דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הצעד הבא מזמין אותך לצעוד אל עולם הרוח 

מאת    [ 16/01/2019 ]

מילים במאמר: 549   [ נצפה 1873 פעמים ]

הצעד הבא נועד לגלות תכנים רוחניים, להגיע גבוה, לגעת בשורש הבעיה, להתעלות מעל היום יום, להביא הלך הרוח, להתוודע אל הטוב, להשאיר את הרע מאחור ולראות באחר שותף, רצונך לדעת מה מעשייך, לאן פניך מועדות, מהמורות רבות עברת, חיפוש הזהות העצמית של מעשיך, למי ולמה זה מיועד, איך זה נתפש בעיני האחרים, מה רבות התלאות שעברת, לממש את חלומותיך ולהמריא לשחקים, כמו טיפוס על חבל מדרגה אחרי מדרגה, התשובות לא פה על הקרקע, התוודעת אל הרוח מעבר לתשוקה.

הישארו ברוח התעלו מעל החומר הבסיסי, העיסוק בחומר מעקב את התפתחות האישית, זה הזמן לעשות צעד גדול ובטוח לקראת הבאות, אמרו שאתם מסוגלים לעשות שינוי בתפיסה את העולם הקיים, להפסיק את החשיבה השלילית ולהבין עד כמה אדם יכול  להתעלל בעצמו ובסביבתו שלא במתכוון, זכרו את היום שבאתם לעולם עם הבטחה גדולה, אותה ילדה או ילד עם יכולת כבירה ונסתרת, לשם זה באים לעולם, אל תצפו שכולם יהיו כמוכם, לכל אחד יש את מתנת האל שלו, אל תזלזלו בקיים, יש סולם לכל אחד וכל אחד מסוגל לעלות, אלה הם החיים, אלוהים נתן ואתם מסרסים את עצמכם, חיזרו אלינו הביתה להבין את המשמעות, ניתנה לכם כמתת.

הפחדים הם לרועץ לכם, זה הזמן לתפוס גובה ולהגיד הנני כאן, טהור וזך שואף לרוח, תרגישו את העוצמה את הכוח, את רסיסי האנרגיה, השלימו עם עצמכם, עם מי שאתם, לטוב ולרע, הגשימו את חלומותיכם הכמוסים והצליחו. המקום הזה משווע לאנשים כמוכם שמתוודעים אל הרוח, אל תפסיקו לעבוד ולהתקדם, זה מקומכם כאן אתנו.

חייכם יפרחו אם תהיו בהירים לגבי רצונכם, טוב לעשות חידוש פנים, להזמין את האנשים להתוודע אל הרוח ואל עצמם. לתפוס תאוצה לגובה, העיסוקים הנוספים זה טוב אבל לא העיקר, יש שתי אפשרויות, להישאר במקום או ללכת קדימה, להשאיר את הדברים ככה או להתארגן מחדש ולצאת אל הרוח, לסדר את המרחב מחדש, לקדם  גם את האדם האחר קדימה, שיהיה יותר מאושר עם עצמו, בריא, בקיא ברזי החיים, ישר עם עצמו, להבין שיש מסע רוחני שיש לעבור אותו, מסע אל נבכי נשמתו, להכרות עם האני הפנימי שלו, מסע מעבר לכאן ולעכשיו, מסע שמוביל אל הטוב שבתוכו.

הרב אשלג, הדרך בה התבונן על החיים, הביא את התורה כהלכתה מוגשת על מגש של כסף.

מכאן והלאה זה הזמן לעשות שינוי דרסטי לשנות לטוב להביט בשמחה להיות בטוח בעצמך ללא גמגום והצטדקות, להאמין בדרך הרוחנית שמובילה את האדם לריפוי עצמי ולהתוודע לרוח ולעולם הבא, יש צינורות שמחברים בין העולמות, להשתמש בהם בתבונה, להכיר בקיומם, עוד מימי קדם ידעו זאת, אנחנו והרוח אחד הם, אנחנו אחד, אין הפרדה בינינו, ללא הבדל אנחנו מאלוהים וגרמי השמיים, ההשפעה היא גלובלית, עלינו לחיות ללא פחד וללא הסתרה עם היד על העיניים, להיות שלמים עם זה שנשלחנו לכאן, ככל שנקדים להבין זאת ייטב לנו, לפקוח את העיניים ולא לישון באמצע היום.

האם מובן לך למה אתה כאן ?

תיצרו דבר חדש, אל תפחדו ממה שיגידו תהיו שלמים עם עצמכם ועם מה שתקרינו על הסביבה. להביא את השינוי וההתמרה. "וגר זאב עם כבש ונמר עם גדי ירבץ",  ניתנו לכם כלים לעבודה ואתם מתכחשים להם "לא ראינו לא שמענו" דורשים הוכחות, חייכם יפרחו אם תהיו בטוחים בעצמכם, בטלו את הסתירות שנמצאות פה, "האחר בתוככם", הגדילו ראש והיו בטוחים במעשיכם, הגשימו את משאלות הלב ופעלו מתוך לב הכוונה הטהורה.

אל תשוו, אל תכניסו דברים שלא שייכים תלכו בקו ישר, הרבו במעשה צדקה תראו את עצמכם כשליחי האלוהים, שבאתם לעשות כאן את עבודתכם נאמנה, להצמיח ולצמוח להגדיל ראש באהבה עמדי.

שמואל בן איש מנהל ומטפל ב"דרך האור" מרכז לרפואה משלימה בקיבוץ ברעם, סדנאות הרצאותטיפולים פרטניים וחוגים, להתפתחות אישית וצמיחה רוחנית, טיפולים אנרגטיים, קבלת מסרים והדרכה רוחנית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב