דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לאחרונה בני הזוג לא עונים לנייד? 

מאת    [ 30/08/2019 ]

מילים במאמר: 531   [ נצפה 1635 פעמים ]

הטלפון הסלולרי הפך בשנים האחרונות לכלי חשוב  מאוד בחיינו, בין אם זה עבודה שנמשכת אל שעות הלילה, הקשר עם בני המשפחה, החברים ועוד. אך בשנים האחרונות אנשים לא נפרדים לרגע  מהטלפון הסלולרי, דבר שעוזר לא מעט לגלות שמשהו מתרחש מאחורי גבינו. הודות לטלפון הסלולרי ניתן  לחשוף התנהלות חשודה המצריכה התערבות של חוקר פרטי. זה קורה כשאחד מבני הזוג לא עונה לנייד המון לאחרונה, דבר המעורר חשד. באמצעות משרד חקירות ניתן לדעת בוודאות אם אחד מבני הזוג באמת מאוד עסוקים בענייני עבודה או שעסוקים בעניינים רומנטיים שלא עם בני הזוג. חוקר פרטי יעזור לכם להסיר ספק ולמנוע משבר בזוגיות, אם לא באמת מדובר ברומן מחוץ לנישואין.

מדוע אי מענה לנייד צריך להדליק לנו נורה אדומה?

אם בני הזוג לא עונים לנייד המון לאחרונה במיוחד כשהם יכולים ואמורים לענות, בזמנים כמו: בדרך לעבודה כשהם נוהגים ויש דיבורית ברכב, כשהם בהפסקת צהריים, כשהם לא נמצאים במקום שאסור לענות לשיחות מהנייד, כנראה שהם לא לבד והם לא מעוניינים שתרגישו בכך או  שהם לא מעוניינים שמי שלצידם יקשיב לשיחה. זה צריך להדליק לנו נורה אדומה. בני זוג אשר זמינים לאורך שעות היום, נכנסים לשירותים ולמקלחת עם הנייד, אמורים לענות כשמתקשרים אליהם. אך אם הם לא עונים לנייד המון פעמים זה צריך לגרום לנו לחשוד, במיוחד שמדובר על שעות היום כשהם אמורים להיות בעבודה. באמצעות משרד חקירות תוכלו לדעת אם החששות שלכם נכונים או לא.

מתי נכון יותר לפנות לחוקר פרטי?

הפניה לחוקר פרטי נכון שתתבצע כבר בשלבים הראשונים, בעיקר כשיש עבר של חוסר אמינות ואו בגידה. כאשר מדובר על תקופה מאוד קצרה, בה  בני הזוג לא תמיד עונים או זמינים בנייד בשעות היום כשהם לא בסביבתכם ותוך כדי שהדברים נמשכים, אם הדבר נפסק אז בהחלט שצריך לחשוב פעמיים לפני שפונים לחוקר פרטי. חוקר פרטי יכול לסיים את החקירה ולהגיע למסכנות מהר מאוד, כשמדובר בשלבים הראשונים של ה?סינונים?, אך אם יחלוף המון זמן עד היציאה לפעולה מצד החוקר, איסוף הממצאים יכול לקחת המון זמן, אם בכלל? באמצעות חקירה מדויקת אשר יבצע החוקר הפרטי, ניתן לדעת בוודאות מה הסיבה שבני הזוג לא עונים ?מסננים? לאחרונה ולא תמיד מדובר בבגידה. 

האם כל אי מענה לנייד הוא בהכרח בגידה?

לא כל אי מענה לנייד הוא  בהכרח בגידה. לעיתים בני הזוג לא עונה לנייד עקב עבודה מרובה, חוסר קליטה במקום, סתם לא עונים ועוד. אך אם, מדובר על שינוי התנהגותי שקורה לאחרונה ושלא היה עד היום זה צריך להזהיר אותנו מפני הבאות. בני זוג שיש לה מאהבים לא תמיד עונים לנייד, כדי שהצד השני לא ישמע את רעשי הרקע, כמו: מסעדות, פאבים, חוף הים, רעשי נסיעת הרכב או שקט מוחלט.  

מתי נכון לבצע את החקירה?

חשוב מאוד לזכור ואף לרשום את הימים והשעות בהם בני הזוג לא ענו לנייד. ביחד עם החוקר לנסות וללמוד מה בני הזוג אמורים לעשות באותם רגעים ואו היכן הם אמורים להיות.

זה יכול להיות, ימים מסוימים בדרך לעבודה ואו בחזרה מהעבודה, בחדר הכושר, ביום החופשי בשעות מסוימות, לרוב זה קורה כשהם כביכול לבד. חקירת הבגידה אורכת זמן מה עד שבני הזוג נתפסים על חם. לכן ברגע שאתם חושדים רצוי לפנות לחוקר פרטי, שיעזור לכם לאשש את החשדות אחת ולתמיד, כך שתוכלו להיות רגועים והכי חשוב להבין מה הסיבה האמתית שבני הזוג לא עונים לכם בנייד. לא תמיד מדובר בבגידה ואו במעשה לא מוסרי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב