דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אוהלים נגד גשם באקלים סובטרופי 

מאת    [ 05/01/2019 ]

מילים במאמר: 364   [ נצפה 1602 פעמים ]

מדינת ישראל התברכה באקלים יחסית פשוט אם משווים למדינות טרופיות באזור קו המשווה. מיקומנו מצפון לקו המשווה מקנה אקלים סובטרופיים (בלטינית פירושה מתחת) והינו אקלים מצפון ומדרום לאקלים הטרופי אשר בקו המשווה. תנאי הגשם בקלים זה שונים בין המקומות, אך ברובם מתחלקים לסוגי משקעיים שונים שניתן להגדירן כגשום, גשום למחצה או שחון. במדינת ישראל מוגבר אקלים זה כאקלים סובטרופי ים תיכוני אשר נפוץ במדינות שלחוף הים התיכון.

בחורף הישראלי בירושלים, יורדים בממוצע כ600 מ"מ של גשם נתון יחיסת גבוהה ביחס למיקומים אחרים במדינה. בבואנו לתכנן אירוע בעונת החורף כאן בישראל, עלינו לקחת בחשבון את סוגיות מזג האויר המשתנות. בחורף, אילו האירוע המתוכנן עשוי להתקיים בחיק הטבע, בגן אירועים או בחצר הבית, עלינו לשקול אופציה עבור אוהל נגד גשם לאירוע מתוך מחשבה על סוגיה זו. לרוב, אוהל נגד גשם מצדיק את הקמתו ותמיד מביא עימו ערך מוסף של תחימת האזו בהאירוע ומתן אווירה אינטימית וחמימה לקשת המוזמנים השונים אשר הגיעו.

יחד עם זאת, כאשר אנו באים לבחור אוהל אשר יוצב באירוע אותנו אנו מפיקים, מומלץ לעיין בתמונות מאירועים קודמים אשר החברה הפיקה בעבר. גישה זו יכולה לחסוך כאבי ראש ואי הבנות בין הלקוח לבונה האוהל. מה עוד, שתמונה הינה רפרנס טוב ומדויק ובכך הלקוח יודע בדיוק מה צפוי לקבל בעת סיום ההקמה של צוות בניית האוהל. תאום ציפיות הינו הכרחי לטובת שני הצדדים ושקט נפשי נטול דאגות עבור הצלחת האירוע על כל האספקטים שבו. 

מה בנוגע לסוגי האוהלים?
קיימים מגוון רחב של אוהלים נגד גשם אשר יכולים להתאים לאירוע שלכם. אוהלי מתיחה, אוהלי קונסטרוקציה בבניה מודולרית וכד'. האוהלים השונים יכולים להיות נתמכים ע"י עמודי עץ או לחלופין ע"י פרופילי אלומיניום חזקים במיוחד. מטרתם של האוהלים לאירועים הינה זהה - מתן סגירה מפני הגשם עבור האירוע. לא פעם, מפיקי אירועי העומדים מאחורי הצלחות ענק של אירועי יוקרה מהגדולים שנראו לוקחים עדיין את סוגיות מזג האויר לא כברורות מאליהן ודואגים לכיסוי מפני הגשם תוך הגשמת ערך מוסף של תיחום האירוע ומתן תחושת חמימות וקרבה בין המוזמנים באירוע.

לסיכום, במדינה גשומה וחורפית כמו שלנו, אוהלים נגד גשם הינם דבר שכדי לקחת בחשבון כבר בשלבי תכנון האירוע וליישם דגשים אלו למען הצלחתו וחמימותו של האירוע אותו אתם מקימים. בחורף הישראלי הגשום ובאירועים המתקיימים בו חשוב לא להזניח סוגיה זו. אין חכם כבעל נסיון.

המאמר בחסות נכתב בחסות RNA הצללות ואוהלים נגד גשם לאירועים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב