דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ציורי קיר לעיריות ומועצות - להשגת יופי של סביבה 

מאת    [ 03/05/2019 ]

מילים במאמר: 395   [ נצפה 1455 פעמים ]

כבר מספר שנים שגם ראשי העיריות והמועצות בישראל, יחד עם מעצבי הנוף והאדריכלים העירוניים, הבינו את מה שבמשפחות ובמוסדות הפרטיים הבינו כבר מזמן – כמה יפים הם ציורי הקיר ועד כמה הם מוסיפים למראה הסביבתי ומשדרגים כל מתחם שיופקו בו.

על מנת להפיק ציורי קיר לעיריות ומועצות מקומיות חשוב להתקשר עם אמן ציורים המתמחה בכך. בשורות הקרובות תבינו מדוע זה כל כך חשוב ומדוע כדאי לכם להתעקש על כך.

ציורי קיר במרחב העירוני - מדוע זה כל כך כדאי? והיכן ניתן להפיקם?

כאמור, בשנים האחרונות ניתן לראות עלייה מתמדת באחוזי ההזמנות של ציורי קיר לעיריות ומועצות מקומיות. אותם ציורים יכולים ענקיים או גדולים פחות; צבעוניים או בשחור לבן; יש ציורים תלת מימדיים ויש ציורים קלאסיים דו מימדיים; לפעמים מסתתר מאחוריהם מסר כזה או אחר, בעוד לפעמים הם פשוט מוסיפים יופי וצבע לסביבתם.

את ציורי הקיר האורבניים ניתן להפיק על קירות וגשרים, בתי ספר וגנים, מגרשי שעשועים ואולמות מתנ"ס ותרבות. גם בגני חיות, פארקים ומרחבים נוספים הם נמצאים, גורמים לעוברי האורח לעצור לרגע, ליהנות מהיופי והקסם, לתהות על קנקנו של כל ציור. ולחייך... להבין שמישהו "רואה" אותם. משקיע בהם. שלמישהו שם בעירייה חשוב שהעיר בה הם מתגוררים או מבקרים תהיה יפה מכל השאר...

כיצד יוצרים את היופי הזה? ועל מה חשוב להקפיד?

בדיוק כפי שווטרינר לא יכול לרפא בני אדם, כך גם האדם המוכשר ביותר ביכולת הציור שלו לא יוכל לספק ציור קיר גדוש יופי ואיכות על קיר במרחב העירוני. יתרה מכך, גם ציירי קיר מוסמכים, שעושים את עבודתם נאמנה על קירות 2 וחצי ממטר בדירות ובתים, לא בהכרח יסתדרו עם אזורי ציור הגדולים פי כמה. במילים אחרות, בהפקת ציורי קיר לעיריות ומועצות מקומיות צריך ראשית כל להתקשר עם האמן המתאים.

יש לקחת בחשבון כי ציורי קיר מהסוג הזה הם לרוב גדולים במיוחד ודורשים דיוק רב, יכולות מגוונות, מקצועיות וניסיון רב, וכי העבודה על ציור כזה עשויה להימשך מספר ימי עבודה מלאים, וכוללת מספר שלבי עבודה. אמן איכותי המתמחה בהפקת ציורי קיר במקומות אורבניים, ידאג להגיע למקום בו אמור הציור להופיע, לבחון את הקיר או המשטח המדובר, את האתגרים הצפויים לו בעבודה וכדומה.

הציורים עצמם נעשים באמצעים שונים, ובראשם מברשת AIR BRUSH יעילה ולא רעילה, כך שבמקרית המקרים, אין צורך לסגור אזורים למעבר אנשים. עוד נציין כי למרות שמדובר בציורים שמופקים בדרך כלל במקומות חיצוניים, ציורים שיופקו על ידי אמן מקצועי אמורים להחזיק למשך כ 7-8 שנים למרות החשיפה לפגעי מזג האוויר כמו גשם, קרני השמש, לחות ועוד.

המאמר מוגש בחסות קוט-ארט ציורי קיר
www.kot-art.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב