דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דילמת עיצוב: משטחי שיש, כן או לא? 

מאת    [ 22/10/2019 ]

מילים במאמר: 407   [ נצפה 1738 פעמים ]

משטחי שיש לבנים ויפים, הם קלאסיים, אלגנטיים ולא מרגישים כל-כך כמו גרניט, אבל יש סיבה לכך שלא כל מטבח בשכונה שלך מצויד בשיש. (וזה לא המחיר, מכיוון ששיש עולה בערך כמו גרניט, ופחות ממשטחי אבן מהונדסים) הבעיה היא ששיש יכול להכתים, או שנשפך יין או שפריץ של רוטב עגבניות או אפילו לימון חתוך שנשאר ללילה, יכולים להרוס משטח שיש לבן.

יתרונות: אם אתה שוקל לקנות שיש, אתה בטח כבר יודע למה אתה אוהב את זה. הצבעים הקלאסיים והסגנונות הטבעיים של השיש - כמו קררה לבנה - מרגישים נצחיים ולא סביר שישתנו עם מגמות הצבע.

למרות שהאיטלקים השתמשו בשיש לבן בבתיהם במשך שנים, וזה עדיין מוערך ואופנתי כמו שהיה. לשיש לבן יש אווירה של תחכום שמרגיש אורבני אך יכול לעבור למודרנית, שיש יכול להיות משטח טוב במיוחד לתחנות אפייה, מכיוון שטמפרטורת פני השטח שלו נשארת קרירה. 

חסרונות: הנה מה שאתה אולי לא יודע, שיש רך ויכולים להיווצר שקעים, כתמים, שריטות וחריכות, השיש דורש תחזוקה קפדנית, כולל ניקוי מידי, נוזלים חומציים כמו קפה, יין ומיץ לימון פוגעים בשיש במיוחד.

אז אם אתם אוהבים כוס קפה בבוקר, או כוס יין בערב, הכינו את עצמכם לסימנים הבלתי נמנעים שיותירו על השיש על ידי הפינוקים שלכם. אפילו סבון ומוצרי ניקוי יכולים להכתים שיש, כמו כן גם כל חפץ רטוב שנשאר על השיש.

קשה לדמיין את ארוחת השבת בלי לא מעט כתמים שנשארו מאחור. פתרונות: אם החלטתם שחייבים שיש לבן, דעו לכם שיש לאטום את השיש שלכם באופן קבוע כדי למנוע כתמים. אבל אפילו עם חומר איטום, עדיין תצטרכו להיות קפדניים מאוד בנוגע למה שנשפך על השיש ולנקות במהירות.

אפילו עם כל הדברים הנ"ל , כנראה שזה בלתי נמנע שהשיש שלך יוכתם לאורך זמן. (האם אתה באמת מתכוון להשתמש בתחתיות תחת כל כוס בדלפק המטבח?) ישנן פתרונות מיוחדים שתוכלו לנסות לטפל בכתמים, למעשה, יש אנשים ששופכים שמן זית על דלפקיהם כדי להכתים אותם ושהתיישנו בכוונה.

סוגים מסוימים של כתמים עשויים להיפתר על ידי הברשת השיש מחדש. אם אינך מתייחס למראה המוכתם, הקפד להשתמש בהרבה מחצלות ולעולם אל תניח חפצים חמים, רטובים או שוחקים על השיש. כשאתה בוחר את השיש שלך, אתה עשוי לגלות ששיש מושחז יותר סלחני לבעיות כמו סימני מים מאשר שיש מלוטש.  

ואם אתה לא יכול להתמודד עם שיש: ישנן משטחי דלפק המחקים את ההיבטים של שיש לבן אך עמידים יותר בפני כתמים. גרניט מושחז וגרניט לבן קשמיר יכולים להיראות קצת כמו שיש, אך עשויים להחזיק מעמד טוב יותר לכתמים. קיסר אבן יכולה גם להיות אלטרנטיבה נהדרת לשיש לבן, וכך גם אוקיית (אבן קוורץ מהונדסת) שניהם ככל הנראה יקרים יותר משיש.

חברת גטניו


https://gatenio.co.il/


אבשלום גיסין 75, קרית אריה פתח תקווה
מכירות ותיאום פגישה: 073-3746155
התקנות ושירות לקוחות: 03-3733100
פקס : ‎03-6241964
דוא"ל : info@gatenio.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב