאד משימוש במתקני הרמה אחרים. בזכות המידות הקטנות של הסל יהיה קל מאד למצוא את המקום בגובה שבו הסל צריך להיות לשם ביצוע העבודה ובאופן כללי פשוט מאד לתמרן אותו ולעשות בו שימוש. על רוב המעמיסים אפשר לעשות שימוש עם משקל מקסימלי שנע סביב ארבעה טון – מה שמאפשר טווח רחב של ביצועי עבודות בשלל תחומים ונושאים. גם במת הרמה מספריים ייתכן ותוכל לתת מענה דומה במגוון משימות אך שטח הפנים הגדול של משטח ההרמה עלול דווקא להיות בעוכריה וישנן עבודות שהיא לא תהיה מתאימה ואפילו תקשה על העבודה. 

חשוב מאד לבחור את מתקן ההרמה שייתן את המענה הטוב ביותר תוך כדי שמירה על ביטחונם של העובדים בגובה. העדפת של במת הרמה על פני המעמיס הטלסקופי עלולה במקרים מסוימת לגרום לעבודה להיות מסורבלת יותר ובעקבות כך גם ארוכה או מסבכת יותר. 

 

רום במות הרמה, מעמיס טלסקופי, מנופים


https://www.rom.co.il/he/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב