הפסקתי לקבל פניות מגוגל - מה לעשות?
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

הפסקתי לקבל פניות מגוגל - מה לעשות? 

מאת    [ 08/01/2019 ]
מילים במאמר: 450   [ נצפה 326 פעמים ]

 
 

עסקים מפרסמים בגוגל בכדי לייצר פניות חדשות של לקוחות פוטנציאלים מהאינטרנט ובכך להגדיל את ההכנסות. כאשר מפרסמים בגוגל ומקבלים פניות אז הכול נהדר, משקיעים את תקציב הפרסום בגוגל בכדי לקבל פניות מלקוחות פוטנציאליים וסוגרים עסקאות שלא היו נסגרות בלי פרסום ממומן בגוגל.

אך מה קורה אם פתאום הקמפיין מפסיק לייצר פניות מגוגל או כמות הפניות יורדת דרסטית? מה עלינו לעשות? האם צריך לוותר על הפרסום באינטרנט או לנסות להציל את המצב? ובכן, יש לנו מספר פתרונות בשבילכם אם קמתם יום אחד וגיליתם שקמפיין הפרסום הפסיק לייצר פניות מהאינטרנט.

פתרון ראשון: הפעילו מחדש את הקמפיין

האם יכול להיות שאתם או מישהי אחר בעל גישה לחשבון הפרסום בגוגל השהה בטעות את הקמפיין? כי ברגע שמשהים קמפיין הוא מפסיק לעבור ומודעות הפרסום לא מופיעות יותר בגוגל. זאת יכולה להיות הסיבה למה בפתאומיות הקמפיין הפסיק לעבוד.

אז דבר ראשון בודקים האם הקמפיין הושהה בטעות. במידה וכן, מפעילים אותו מחדש והכל בסדר.

פתרון שני: מגדילים את תקציב הפרסום היומי

אם קמפיין הפסיק לייצר פניות במהלך היום או במהלך החודש אז ככל הנראה ניתן להסיק שהבעיה נובעת מכך שתקציב הפרסום נגמר. במערכת גוגל אדס מגדירים תקציב לפי יום, כאשר הוא נגמר, המודעות מפסיקות להופיע. בנוסף, גוגל דואג שהתקציב החודשי לא יעבור את הסכום בתיאום חודשי (תקציב יומי כפול 30.4 יום), כך שאם בימים מסוימים גוגל הוציא יותר מהתקציב היומי (גוגל לפעמים מנצל יותר מהתקציב היומי בימים מסוים כאשר הוא מעריך שניתן לקבל קליקים איכותיים נוספים באותו יום), התקציב בסיכום חודשי יכול להיגמר.

במידה וגיליתם שהתקציב היומי מסתיים מוקדם מדי במהלך היום או במהלך החודש – שקלו להגדיל את תקציב הפרסום היומי.

פתרון שלישי: מעדכנים אמצעי תשלום חדש

יכול להיות שהתקציב היומי שלכם לא נוצל עד תום אבל בכל זאת גוגל הפסיק את הצגת מודעות הפרסום במנוע החיפוש. אם זה המקרה אז אתם ככל הנראה תבחינו בפס אדום בראש החלון המערכת אשר מתריעה על בעיה בכרטיס החיוב שהוגדר בגוגל. כרטיס האשראי לא עבר מסיבה כלשהי בעת החיוב התקופתי של גוגל? הקמפיין ייפול מהאוויר עד שתתקנו את הבעיה עם הכרטיס האשראי המוגדר או תגדירו כרטיס אשראי אחר.

מומלץ להגדיר במערכת גוגל אדס כרטיס אשראי שני לגיבוי בכדי למנוע מצבים שכאלו.

פתרון רביעי : מטפלים במודעות שנפסלו

סיבה נפוצה נוספת לכך שקמפיין פרסום בגוגל הפסיק לייצר פניות (או כמות הפניות ירדה משמעותית) היא בגלל פסילה של מודעת פרסום. לגוגל אדס יש את הזכות לפסול כל מודעה שאינה עומדת בתקנון של גוגל. בדרך כלל פסילה כזאת מתרחשת כאשר בונים מודעת פרסום חדשה, אך גוגל גם יכול לפסול מודעות קיימות שפועלות (אם המערכת עלתה על טעות).

במקרים של פסילת מודעה יש לבחון את סיבת הפנייה והתייחס אליה. בדרך כלל שינוי קטן יספיק בכדי לאשר את המודעה ולהציב אותה מחדש למנוע החיפוש של גוגל.

ADland פרסום בגוגל, מבית מנועי צמיחה

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב