דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ספורט והזעת יתר בכפות הידיים והרגליים 

מאת    [ 20/10/2019 ]

מילים במאמר: 376   [ נצפה 825 פעמים ]

הספורט הוא חלק חשוב מהחיים, בעיקר אצל ילדים ובני נוער, בנים ובנות. אולם, חלק מהם נתקלים בקשיים לא פשוטים: אלה הסובלים מהזעת יתר בידיים והרגליים.

סוגים רבים של ספורט מצריכים מגע יד עם כדורים ואביזרים: כדורסל, כדוריד, טניס שולחן, כדורעף, הרמת משקולות, גולף, ועוד ענפים רבים. בכל אלה, ידיים רטובות מזיעה מהוות בעייה משמעותית, הגוררת אחריה גם בעייה חברתית: הימנעות מהשתתפות פעילה, על כל המשמעויות הכרוכות בכך.

ילד או ילדה החוששים להשתתף במשחקי ספורט ותחרויות, נדחקים אל שולי החברה ומפתחים אפילו בעיות פסיכולוגיות. גם פעילות חברתית נוספת של ריקודי עם ועמים, נמנעת מצעירים אלה, ואף ממבוגרים הנמשכים לתחום עממי זה אך מודעים לכך שאחרים נרתעים ממגע יד איתם.

גרוע יותר מצבם של אלה שמזיעים אך אינם מודעים לכך, ואינם מבינים מדוע אנשים מתרחקים מהם ונמנעים ממגע איתם. אצל העוסקים במשחקי כדור, קיימת גם בעייה של הזעת יתר בכפות הרגליים. בעייה זאת נובעת הן מתחושת החלקה בתוך הנעל במהלך המשחק, והן מריח דוחה ולא נעים בחדר ההלבשה בעת חליצת הנעליים והורדת הגרביים. ישנם כאלה שנאלצים להחליף גרביים מספר פעמים ביום, ולעתים אף להחליף נעליים.

לסובלים מהזעת יתר ברגליים ו/או בידיים קיים פתרון יעיל שאינו כרוך בניתוח או זריקות, ואינו מביא לתופעות לוואי בעייתיות. מדובר בטיפול המבוסס על עיקרון שרופאי עור בכל העולם מכירים כבר שנים רבות. לשיטת טיפול זאת קוראים בשם הגנרי Iontiphoresis. בשיטה זאת, מניחים את כפות הידיים (או הרגליים) למשך 20 דקות במגשי מים, וקופסת בקרה אלקטרונית מעבירה זרם חלש בין שתי כפות הרגליים (או הידיים). הטיפול נמשך ברציפות 20 דקות ביום למשך כ-3 שבועות. בהמשך אפשר להסתפק בטיפול של 20 דקות פעם ב-6 ימים כדי לשמור על ההישג של ידיים יבשות ונעימות.

שיטה זאת נבדקה במחקרים רבים שתוצאותיהם פורסמו בכתבי עת רפואיים מובילים בעולם, וכולם הגיעו למסקנה שזהו הטיפול היעיל ביותר להזעת יתר בכפות הידיים והרגליים. רופאי עור בישראל ובעולם כולו מכירים את הטיפול ויעילותו. כדוגמא לכך, בחודש יוני 2019 פרסם איגוד רופאי העור בבריטניה דף רשמי המציג טיפול זה כטיפול היעיל ביותר להזעת יתר בכפות הידיים והרגליים.

ניתן להשיג את המכשיר אצל מספר ספקים בישראל, אותם ניתן לאתר בחיפוש קל בגוגל ולבחור ביניהם. בבחירת המכשיר רוב המטופלים מעדיפום מכשיר שאינו מחובר לחשמל שבקיר בעת הטיפול, אלא פועל על סוללה נטענת ללא חשש התחשמלות. עדיף גם למצוא ספק שמאפשר להחזיר את המכשיר לאחר מספר שבועות של שימוש אם אין שביעות רצון מן התוצאות.

 

שיווק המכשיר למניעת הזעה בכפות הידיים והרגליים https://www.nosweat.co.il/
הטיפול היעיל להפסקת זיעה בידיים וברגליים ללא כאבים וללא תופעות לוואי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב