דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדריך קצר לשיפוץ דירה ותהליכי עבודה 

מאת    [ 28/08/2019 ]

מילים במאמר: 474   [ נצפה 1480 פעמים ]

בימנו קיימים מגוון סוגי שיפוצים: בניינים, בתים פרטיים, דירות קטנות או גדולות וכדומה. אנשים רבים מחפשים את שירות שכזה, על מנת לתת יותר מרווח ומקום לחללים, לחדש את העיצוב, את רהיטים ואת החומרים. שיפוץ של דירה הינו נושא אשר ניתן להסביר ולהרכיב. אפשר לומר ששיפוץ דירה יכול לעיתים קרובות להביא לשינוי משמעותי של חללי הבית. אם הנכם משפצים דירה ולא יודעים כיצד להתחיל, אילו פרמטרים כרוכים בתהליך ומה התקציבים? תוכלו למצוא כאן מדריך קצר, אשר יעזור לכם בתהליך. 

תהליכי עבודה

על מנת למצות את הפוטנציאל של דירה, ניתן לעצור ולהתעכב על 3 תהליכים חשובים: 

  • ראשית, הנכם צריכים להחליט אם להשאיר את כל החללים איך שהם או לשבור קירות על מנת לאחד כמה מהם. ניתן היום לחבר את הסלון עם המטבח, או לאחד שני חדרים לחדר יותר גדול ומורחב. ניתן גם להוסיף קירות ולמלא את הדירה בעוד חדר נוסף. קיימת אפשרות לעשות זאת עם קירות גבס, המאפשרים מעבר של תשתיות בעבודה מהירה כמו איטום במקרה של נזילות או התקנה של ארונות בקלות. 

  • שנית, חשוב לבדוק אם יש לכם חלונות המביאות תאורה מספקת בדירה שלכם. תאורה הינה מאוד חשובה בדירה, היא מביאה תחושה מרווחת אשר רבים מחפשים. במידה והדירה ישנה עם חלונות קטנים, יש אפשרות להוסיף או להחליף אותם. 

  • כשמדברים על שיפוץ דירה, יש לקחת בחשבון את נושא הריצוף. דירות ישנות מורכבות מרצפה כהה וישנה, אך היום, מומלץ להרכיב ריצוף בהיר וגדול. 

אחסון ושימושים שונים של חללים 

ישנם כמה פתרונות על מנת למצוא אחסון בדירות קטנות. אפשר למצוא רהיטים דו שימושיים אשר יחסכו לכם מקום יקר, כגון מיטה עם מגירות וכדומה. בנוסף לכך, ניתן גם למצוא רהיטים מודולארים, שניתן לקפל בקלות ולחסוך במקום. עם זאת, בדירות קטנות אפשר להשתמש בחלל לפעילויות שונות. הכוונה היא למשל לאחד את חדר השירות והאמבטיה, או את חדר העבודה עם חדר השינה וכדומה. אפשרויות אלה יכולות לחסוך במקום של דירה ולתת הרגשה הרבה יותר מרווחת. 

תקציב לשיפוץ דירה

אם הנכם מתכננים לשפץ דירה קטנה, צריך לדעת שקיימים תקציבים שונים המתאימים לכל כיס. על מנת לחסוך בתשלום אבל לא באיכות של החומרים או שיפוצים, ישנם כמה אפשרויות ודרכים לבחירה. ראשית, ניתן לבחור קבלן מקצועי, אבל העדיפות הינה באזור מגורים שלכם. מומלץ גם לקנות את כל החומרים לשיפוץ בחנויות הקרובות אליכם. 

לגבי תחום הריצוף, ניתן לבחור סוגים שונים זולים יחסית, כך תקבלו רצפה איכותית ותוכלו לחסוך בין 300 ל600 שקלים. ניתן לבחור חומרים פשוטים ובגדלים סטנדרטים.  

צביעת דירת

צביעת דירה הוא תהליך מאוד משמעותי, מכיוון שניתן לקבל תחושה של דירה מרווחת או גבוהה יותר. אנשים רבים חושבים שלצבוע את כל הקירות בלבן נותן הרגשה של דירה גדולה. אך מומלץ לצבוע קיר או שניים בצבע אחר על מנת לקיים את אפקט זה כמו צהוב בהיר או ירוק. מומלץ להתייעץ עם מעצבי פנים, על מנת להבדיל בין כל פירושי הצבעים, ולבחור את הצבע הכי מתאים לדירה שלכם.

בהצלחה!

נטע אלתרמן | בלוגרית וכותבת תוכן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב