דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יתרונותיו הבריאותיים של שורש ליקוריץ 

מאת    [ 23/12/2018 ]

מילים במאמר: 496   [ נצפה 2541 פעמים ]

בעבר ילדים רבים היו נוהגים לאכול "מקל שוש" או "אקסוס", מדובר בשורש ליקוריץ שהפך להיות אחד מהתרופות הטובות ביותר שהטבע מציע לנו. כיום לא מעט חברות תרופות מסביב לעולם משתמשות בסגולות של שורש הליקוריץ  להפיק תרופות ולהפוך את התרופות הקיימות להרבה יותר יעילות ואפקטיביות. החלטנו להרים את הכפפה על מנת לרכז עבורכם את כל היתרונות הבריאותיים של שורש צמח הליקוריץ. כך תוכלו לדעת בצורה אולטימטיבית באילו מקרים מיצוי משורש הליקוריץ יהיה יעיל עבורכם.

יעיל בטיפול בלחץ ובדיכאון

מי מאיתנו לא מוצא את עצמו בתקופת לחץ? הרי אף אחד לא חווה חיים נטולי דאגות ופחדים. מחקרים הראו כי צמח הליקוריץ שימושי מאוד בטיפול בתופעות של לחץ ובתופעות של דיכאון. הצמח מעודד את הפעילות של בלוטת יותרת הכליה. הבלוטה עצמה שולטת באופן ישיר על הורמוני הלחץ שהגוף מפעיל. זוהי הסיבה לכך שלצמח יש יכולת כמעט קסומה להפיג כל מקרי לחץ ודיכאון, ולא מעט מטפלים ממליצים לצורך אותו בתקופות עמוסות ולחוצות.

יעיל בטיפול בכאבי מחזור

כאבי מחזור לא פוסחים על אף בחורה, ולא פעם הם יכולים להיות כאבים משמעותיים וקשים במיוחד. על מנת להפיג במעט את תחושת הכאב תוכלו להשתמש במיצוי משורש הליקוריץ. לכאבי מחזור יכולים להיות השלכות שונות, והצמח מטפל בכל אחד מהן בנפרד. עיוותים בבטן, בחילות, התכווצויות ועוד מספר רב של תופעות לוואי שעלולות להופיע ביחד עם כאבי המחזור האופייניים. כיום אפילו רופאי המשפחה מבינים כי לשורש הליקוריץ יש השפעה ישירה על הקלה בכאבי המחזור בחלק לא קטן מהמקרים.

יעיל בטיפול ובמניעה של צרבות

אין דבר יותר מתסכל מאשר הופעת צרבת ללא כל התראה מוקדמת. בטח אם אתם עומדים לקראת ארוחה חשובה, או סתם מתכננים לצאת עם חברים לבילוי משותף. טיפול באמצעות שורש הליקוריץ יכול להפיג מקרים שונים הקשורים לקיבה והמעיים. אחת מהתופעות השכיחות ביותר זוהי הצרבת שמוכרת לכל אחד ואחת מאיתנו. צריכה יומית של צמח הליקוריץ תוריד את הסיכוי לכך שתהיה לכם צרבת או כל פעולה לא טריוויאלית של הקיבה או המעיים.

שומר על בריאות הלב

הגעתם לגיל שבו הלב שלכם עלול לעשות בעיות? אחת מסיבות המוות השכיחות ביותר לאנשים בני הדור השלישי קשורה לתפקוד הלב. זוהי הסיבה שלא מעט מבוגרים שותים בכל בוקר תה ליקוריץ על מנת לשמר את הפעילות התקינה של הלב. באמצעות צריכה יומיומית של שורשי הליקוריץ תוכלו לדאוג כי כלי הדם שלכם ישמרו כל העת, ולא ייווצר פלאק שחוסם את זרימת הדם בעורקים השונים. זוהי ללא ספק בשורה מצוינת לכל האנשים אשר סובלים מבעיות שונות הקשורות אל כלי הדם.

יעיל בטיפול בתופעות גיל המעבר

ללא ספק גיל המעבר יכול להיות אחת מהתקופות הקשות ביותר לכל אחד ואחת מאיתנו. מדובר בגיל שמביא איתנו לא מעט תסכול ומצבי רוח משתנים אשר יכולים להשתנות בכל רגע נתון. שורש הליקוריץ ידוע בתור התרופה האולטימטיבית לבעיות הנגרמות בכמות גדולה של הורמונים. זוהי הסיבה שלא מעט בנות הנמצאות בהיריון מחליטות לשתות תה ליקוריץ בכל בוקר על מנת להרגיע את ההורמונים שמהם הן סובלות. הגיע הזמן לשים את ההורמונים מאחור, ולחזור לחיות את החיים הרגילים שהתרגלתם אליהם עד כה.

ללא ספק, צמח הליקוריץ הוא מהתרופות הטובות ביותר שהטבע יכול להציע לנו. כדאי שנשתמש בו בצורה נכונה על מנת להפיק ממנו את המירב.

דר אבירם


באדיבות ליקוריץ פלוס 123


https://the123licorich.co.il


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב