דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טלפון סלולרי מומלץ לילדים 

מאת    [ 03/11/2019 ]

מילים במאמר: 464   [ נצפה 3102 פעמים ]

החלטתם לרכוש טלפון סלולרי לילד או הילדה. מזל טוב! מנקודה זו ואלך, אתרי הטכנולוגיה והאינטרנט השונים יציעו לכם מגוון רחב של סוגי מכשירים. סמארטפונים במגוון רחב של דגמים בעלי תכונות כאלו ואחרות, במחירים שמתחילים ב 400 שקלים ומסתיימים עם חור ממשי בכיס שעלול להגיע לאלפי שקלים. במאמר הבא נעשה סדר בדברים מבלי להיכנס יתר על המידה לנתונים טכניים מסובכים ומבלבלים.

השיקולים בבחירת טלפון ראשון לילדים

ראשית, גיל הילד מאוד חשוב. אם מדובר במכשיר ראשון, והילד עושה את צעדיו הראשונים בעולם הסמארטפונים, אין טעם להשקיע כסף בדגמים יוקרתיים ונוצצים, מטבע הדברים ילדים בגיל צעיר מאוד, נוהגים להפיל או לאבד את הטלפון. מה גם שהם אינם זקוקים לביצועים ולרזולוציות חריגות. על סמך ניסיוננו, גילאים צעירים נוהגים לשחק מעט במשחקים, לגלוש ביוטיוב או להשתמש במצלמת המכשיר. טלפון סלולרי סולידי, זול ופשוט יכול בקלות לעשות את העבודה בצורה טובה, טלפון כזה צריך להיות בעל סוללה גדולה קיבולת שנעה בין 3000-4000 mAh. עם טלפון כזה לא צריך להטריח את הזעטוט להטעין במהלך היום. הגודל ותצורת הטלפון צריכה להיות בינונית ומטה, טלפון בעל מסך גדול מידי, אינו מתאים לאצבעות קטנות וסופו להישבר.

נקודה האחרונה והחשובה נוגעת לעמידות המכשיר בפני מכות, רטיבות ונפילות מגובה. כיום יש מגוון רחב של כיסוי מסך אוטמים ואטומים בהיקף של 360 מעלות, כאלו שמתהדרים בתקני אטימות והגנה בפני מים. הנפוצים ביותר לסוף שנת 2019 הם התקנים IP67 ו-IP68, שנתנים לרוב למכשירי סלולר מהדור האחרון או לכיסוי מכשיר יוקרתיים.

בגזרת המחיר, טלפון שכזה אינו אמור לעבור את ה- 500 שקלים. חברות רבות ואתרים ייעודים לנושא מציעוים במחיר זול טלפון סלולרי לילדים, שעונים על כל הדרישות שציינו, חזק ואמין שיישאר עם ילדכם לאורך זמן.

בחירת טלפון ביניים

ככל שהזמן עובר הדרישות של הילדים ממכשיר הטלפון שלהם הולכות וגדלות, מה שבעבר היה "שווה" היום הוא סטנדרט. הדרישה המיידית היא למסך גדול (4.8-6.5 אינץ'), המשחקים נעשים כבדים יותר, בעלי גרפיקה גבוהה, זיכרון כפול ומכופל ומצלמה כפולה (קדמית ואחורית) שתפקידה אינה רק לצלם סלפי ותמונות אלה תפקידה כבר להוציא סרטונים באיכויות גבוהות ובעלות נפח זיכרון כבד. טלפונים כאלו זוללי סוללה וממש לא מומלץ להתפשר על סוללה קטנה. למרות הדרישות הגבוהות יותר ממש אין צורך ואף מיותר לרכוש טלפונים ממותגים "מהשורה הראשונה" בשנים האחרונות, בעיקר לאור החידושים התכופים, לא מעט סמארטפונים שהגיעו רק לפניי שנה עם מפרט מתקדם ומשודרג ובעלי חומרה מתקדמת נמכרים בתג מחיר נמוך ומתאים. במקרה כזה ממש אין להיכנע לילדים ולרכוש מותג יוקרתי שעלול לסבך אתכם בזמן תקלה או שבר בהוצאה כספית יקרה. מחירו של טלפון ביניים טוב שעונה על כל הדרישות ויתאים לילד או הילדה שכבר בגרו ומחפשים להשתדרג ינוע בין 600 ל 1000 שקלים.

מרגישים מוכנים לרכוש טלפון סלולרי זול ואיכותי לילד? חשוב לקרוא המלצות בעיקר של הורים, רכישה של טלפון לילדים מחו"ל יכולה להיות זולה יותר משמעותית אך חשוב מאוד להקפיד שרכשתם מכשיר סלולרי בעל מספר דגם אשר הותאם במיוחד לתדרי המפעילות הסלולריות של ישראל. ישנם מכשירים אשר נמכרים בחו"ל שמותאמים למדינות ספציפיות בלבד.

 


טלפון נייד חזק ואמין לילדים - המלצה לרכישה נכונה

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב