דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל הסודות למציאת זוגיות באתרי הכרויות 

מאת    [ 15/10/2019 ]

מילים במאמר: 369   [ נצפה 1575 פעמים ]

אם אתם רווקים או גרושים, רוב הסיכויים שיש לכם פרופיל באתר הכרויות אחד או יותר. אבל כמו כולם, בוודאי שמתם לב שלמרות שהאתרים האלו מציעים שפע מסחרר של נשים וגברים נאים ופנויים, לפעמים קשה למצוא בהם זוגיות אמיתית ויציבה. אותו שפע שמאפשר לכם לבחור בין שלל בני זוג פוטנציאליים, הוא בדיוק אותו השפע שגורם לאותם בני זוג לחפש תמידית את הדבר הטוב הבא, במקום להשקיע ולהתעמק בפרופיל שלכם. עם זאת, יש כמה "טריקים" מנצחים לשיפור הפרופיל באתר הכרויות, כאלו שלא רק יגדילו את סיכויי ההצלחה שלכם אלא גם שתקבלו תשומת לב חיובית והרבה ממנה:


    • השקיעו בתמונות (חשוב מאוד!). גברים – תמונה אחת שלכם עם משקפי שמש שמכסים את הפנים היא פשוט לא מספיקה. נשים – תמונה אחת שלכן מבלות על החוף היא לא מספיק כדי ליצור רושם ראשוני. צלמו כמה תמונות טובות, כולל סלפי ותמונות עם החבר'ה, הקפידו על זוויות ותאורה ותחוו את הפידבקים בעצמכם. תמונת הפרופיל שלכם היא לרוב הרושם הראשוני שלכם ולרוב תמונה טובה תגדיל את כמו הפניות אליכם בעשרות אחוזים (באחריות!).


    • ספרו על עצמכם בהרחבה. גברים ונשים לא אוהבים פרופילים ריקים, שבעליהם לא מפרטים על עצמם כלל. זכרו כי בעידן של ימינו הפרופילים נועדו כדי לבסס היכרות ראשונית. גם אם אתם פחות מתחברים לפורמט – אתם צריכים לתת מושג על עצמכם. כמובן שכתיבה רהוטה, מיוחדת או הומוריסטית – זוכה ליותר תשומת לב מכתיבה רגילה ומשעממת.


    • כתבו משפטי פתיחה מיוחדים ובשום אופן אל תעשו "קופי פייסט". אם אתם גולשים באתר הכרויות ונתקלתם בפרופיל מושקע של מי שיישם כבר את שתי העצות הראשונות, הקדישו מעט זמן ויצירתיות כדי לפנות אליהם בדרך מיוחדת. זכרו כי הגברים והנשים באתר (ובמיוחד הנשים) מקבלים מספר גדול של הודעות מדי יום ואם לא תבלטו, תלכו לאיבוד בהמון. "שחקו את המשחק" קצת. תחמיאו, תחזרו ותבנו משפטי פתיחה שמתייחסים למשהו שכתוב בפרופיל.


    • תנו צ'אנס ואל תשפטו מהר מידי. רובנו לא דוגמנים ודוגמניות, חלקנו כותבים עם שגיאות כתיב או לא מהססים לפרט על החיים הפרטיים אבל אם מישהו מוצא חן בעיניכם – תנו לו או לה הזדמנות. לכו תדעו, אולי הם הזוגיות הבאה שלכם.

    לסיכום, עם קצת השקעה ותשומת לב לפרטים החשובים, ניתן להשיג יתרון על פני אנשים אחרים ולהשיג תוצאות טובות הרבה יותר. נסו לאמץ את הטיפים האלו ושיהיה בהצלחה.

דן גור, בעל ניסיון של 10 שנים בניהול אתרי הכרויות באינטרנט




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב