דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מי לא ישתתף בתוכנית הנינג'ה? 

מאת    [ 05/11/2019 ]

מילים במאמר: 533   [ נצפה 1182 פעמים ]

 

מי לא ישתתף בתוכנית הנינג'ה?

כשאתם רואים אותם מנסים להחזיק את הטבעות אך מחליקים, תארו לעצמכם את מצבם של אלה הסובלים מהזעת יתר בכפות הידיים. אפילו צעירים וצעירות בעלי עוצמה ויכולות, לא היום חולמים לגשת לתחרויות כאשר כל חייהם מושפעים מאותה רטיבות קבועה בכפות הידיים. ומשחקי הנינג'ה הם כמובן רק הדגמה סימלית לכל מה שהזעת היתר מונעת מכל הסובלים ממנה. כל סוגי הספורט למעשה כמעט מחוץ לתחום: משחקי כדור, משחקי מחבט, התעמלות מכשירים – כל מה שמצריך אחיזה בידיים. עולמם הספורטיבי מוגבל לתחומים כמו ריצה או כדורגל, ללא צורך לשימוש שוטף בכפות הידיים. דבר זה משפיע במיוחד על ילדים ובני נוער. במקומות רבים, אם אתם לא מצטיינים או לפחות משתתפים בספורט – אתם מחוץ לחבורה על כל המשתמע מכך. תוסיפו לזה את הרתיעה מכל מגע בפעילות חברתית, ותקבלו קרקע פוריה להסתגרות והתפתחות בעיות נפשיות דווקא בגיל ההתבגרות שמשפיע על כל החיים.

הזעת יתר משפיעה על איכות החיים מבחינה תפקודית ומבחינה חברתית, באופן שהולך ומחריף עם השנים והופך להיות מרכיב שלילי באופי של הסובלים ממנה. אדם מזיע היה יכול להיות אדם אחר לגמרי, הרבה יותר מוצלח, ללא הבעייה המעיקה הזאת שמשפיעה על צעד בחייו. השלמה עם הבעייה משמעותה הנמכה ניכרת בבטחון העצמי ובהערכה העצמית, וכמשוב לכך גם במעמד החברתי וביכולות להשתלב בחברה ולהגיע להישגים בכל תחום. גם בלימודים, הקושי באחיזת עט או בהקלדה, והחשש מהרטבת מסמכים מביאים לירידה בציונים, במיוחד כאשר ההזעה מתגברת בשעת לחץ במבחנים. בהמשך הדרך, השגת משרה נפגעת מהחשש בשעת ריאיון עבודה והתייחסות החברים לעבודה. גם אלה שפונים למסלול של עצמאים, חוששים מהרגע בו פגישות ועיסקאות יחייבו לחיצת יד שיכולה להרחיק כל לקוח או שותף לעסקים.

חייהם של הסובלים מהזעת יתר מוגבלים מכל הכיוונים. כך למשל, גם בתחביבים המבחר מצטמצם: ריקודי עם, מלאכת יד, ציור המצריך אחיזה במכחול, מוסיקה ונגינה, כל אלה ועוד מחוץ לתחום. למעשה, אפשר לומר שמדובר במוגבלות קריטית יותר מהרבה מוגבלויות אחרות, מבחינת היקף השפעה על החיים.

לא כל הסובלים מהזעת יתר מודעים לכך שקיימים פתרונות למצבם. חלקם שמעו על הניתוח לניתוק העצב האחראי על ההזעה בחצי הגוף העליון, אך נרתעים עקב הסיכונים הכרוכים בניתוח בהרדמה מלאה, במיוחד לאחר שקוראים על תופעות הלוואי האפשריות.

חלקם שמעו גם על האפשרות של זריקות בוטוקס כאמצעי להפסקת ההזעה, אך אלה יקרות וכואבות ויש לחזור עליהן בכל 6-12 חודשים.

מעניין דווקא שלא רבים שמעו על הפתרון שמוכר על ידי רופאי עור בעולם כפתרון היעיל ביותר למניעה של הזעת יתר בכפות הידיים והרגליים. מדובר בשיטה הידועה בשם הגנרי Iontophoresis שקיימת כבר שנים רבות והוכיחה עצמה על ידיהם של מיליוני מטופלים ברחבי העולם. בשיטה זאת, מכשיר הטיפול מעביר זרם חשמלי חלש ומבוקר בין כפות הידיים, כשהן טבולות במי ברז רגילים. הטיפול בזרם חלש מביא בתוך כ-3 שבועות להפסקת הזיעה, אך מצריך בהמשך תחזוקה בהיקף של טיפול אחד פעם בשבוע למשך 20 דקות.

לטיפול זה אין תופעות לוואי והוא בטוח ויעיל. הטיפול נעשה בבית באופן עצמאי באמצעות מכשיר שהמטופל רוכש ומפעיל על פי הוראות פשוטות וברורות.

ניתן להשיג מכשיר כזה בישראל אצל מספר ספקים אותם ניתן למצוא בחיפוש קל בגוגל, תוך שימוש במילות חיפוש הקשורות להזעת יתר בידיים וברגליים.

רוב הרוכשים מעדיפים לקנות מכשיר המופעל על ידי סוללה נטענת ואינו מחובר לחשמל שבקיר בזמן הטיפול, מחשש להתחשמלות. חלק מהספקים מציעים אפשרות להחזרת המכשיר בתוך 60 יום במקרה של אי שביעות רצון מן התוצאות.

 שיווק המכשיר למניעת הזעה בכפות הידיים והרגליים https://www.nosweat.co.il/
הטיפול היעיל להפסקת זיעה בידיים וברגליים ללא כאבים וללא תופעות לוואי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב