דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סוגי דשא סינתטי הנפוצים בארץ 

מאת    [ 26/10/2019 ]

מילים במאמר: 460   [ נצפה 1572 פעמים ]

 

ישנם סוגים שונים של דשא סינתטי הנבדלים במאפייניהם ובהתאם לכך גם במחיריהם. ככל שהאיכות של הדשא הסינתטי יותר גבוהה, כך גם הוא עולה במחיר. בארץ, הסובלת ממחסור תמידי במים, ישנו שימוש רב בדשא סינתטי וגם מגמה רציפה של עלייה בביקוש לדשא סינתטי. מבתים פרטיים ועד מוסדות ציבור, רשויות מקומיות, מתקני ספורט, בתי מלון, ברכות ציבוריות ועוד מגיעים למסקנה שדשא סינתטי הוא הפתרון הטוב ביותר.

 

בשוק ניתן למצוא דשא סינתטי המגיע מיצרנים שונים ומי שמחפש לרכוש דשא סינתטי רוצה לדעת מה טוב ומה לא טוב, ומהם סוגי הדשא הסינתטי המקובלים בארץ. האמת שלא נוכל להגיד לכם תשובה אבסולוטית על סוג דשא שהוא טוב וסוג דשא שהוא לא טוב. העניין המרכזי כאן הוא התאמת סוג הדשא לאופי השימוש או יותר נכון לפי רמת השימוש. ככל שהדשא נמצא ביותר שימוש, כלומר כאשר מתקיימות עליו פעילויות ואנשים רבים דורכים עליו, כך הוא חשוף ליותר בלאי ולכן נדרש דשא איכותי יותר. למשל אם מדובר בדשא לברכה ציבורית אותה פוקדים מאות אנשים ביום אשר דורכים על הדשא שוב ושוב, ברור שחשוב דשא סינתטי איכותי ובעל עמידות גבוהה. בהתאם לכך גם עלותו. אך ישנם מקרים בהם הדשא משמש לקישוט גינות נוי והוא ממוקם במקומות שבקושי דורכים עליו או אפילו לא דורכים בכלל. במקרים שכאלו דשא באיכות יותר נמוכה יכול לעשות את העבודה. במקרים כאלו ניתן להסתפק בדשא סינתטי זול אשר נראה טוב; פחות חשובה לנו התחושה של המגע איתו.

 

 

דשא סינתטי - חלוקה לפי רמות מחיר

 

ניתן לחלק את סוגי הדשא הסינתטי בצורות שונות, אך חשבנו שיהיה זה הרי פרקטי לחלק אותו לפי רמות המחיר. הפרמטרים העיקריים אשר משפיעים על המחיר הם צפיפות הסיבים, קוטר הסיבים ואורכם.

 

דשא סינתטי זול - המחירים של דשא סינתטי זול נעים פחות או יותר בין 20-40 שקלים למטר מרובע. הם נחשבים לבעלי איכות נמוכה, אך אל תמהרו לפסול אותם. יתכן שזהו הדשא אשר מתאים לצרכים שלכם. אם למשל אתם מעוניינים לכסות שטח באופן זמני, אין לכם צורך בדשא אשר יחזיק 15 שנה ודשא סינתטי זול יכול לעשות את העבודה. גם כאשר מדובר בכיסוי שטח שלא דורכים עליו זה יכול להתאים.

 

דשא סינתטי במחיר בינוני - רמת המחירים הבינונית נעה בסביבות 40-90 שקלים למטר מרובע. דשאים אלו יכולים להחזיק זמן רב ולתת פתרון למקומות שדורכים בהם הרבה, כמו למשל בגינות פרטיות בהם מרבים לבלות על הדשא.

 

דשא סינתטי במחיר גבוה - טווח המחירים נעה בסביבות 100-130 שקלים למטר מרובע. זוהי הוצאה די גבוהה אך בהחלט מדובר בדשאים איכותיים במיוחד לפי כל המאפיינים. הם נראים מעולה, יש להם תחושה טבעית והם יכולים לעמוד בעומס רב כמו זה הנגרם במקומות ציבוריים בהם רבים דורכים על הדשא.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב