דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יום הולדת שמח 

מאת    [ 05/11/2019 ]

מילים במאמר: 393   [ נצפה 1632 פעמים ]

 

  הלוואי ויכולתי לספר לכם סיפור טוב. סיפור שמח וכייפי. סיפור על יום הולדתי ה-25, ואיזו חגיגה ענקית עשיתי, וכמה שתיתי,  אבל לצערי אני לא יכול. במחשבה שניה, אני יכול לספר לכם, אבל זו לא תהיה האמת. אז אני לא אספר. מה שכן אספר לכם יהיה את האמת המשעממת והמאכזבת. מה לעשות, אלו החיים האמיתיים, ולא האחים גרים מהאגדות.

   אז הנה אני פה, בפיליפינים. רק לפני חמישה ימים הייתי בתאילנד, עד שברגע אחד החלטתי שאני רוצה שינוי. תאילנד הפכה להיות יותר מדי ביתית בשבילי, וזה אומר שהגיע הזמן "לטייל" שוב. קניתי כרטיס טיסה למנילה, בירת הפיליפינים, ויום למחרת כבר נחתתי שם. שמעתי שאין יותר מדי מה לעשות שם ושזה סתם יקר, אז קניתי באותו יום כרטיס טיסה זול לסאבו. נחתתי שם בלילה ויום למחרת נסעתי לאי קטן וחלומי, לפחות כך חשבתי. האי היה קצת פחות מההגדרה של נחמד, צלילות שוות , האנשים נחמדים, אבל חוץ מזה הכל shit, אפילו לא מספיק שווה שאני אזכור איך קוראים לו. אז אחרי ארבעה ימים החלטתי לעזוב ולמצוא מקום טוב.

עזבתי בדיוק ביום ההולדת שלי, על הבוקר לאחר שחיה קצרה בים שאחרי 5 דקות הצלחתי לדרוך על קיפוד ים, אחלה מתנה ליום הולדת. ציפיתי להגיע עד הערב למקום אקזוטי ומרהיב ולחגוג שם יום הולדת מוצלח. אבל אני מתכנן לי תוכניות, ואלוהים יושבת למעלה וצוחקת עליי. לאחר שלקחתי סירה, אוטובוס, מונית ועוד סירה, הגיע כבר הערב ומצאתי את עצמי תקוע באמצע הדרך, למרות שיצאתי לדרכים על הבוקר. ככה זה בפיליפינים, מכל מקום ולכל מקום צריך להחליף אלף כלי תחבורה. בעיקר סירה, אוטובוס, סירה וכו'...  הגיע ערב יום הולדתי ואיתו הגיעה ההכרה שהערב כבר לא תהיה מסיבה. לפחות מצאתי איזה טלפון מחורבן, אז יכולתי לדבר שתי דקות עם ההורים. הקו היה מחורבן, אבל עדיף על כלום. בסוף החלטתי להשתולל. אחרי הכל לא כל יום חוגגים 25 שנים לחייכם, והחלטתי לקנות עוף שלם בגריל וליטר בירה. הבירה היתה סבבה, אבל העוף בגריל היה כמו כל אוכל אחר בפיליפינים: חסר טעם, לפחות הוא היה זול, חצי נחמה. אז אחרי ארוחה משביעה ובירה קרה, חזרתי לחדר המסריח שלי בכפר הדייגים. מקלחת לא עשיתי כי היו בעיות בצנרת, מה שאומר שיש רק מים לשים קצת אחרי הפיפי. לילה מושלם שחגגתי בחדר שנראה כמו אורווה, עם יתושים שלא הפסיקו לאכול אותי. יום הולדת שמח  לפחות יצא סיפור...  לפעמים כשאני מטייל בצד השני של העולם, אני חולם על הבית. ולפעמים כשאני בבית, אני חולם על לטייל בצד השני של העולם.

ישראל הרצל הרצל 73, כ"ס   טלפון: 050-9258355  ------------herzli99@gmail.com----------------------------------- 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב