איך לקדם סרטונים באינטרנט? - אסטרטגיות לקידום וידאו
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

איך לקדם סרטונים באינטרנט? - אסטרטגיות לקידום וידאו 

מאת    [ 20/05/2019 ]
מילים במאמר: 360   [ נצפה 485 פעמים ]

 
 

שיווק באמצעות וידאו הינה ללא ספק אחת מאסטרטגיות השיווק המיושמות ביותר בעולם היום. למעשה, 51% מאנשי השיווק ברחבי העולם, מחשיבים סרטונים לכלי השיווקי בעל החזר ההשקעה הגבוה ביותר.

למרות זאת, אין שום סיבה להשקיע בהפקה של סרט תדמית או סרט מוצר, אם אף אחד לא ירצה לצפות בו ויותר מכך, לשתף אותו. מסיבה זו, עוד לפני הפקת הסרטון, חשוב לתכנן אסטרטגיה שיווקית ולהתאים את סגנון הסרטון, התוכן וההפקה למאפייני קהל היעד- דאגו שיהיה להם מעניין, ושונה! בסיום ההפקה, כמובן, נרצה להפיץ את הסרטון לכמה שיותר אנשים רלוונטיים.

אז אילו אסטרטגיות קידום יכולות לעזור לנו?


    • העלו את הסרטון לאתר youTube. היוטיוב נחשב היום למנוע החיפוש השני בגודלו בעולם ולאתר השלישי הנצפה ביותר באינטרנט. ברגע שהסרטון שלכם עולה לאתר זה, יפתחו בפניכם אפשרויות רבות להגיע לקהל היעד הפוטנציאלי.  
    • השתמשו בכלים הזמינים ב- YouTube- יש לספק כותרת ותיאור מפורט ומדויק של הסרטון שלך ולהשתמש בתגים (מילות מפתח) הרלוונטיים ביותר. פעולה זו תוביל להגדלת הקליקים.
    • שלבו את סרטון הווידאו באתר האינטרנט של החברה.
    • דאגו לאנדקס את הסרטון (וערוץ ה- YouTube) במנועי החיפוש העיקריים, כולל Google ו- Yahoo!
    • שלבו את הסרטון במשלוח דוא"ל שיווקי. ידוע כי הוספת המילה "וידאו" או "סרטון" בשורת הנושא בדוא"ל מגביר את שיעור פתיחת הדוא"ל והקליקים משמעותית. אם תוסיפו תמונה ממוזערת כקישור לסרטון, מעורבות הקורא תגדל אף יותר.
    • קדמו את ערוץ ה- YouTube שלכם באמצעות חומרים שיווקיים מודפסים ובחתימות הדוא"ל.
    • קדמו את הסרטון ללא תשלום במדיות החברתיות. במדיה החברתית אנשים נוטים לשתף תכנים שמעניינים אותם, ובכך בעצם לחשוף את הסרטון לקהל יעד נוסף שבסופו של דבר יצפה בסרטון ויגיע לדף הנחיתה.
    • הריצו קמפיין בתשלום במדיה החברתית. פרסום במדיה החברתית הינו פרסום ממוקד, חסכוני ובעל שיעור המרות גבוה.
    • הקרינו את הסרטון באירוע. כנס או אירוע חברה יכולים להיות הזדמנות נהדרת להקרנת הסרטון ולחשיפת התוכן לקהל רחב ורלוונטי.
    • הצמידו (PIN) את הסרטון לראש דף הטוויטר. על ידי הצמדת ציוץ לראש הדף, אתם מוודאים כי הפוסט נשאר ראשון ולא "נעבד" בתוך טוויוטים נוספים שאתם מעלים בתדירות.
    • שתפו את הסרטון בקהילות מקוונות. בין אם מדובר בצ'אט של Twitter, בקבוצות LinkedIn או בקהילה מקוונת פופולרית שנוצרת בתעשייה שלך, שתפו את הסרטון בכל מקום שהתוכן שלו יכול להיות רלוונטי.

 

בהצלחה בקידום הסרטון!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב