דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם כל עסק צריך אתר אינטרנט? 

מאת    [ 02/08/2019 ]

מילים במאמר: 469   [ נצפה 1698 פעמים ]

בין אם תרצו או לא, האינטרנט תופס יותר ויותר נתח באורך החיים שלנו. הלקוחות הפוטנציאלים שלכם מתחילים כמעט כל מסע קניות באינטרנט. מנוע החיפוש של גוגל ככל הנראה יהיה המקום הראשון שאליו יגיעו כדי לחפש שירות או מוצר.

אחת מהדרכים לגייס לקוחות חדשים היא פשוט להיות שם כאשר הגולשים מחפשים את השירות שלכם ולהפוך אותם ללקוחות משלמים. בניית אתר אינטרנט תאפשר לכם להציג ללקוחות פוטנציאלים את העסק שלכם, השירות שאתם מציעים או המוצרים, עבודות שביצעתם, מי הם אנשי הצוות ועוד. אתר אינטרנט הוא המקום הנכון להרחיב על העסק, מעבר לדף פייסבוק עסקי או עמוד עסק שכנראה פתחתם באתר אינדקס ויהיה מוגבל להחלטת החברה המפעילה אותו.

איך יראה האתר שלכם? זאת לא הבעיה. בין אם תחליטו להקים אתר לבד או בעזרת סוכנות דיגיטלית, תכלו למצוא הרבה אתרים לדוגמה, לקבל השראות ולאפיין את האתר שלכם.

ואם אתם בכל זאת מתלבטים, רכזנו 3 סיבות חשובות שיעזרו לכם לקבל החלטה נכונה:


    • הגולשים מחפשים את השירות שלכם

נכון, הזכרנו את זה בפסקה הראשונה, אבל חשוב לנו להדגיש. ערוצי השיווק בעולם הדיגיטלי שבו אנחנו חיים כיום מגוונים מאוד. כל ערוץ פונה לגולש מזווית אחרת. מה זה אומר?

פרסום לקהל לקוחות פוטנציאלי בפייסבוק, ככל הנראה יתפוס אותם כאשר הם גולשים להנאתם בחיפוש אחר עדכונים של חברים ופחות במסע קניות או חיפוש שירותים חדשים. לעומת זאת, חיפוש מידע מקצועי או שירות במנוע חיפוש כמו גוגל הוא בדיוק המקום שבו אנחנו רוצים להופיע. ערוץ השיווק הזה מבטיח לנו שהגולש נמצא במצב המתאים ביותר לצרוך את התוכן שלנו, הרי לשם כך הוא נמצא בערוץ השיווק הזה.


    • שדרו אמינות ללקוחות

בהרבה מקרים, בעלי עסקים קטנים נזכרים להקים אתר אינטרנט מעט מאוחר מידי. הלקוחות החדשים שפונים אליהם לקבלת שירות, בדרך כלל על ידי קידום ברשתות החברתיות, מבקשים לראות אתר אינטרנט עם מידע נוסף על העסק. בעיה? קצת, כי אתר אינטרנט משדר ללקוחות שלכם אמינות והיא חשובה כדי לסגור את העסקה.


    • זמינות 24/7

דמיינו חנות או משרד פיזי שפתוח 24/7 ומוכן לקבל לקוחות בכל רגע נתון. יותר טוב מזה, בכל רגע שהלקוחות מחפשים את השירות שלכם. אולי לא תתפלאו לגלות, אבל הרבה מהלקוחות הפוטנציאלים שלכם מבצעים חיפוש בשעות ערב המאוחרות, או אפילו לפנות בוקר. כדאי לכם להיות שם כשהם מחפשים אתכם.

אתר אינטרנט פשוט יאפשר לכם להשאיר את העסק פתוח, להפעיל משפך שיווק חכם שיצליח לגייס פרטים מגולש באתר שלכם כדי שלמחרת בבוקר מיד תצרו איתו קשר.

לסיכום,

אתר תדמית לעסק, גם הוא קטן ולא כולל הרבה עמודים, הוא לגמרי חובה. לעומת מה שהרבה בעלי עסקים חושבים, הקמת אתר אינטרנט לעסק לא חייבת להיות הוצאה גדולה. קיימים לא מעט פתרונות וכלים לבניית אתרים בחינם או עם עלות חודשית קטנה, פרילנסרים או סוכנויות דיגיטל שמציעות להקים אתר במחירים נמוכים עבור מספר עמודים קטן או שימוש בתבניות עיצוב קיימות והתאמה אישית. המחירים מטפסים כאשר נדרשת התאמה גדולה או הקמת אתר באמצעות קוד בלבד.

עומר | בולדר - בניית אתרים ושיווק דיגיטלי לעסקים קטנים


נשמח לסייע בקבלת ההחלטה, בהצלחה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב