דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


4 פעולות לשיפור ביצועים של קמפיין פרסום בגוגל 

מאת    [ 24/04/2019 ]

מילים במאמר: 394   [ נצפה 2049 פעמים ]

מערכת גוגל אדס משרתת מיליוני מפרסמים בכל רחבי העולם. חלק גדול מאותם מפרסמים הם עסקים המנהלים את הפרסום בעצמם. בעוד שבהחלט יש מפרסמים מתחילים שמצליחים לקבל תמורה נאה מאוד מהפרסום הממומן בגוגל, רוב המפרסמים המתחילים משיגים תוצאות מאכזבות ביותר.

הסיבה לכך היא פשוטה, אין להם מספיק ידע וניסיון בשיווק עסקים בגוגל. האם גם אתם התחלתם לפרסם את העסק לבד ופשוט לא מצליחים לקבל את התמורה שחלמתם עליה מגוגל? אנו רוצים לשתף אתכם בכמה פעולות בהמלצת מומחים לפרסום בגוגל שאתם יכולים לעשות עכשיו ולקבל שיפור משמעותי בביצועי הקמפיין.

להלן הפעולות שאנו ממליצים למפרסמים מתחילים לבצע בקמפיין פרסום בגוגל:

1. עוברים למיקוד התאמה לביטוי בכל מילות המפתח

כאשר בונים רשימת מילות מפתח בגוגל מכניסים את כל מונחי החיפוש שרוצים להציב בהם מודעות פרסום במנוע החיפוש. ברירת המחדל של גוגל היא להציב את מודעות הפרסום בגוגל בכל המילים הרלוונטיות (על פי גוגל) למילות המפתח. הבעיה היא שזה גורר תמיד חשיפה גם לגולשים הלא נכונים.

הדרך הטובה ביותר לצמצם את החשיפה הזאת, ולמנוע הוצאת כספים מיותרת, היא למקד את מילות המפתח למיקוד התאמה לביטוי. כך מודעות הפרסום יופיעו בגוגל רק מול הגולשים שהקלידו את מילת המפתח בשורת החיפוש בגוגל. פעולה זאת צפויה להגדיל את שיעור הקליקים מהחשיפות.

2. מוסיפים הרחבות למודעות טקסט

אחת הטעויות הכי גדולות של מפרסמים מתחילים בגוגל הוא להתעלם מהרחבות מודעה לטקסט. חשוב לזכור שהרחבות למודעות טקסט יכולות להגדיל את שיעור הקליקים ביותר מ-20%. אז חובה להוסיף כמה שיותר הרחבות למודעות הפרסום במנוע החיפוש של גוגל. אל תתעצלו. הוסיפו כבר עכשיו הרחבות למודעות הפרסום.

3. יוצרים עוד וריאציות למודעות הפרסום בכל קבוצת מודעות

כמה מודעות יש לכם בקבוצת המודעות כרגע? רוב הסיכויים שיצרתם רק מודעה אחת. היעדתם שקבוצת מודעת אחת יכולה לכלול מספר בלתי מוגבל של מודעות פרסום, אז למה לא לנצל את זה? יש לכם אפשרות ליצור מספר וריאציות של מודעות הפרסום ולתת לגוגל לבצע בדיקה לגבי איזה מודעה משיגה את הביצועים הטובים ביותר. זה משפר את שיעור הקליקים בטווח הארוך.

4. מגדילים את רשימת מילות מפתח שליליות

רשימת מילות המפתח מאפשרת למפרסמים להוסיף מילים וביטויים שמצמצמים את ההופעה של מודעות פרסום ברשת החיפוש כאשר גולש מקליד את אחד מהמילים והביטויים הללו. זוהי אחד הדרכים הטובות ביותר לצמצם חשיפה לא רלוונטית בגוגל. אם אתם רוצים לצמצם קליקים מיותרים ולנווט את תקציב הפרסום לחיפושים הבאמת חשובים, חשבו האם יש עוד מילים וביטויים שאתם יכולים להוסיף כמילות מפתח שליליות.

GESEM פרסום בגוגל, מבית מנועי צמיחה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב