דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך מצטרפים לחבילת תקשורת 

מאת    [ 07/10/2019 ]

מילים במאמר: 718   [ נצפה 1605 פעמים ]

בואו נודה על האמת, מאז רפורמת ניידות המספרים בשנת 2007 הצטרפות לחבילת תקשורת סלולארית הפכה לתהליך פשוט במיוחד. החברה החדשה מחוייבת לבצע את סידורי ההצטרפות שלכם ולדאוג לניוד המספר, כך שתישלח הודעה מטעמי על סיום התקשרותכם עם הספק הקודם שלכם, וביטולה של הוראת הקבע. המעבר מבחינתכם הפך לשקוף ככל האפשר, ויש לכם גם אפשרות להישאר עם המספר הקודם שלכם, כולל הקידומת שמלווה אותו, בלי קשר למפעיל שהצטרפתם אליו. ועדיין, ישנן כמה נקודות חשובות שיש לשים אליהן לב כשמצטרפים לחבילת תקשורת חדשה.

התחייבויות כספיות

במידה והותרתם אחריכם התחייבויות כספיות לספק הקודם, כמו לדוגמה תשלומים על מכשירים סלולאריים או לחילופין יתרת חוב, הרי שלא תוכלו להימלט מחוב זה עד שלא תסדירו אותו עד תומו.

אבל ההתחייבות הכספית אינה מתייחסת רק לחובות קודמים שלכם. מומלץ מאוד לבדוק לכמה זמן אתם עומדים להתחייב בחבילה הנוכחית שהצטרפת אליה. האם יש לה נקודת יציאה? והאם נקודת היציאה הזו תחייב אתכם לשלם עבור השינוי. בנוסף, לא פעם מוענקות לכם "הטבות" לצורך הצטרפות. אלו יכולים להיות שירותי מוזיקה בחינם או חבילת גלישה נוספת, זיכוי כספי למימוש בחנויות הספק ועוד. לכן כדאי לעשות בחוכמה ולברר רגע לפני שאתם מצטרפים מהו תוקף ההטבה שניתנה לכם, ומה עתיד להתרחש בסיומה של התקופה.

מה בעצם אנחנו מקבלים?

כן השורה התחתונה חשובה לכולנו, כמה בעצם זה אמור לעלות לנו בכל חודש. אבל, ישנם עוד כמה קריטריונים שכדאי ומומלץ לתת עליהם את הדעת. לכן מומלץ להתייחס אל כמות המגה המוצעת לגלישה באינטרנט. קריטריון נוסף, חשוב לא פחות, הוא היקף השיחות המוצעות ותעריפן. וכן, כדאי גם לבדוק את מדיניות החבילה בכל הקשור להודעות טקסט. אלו שלושה קריטיונים שלמעשה יגדירו לנו מה בעצם אנחנו מקבלים תמורת המחיר שהתבקשנו לשלם.

אבל ישנם עוד כמה נתונים חשובים שיש להתייחס אליהם כשבוחנים את החבילה שאליה חשבתם להצטרף. אחד מהם הוא השירות. במקרה הזה, לא מומלץ להסתפק בהבטחות בלבד, אלא כדאי "לשאול את פי הסוס". כלומר, כדאי לבדוק עם מכרים שרשומים אצל הספק הזה לגבי איכות השירות שהם קיבלו במהלך השנים. שהרי הכי פחות נחמד זה להתחבר לשירות ולגלות שהוא מרובה תקלות, וכן שמעבר לקו אף אחד לא עונה, או לחילופין זמן ההמתנה לשירות טכני, או לכל נציג שהוא, הוא רב מדי.

טוב שם משמן טוב

מאידך, כדאי לוודא שמי ש"ממליץ" בפניכם על החברה אינו עושה זאת בשל אינטרס כזה או אחר. לא שחלילה צריך לבוא להגנתן של ספקיות התקשורת השונות, רובן זכו בביקורת עליהן בכבוד לאחר שלא מעט צרכנים נפגעו מהן. אלא שעדיין מומלץ לבדוק את הדברים, ובשל כך עדיף לקבל ביקורת מאנשים שאתם סומכים על דעתם והם אמינים עליכם. חבל שתוותרו על הצעה טובה כי היה מי שהתלונן באוזניכם על חברה כזו או אחרת. כדאי לוודא אם מדובר במקרה חד פעמי או שמא מדובר בבעיה שחוזרת על עצמה. במקביל לא מומלץ להתפתות לכל הצעה שמגיעה אליכם מחברת תקשורת. כמו שנאמר ישנן מעט מאוד מתנות חינם ורוב הסיכויים שהתשלום יגיע בשלב כזה או אחר על המתנה, או ההצעה הנהדרת שהונחה לפניכם. אז בדקו את ההצעה לעומק וודאו שהבנתם כראוי את ההצעה שהונחה לפניכם.

ההצעה של פלאפון

אז איך עושים זאת? הלכנו לבדוק עבורכם הצעה אחת לדוגמה. במקרה הזה בחרנו לבדוק את פלאפון חבילות התקשורת שלה מגוונת ומאפשרות לבדוק בצורה מדוקדקת את ההצעה. חבילת הבסיס מיועדת ללקוחות חדשים בלבד, ומציעה שיחות והודעות ללא הגבלה, וכן נפח גלישה של 50 ג'יגה במחיר של  39.90 ש"ח לחודש. הוספת שני מנויים לקו הראשון תשנה את המחיר ל- 34.90 ש"ח לחודש, בעבור כל מנוי.  במידה ותחליטו להוסיף מנוי רביעי יוזל הסכום ל- 29.90 ש"ח לחודש בעבור כל מנוי. לשם ניוד המכשיר יש לשלם 9.90 ש"ח בעבור כרטיס סים חדש, ואם תצטרפו לחבילות הללו דרך האתר תוכלו לקבל את כרטיס הסים עם שליח הביתה ללא עלות נוספת.

אם כבר דיברנו על מתנות "חינם" אז שימו לב שפלאפון גם נותנת בונוס של 100 ג'יגה לשלושת חודשי ההצטרפות הראשונים. השאלה מה יקרה עם סיום שלושת החודשים, והאם תסתפקו ב-50 ג'יגה.

כדי להימנע ממצב כזה כדאי להצטרף מראש לחבילה של -7 ג'יגה, בעלות של 49.90 ש"ח לחודש. אם תצרפו שני בני משפחה נוספים לחבילה יוזל הסכום ל- 44.90 ש"ח למנוי, בן משפחה שלישי יוזיל את סכום המנוי ל- 39.90 ש"ח לחודש למנוי. ניוד המספר יחייב אתכם כמובן לרכוש כרטיס סים חדש בעלות של 9.90 ש"ח וכמובן שאם תצטרפו דרך האתר תוכלו לקבל אותו הביתה בשליחות ללא תשלום. גם עבור חבילת התקשורת  70 ג'יגה מוסיפה פלאפון את הבונוס המיוחד שלה של ה- 100 ג'יגה הנוספים.

 

 

טליה פלד-נתנאל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב