דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פיתוח ישראלי חדש יגן על יותר אנשים במקרה של אירוע חומרים מסוכנים באוויר. 

מאת    [ 11/07/2019 ]

מילים במאמר: 372   [ נצפה 427 פעמים ]

על פי תקנות המיגון במדינת ישראל מחוייב כל מרחב מוגן, פרטי או ציבורי, בהתקנת מערכת סינון אוויר שייעודה לאפשר שהיה ארוכה במרחב המוגן במקרה של התפשטות עשן באוויר, חומרים רעילים, או תקיפות רדיואקטיביות/אטומיות/ביולוגיות/כימיות בישראל.
במקרה של אירוע חומרים מסוכנים רחב היקף, מרחבים מוגנים מוסדיים עם ריכוזי אוכלוסייה גבוהים בהם גנים, בתי ספר, קניונים ועוד יהיו חשופים לסכנה והמרחבים המוגנים שלהם יצטרכו להכיל כמות אנשים גדולה מאוד ולעיתים גם בלתי מתוכננת (תפוסת קניון ביום חופש גבוהה יותר מאמצע שבוע).


מערכת סינון האוויר הקיימת כיום בשוק המיגון המוסדי מוציאה משימוש בממוצע כ-20% משטח המרחב המוגן, זאת בשל גודלה ומיקומה. המערכת הישנה מאסיבית מאוד, ממוקמת מהרצפה ועד התקרה, לעיתים גם תחומה בקירות גבס לשימורה ותופסת מקום שיכול לשמש אנשים שצריכים להתמגן מפני הסכנה שבאוויר. בזמן אמת, המערכת תביא למספר אנשים קטן יותר היכולים לחלל החדר בהשוואה לפתרון טוב יותר שנמצא בשוק.


מערכת מיגון חדשה מציעה חידוש למערכת הישנה שגם מאפשרת לנהל את החלל במוגן בצורה נכונה יותר וגם שומרת על איכות סינון האוויר בצורה אופטימלית. מדובר בפונקציה חדשנית של מערכת סינון האוויר הניתנת לתליה על קיר המרחב המוגן במספר זויות כך שהיא מאפשרת לכל מרחב מוגן חדש המוקם בארץ לנצל את מרחב החדר בצורה המיטבית בימי שגרה ובזמני חירום תוך הגנה על כמות גדולה יותר של אנשים.


החברה המפתחת הינה חברה ישראלית המתמחה בפיתוח, ייצור, שיווק והתקנה של מערכות אוורור וסינון אב"כ עבור גופים פרטיים וגופים מוסדיים ושמה לנגד עיניה כמשימה לייצר פתרונות יעילים וחסכוניים למבנים השונים במדינה. את המערכת העילית למרחבים המוגנים המוסדיים פיתחו מיטב המהנדסים והמומחים בארץ, בשיתוף פעולה עם מומחים בינלאומיים והיא מיוצרת במפעל ותיק ומנוסה באספקת פתרונות מיגון אב"כ.


הפתרון החדשני שמביא בשורה חדשה לעולם סינון האב"כ נוצר מתוך הצורך הקיים במציאות הביטחונית היום יומית המורכבת במדינת ישראל. סכנות רבות יכולות להשפיע על האוויר אותו אנחנו נושמים, בין אם מתאונה, שריפה ענקית או מתקפת אויב מתוכננת. המערכת שלנו, העומדת בצורה מלאה בתקן של פיקוד העורף ובתקן של מכון התקנים יכולה לספק לשוהים בחלל המוגן (גם כמויות גדולות של אנשים) מרחב נשימה נקי למספר שעות ולשמור עליהם מפני חשיפה לזיהומים כאלה ואחרים באוויר.

אם אתם מתלבטים איזו מערכת היא המתאימה ביותר למרחב המוגן שלכם תוכלו להיעזר במחשבון לקביעת גודל מערכת אוורור וסינון אב"כ למרחב מוגן. 

 

למידע נוסף ולפרטי יצירת קשר ניתן להיכנס לאתר של חברת ארקוטק




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב