דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודות גובה - מה זה כולל? 

מאת    [ 23/10/2019 ]

מילים במאמר: 540   [ נצפה 1431 פעמים ]

ארץ ישראל מצטיינת בתחומים רבים – אך ריבוי קרקעות ושטחי בנייה גדולים הוא לא אחד מהם. הכמות המועטה יחסית של שטחי נדל"ן ביחס לגידול האוכלוסייה המשמעותי, מובילה באופן ברור ומובן להתרחבותה של מגמת הבנייה לגובה. באופן טבעי, זקוקים הבניינים הגבוהים שמספרם רק הולך וגדל לתחזוקה שוטפת, לשיפוץ, ולניקיון – משימות לא פשוטות בהתחשב בגובהם הרב. בעוד שעל הקרקע יהיו משימות אלו עבודתם של שיפוצניק רגיל או של איש ניקיון – במרומיו של בניין הן יהפכו לעבודות גובה מקצועיות הדורשות מיומנות והכשרה ייחודיים, בין היתר עבודות גובה בסנפלינג. אז מהן עבודות הגובה הנפוצות והחשובות ביותר?

 


    • איטום קירות חיצוניים ומעטפת

בכל בניין, בין אם ישן ובין אם כזה שזה עתה נבנה, נוצרים סדקים. סדקים אלו יכולים להופיע בגג, לאורכה של שכבת הטיח החיצונית המצפה את קירות הבניין, או בעומקן של אבני הבניין המחופות. הסדקים נגרמים כתוצאה משימוש בחומרים לא איכותיים, מבלאי טבעי, או מנזקי מזג האוויר – ועלולה להיות להם השפעה שלילית מאוד על יושבי הבניין וסביבותיו. סדקים שאינם מטופלים יכולים להביא להצטברותם של עובש ושל רטיבות המהווים מפגע תברואתי רציני, להיחלשות משמעותית ביכולת הבידוד של הבניין, ובמקרי קיצון אף להתפוררות הקירות ולקריסתם. זו הסיבה לכך שחשוב לאטום את סדקי הבניין ברגע שהם מופיעים – וכשהם צצים בקירות החיצוניים של הבניין שהגישה אליהם לא פשוטה, הפתרון היחיד הוא לאטמם במסגרת עבודות איטום בגובה שיבוצעו ע"י איש מקצוע.

 


    • איטום תפרים

עוד מפגע נפוץ במבנים בכלל ובבניינים גבוהים בפרט הם סדקים המופיעים בין הבלוקים המרכיבים את הקירות. בנוסף למפגעים להם עלולים לגרום סדקים רגילים, סדק ב-"תפר" עלול לסכן את יציבותו הכללית של הבניין. "סדקי תפר" גבוהים, ובייחוד כאלה המופיעים בחלקיו העליונים של הבניין ובחיבור שבין הקירות לתקרה, דורשים כמובן עבודות איטום מקצועיות בגובה.

 


    • חיזוק אריחים

בבניינים רבים, ישנו חיפוי אריחים אשר מכסה באופן מלא או חלקי את הקירות החיצוניים של המבנה. כשאלו מתרופפים, נגרם לבניין נזק כפול – הן חבלה אסתטית בנראות הכללית של הבניין, והן סכנה בטיחותית עבור יושבי הבניין וסביבותיו. ברוב המוחלט של הפעמים, אותם אריחים רופפים נמצאים בגובה רב, המגיע לעיתים קרובות עד לגג. לכן, הדרך היחידה לתקן את הנזק של האריח הרופף היא באמצעות עבודות גובה ייעודיות, שיטפלו בבעיה באופן מקצועי ויעיל.

 


    • ניקוי חלונות בגובה

רבים מאיתנו עובדים בקומות גבוהות של גורדי שחקים עתירי חלונות, או גרים בבתים מרובי קומות בעלי חלונות מעוצבים אך לא נגישים. כולנו מכירים את קרנבל האבק, האבנית, והלשלשת שמצטבר על צידם החיצוני של החלונות הללו – ואת תחושת חוסר האונים שנובעת מהצורך העז להעביר עליהם מטלית, אשר נותר ללא מענה. חלק מרכזי בעבודות גובה מקצועיות הוא מתן פתרון לבעיית הלכלוך הכרוני של חלונות המבנים הגבוהים, בעקבות הגישה הקלה שהן מאפשרות אליהם. בעזרת עבודות של ניקוי חלונות בגובה, אפשר לשמור על הבניין מצוחצח ונוצץ גם במקומות הבלתי-נגישים ביותר.

 


    • ניקוי מעטפת

מפגע אסתטי ותברואתי נוסף הוא לכלוך של מעטפת הבניין – הטיח והצבע החיצוניים – ע"י לשלשת של יונים ושל עטלפים. באמצעות עבודות בגובה ניתן לנקות בקלות את המטרדים הללו, בין אם בטיוח ובצביעה מחודשים, ובין אם בשימוש בחומרי ניקוי מיוחדים.

 

לסיכום – עבודות בגובה מקיפות למעשה את כל מכלול התחזוקה והשיפוץ הדרוש לבניין גבוה מרגע בנייתו. ביצוע רציף של עבודות גובה בבניין יאריך את חייו, ישמור על חוזקו, ויבטיח שיישאר נקי ואסתטי לאורך זמן.    

דורון עוז, מנכ"ל
אד-הוק עבודות גובה בע"מ


https://www.ad-hoc.co.il/


office.adhoc@gmail.com


050-5355515


אנחנו מומחים ונותנים פתרונות למגוון עבודות גובה בסנפלינג, בניה ושיקום מבנים, בין היתר בניית ממ"ד, בניית מרפסות, תוספות בניה, שיפוץ מבנים, איטום מעטפת, חיזוק אריחים בגובה ועוד


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב