דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להגדיל את הרווחים לעסק 

מאת    [ 04/05/2019 ]

מילים במאמר: 361   [ נצפה 2093 פעמים ]

לכל בעל עסק קטן או עסק גדול יש מטרה ברורה והיא שההנסות יהיו יותר גדולות מההוצאות. כלומר להגדיל את הרווח. במאמר זה אנו נראה לכם פן שונה שיכול להשפיע על הצלחת החברה וגדלה של הרווח. מיקום המשרד, רווחת העובדים, איכות המשרד ודרכי הגעה למשרד יכולים להשפיע ישירות על התפקוד והצלחת העסק.

-מיקום המשרד, בעולם הנדל"ן המיקום הוא אחד הגורמים המשפיעים על מחיר ואיכות הנכס. גם אתם בתור מנהלי עסק צריכים לחשוב על המיקום של המשרד שלכם. אתם צריכים לבדוק את דרכי ההגעה של העובדים, בין עם זה בתחבורה ציבורית, או רכבים פרטיים או אפילו ברגל. ככול שהמיקום של המשרד יהיה עם יותר צירי גישה, מבחר מסעדות מסביב ושירותים שהחברה מספקת או צורכת ככה רווחת העובדים תיהיה גדולה יותר.

-איכות המשרד, כיום אפשר לשדרג משרד ישן די בקלות ובהשקעה לא גבוהה. צבע, ריהוט חדש ועיצוב מחדש יכול לשדרג את הנראות גם לטובת העובדים שנמצאים שם יום יום, וגם יכול להרשים את הלקוחות שמגיעים למשרד. כיום לקוחות מודעים יותר לתחרות ולחברות המתחרות שלכם ורושם ראשוני של משרד מעוצב ויפה יכול לתת לכם יתרון ובכך יותר לקוחות ויותר הכנסות.

-עובד שטוב לו הוא עובד טוב, בשנים האחרונות הרבה חברות התחילו להבין שכשהם משקיעים בעובד אז העסק מתפקד יותר טוב. יש הרבה דרכים להפוך עובד לעובד שטוב לו, משכר גבוהה, איכות הקפה, סביבת עבודה נעימה ועד חדר כושר ושירותים נוספים שנותנים במגדלי משרדים כיום. כל זה יכול להעלות את המורל של העובדים בחברה ובכך להגיע להשגים יותר טובים.

-רכישה של משרד, כאשר חברה רוכשת משרד היא יכולה להתאים את החלוקה, עיצוב ותכנון בדיוק לפי הצרכים שלה. כשאתם מחפשים משרד להשכרה לפעמים אתם מתפשרים על דברים שונים, החלוקה לא הכי מתאימה, העיצוב לא לטעמכם הגודל לא תמיד מתאים. ואתם לא רוצים להשקיע כסף בשיפוץ בשביל תקופה קצרה שתשתמשו בנכס. כאשר שאתם קונים משרד, בין עם במצב מעטפת(המשרד במצב של שלד, ללא חלוקה של חדרים) או אם זה משרד בגמר מלא ומשופץ אתם תמיד יכולים לעשות את השינויים שמתאימים לעסק שלכם.

אז כמובן שיש הרבה דרכים להגדלת הרווחים של העסק, אנו נגענו בכמה נקודות בפן של נדל"ן העסקי שיעזרו לכם בהצלחת העסק. מקווים שהצלחנו לעזור לכם, נשמח שתשתפו את המאמר שנוכל להגיע לכמה שיותר עסקים.

 

 

zuz יועצי נדל"ן משרדים להשכרה בתל אביב. מגוון משרדים להשכרה ומכירה באזורי ביקוש.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב