דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עם בוטוקס בשפתיים החיוך שלך מהמם 

מאת    [ 30/05/2019 ]

מילים במאמר: 412   [ נצפה 2457 פעמים ]

עם בוטוקס בשפתיים החיוך שלך מהמם

כשאנחנו נהנים מהחיים, עסוקים, פעילים ומגשימים אותם בהצלחה ובהנאה, כשאנחנו עמלים על גידול הילדים ושילובם בחיי המשפחה במטרה להיות מאושרים, ואף מצליחים לא רע בכלל. נדמה לנו לעתים שהחיים חולפים מהר. השנים מרגישות כחדשים, החדשים מרגישים כימים והימים חולפים כשעות בודדות, ואז יום אחד אנחנו מביטים במראה ומופתעים. התבגרנו. החיוך שלנו טיפה עצוב בצדדים. אבל עדיין יש לנו המון מרץ, אנחנו מרגישים צעירים ועדיין החיים לפנינו. הפער הזה הוא בלתי מובן, אבל אם נשקיע קצת מאמץ בטיפוח ושימור המראה הצעיר, בטיפולים כאלה ואחרים ממגוון האפשרויות שמציעה לנו היום הרפואה האסתטית, נוכל לאזן, ולהשיג גם מראה יפה ושמור, של עור פנים מתוח, מתוחזק ומבריק, עם תחושת האנרגיה הצעירה המפעמת בנו.

לעתים הזדקנות העור מתחילה כבר בגיל עשרים וכמובן שאפשר להתחיל את הטיפולים כבר עם הופעת הקמטים הקטנטנים הראשונים. מה שישמר את מראה הפנים ויעזור למנוע נזקים קבועים.

עם בוטוקס בשפתיים - לא תפסיקי לחייך

השפתיים הן מקום בולט מאוד בפנים. כשאנחנו נמצאים בין חברים, במסיבה או בארוחה, או בכל אינטראקציה חברתית שלא לדבר על הופעה בפני קהל. בקיצור כשאנחנו מדברים עם אנשים, הם מסתכלים עלינו והם מתרכזים. רוב הזמן הם מתרכזים בפנים,  העיניים שלהם סורקות את הפנים, ולא ממוקדות כל הזמן בעיניים. הם מתרכזים לסרוגין בעיינים שלנו ובשפתיים שלנו, כל זמן שאנחנו מדברים.

לכן כשמבחינים בשינויים קלים בצידי השפתיים, כמו קימטוטים מעל השפה העליונה, או בצידי השפתיים, או אם יש חוסר פרופורציה בין עובי השפה העליונה לתחתונה והדבר מעכיר את מצב רוחכם כשאתם מביטים במראה, אפילו במעט, המחשבה נשארת, וההשפעה על מצב הרוח גוברת, ולא כדאי לסבול אפילו שנייה מיותרת.

כדאי להתחיל לטפל בזמן. ויפה שעה אחת קודם. כי עם בוטוקס בשפתיים, לא תפסיקי לחייך ותרגישי מיליון דולר. שווה לא?

טיפול של בוטוקס בפשתיים מתאים לכל סוגי העור, מתאים לכל הגילאים ומתאים בכל העונות, מיד לאחר הטיפול הראשון ניתן לראות תוצאות, ולמחרת הטיפול תוכלו לחזור לשגרה ללא תופעות לוואי וללא צורך בזמן החלמה בבית.

מה היתרונות של בוטוקס בשפתיים

כשאתם שוקלים לעשות בוטוקס בשפתיים, כדאי לדעת על מספר יתרונות וחסרונות שעליהם כדאי לחשוב בשיקול הדעת ולהיות בטוחים שבחרתם בדבר הטוב ביותר עבורכם. הבוטוקס ישפר במהירות ובקלות מראה השפתיים לחושניות מלאות ובשרניות. לעומת זאת, המחירים של בוטוקס בשפתיים עלולים להיות שונים במרפאות השונות. הקפידו לקבל מידע מוקדם ולהשוות מחירים לפני שתבחרו במקום הכדאי ביותר עבורכם שהוא לא בהכרח המקום הזול ביותר. פרט חשוב שכדאי לזכור הוא שלרופאים שונים טכניקות שונות. לכן עוד יותר משמעותי וקריטי לוודא שבחרתן ברופא המתאים ביותר, שהוא גם מומחה בכירורגיה אסתטית וגם בעל המלצות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב