דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מגבר קליטה סלולרי 

מאת    [ 19/11/2018 ]

מילים במאמר: 351   [ נצפה 3408 פעמים ]

שיחות הטלפון מופנות לתא הקולי, גם כשאתם זמינים ?  במהלך הדיבור בטלפון השיחה מתנתקת ? מתקשים לשמוע אתכם בצד השני ? יש לכם מרתף או כל איזור אחר בבית ללא קליטה בכלל ? החניון בבניין ללא קליטה ?  בעסק לא מצליחים להשיג אתכם בטלפון הנייד ?

אם עניתם בחיוב על אחת מהשאלות, סימן שגם אתם סובלים מבעיות בקליטה הסלולרית. שטחים ואזורים רבים ברחבי הארץ אינם חשופים לגלי הקליטה היוצאים מהמשדרים של חברות הסלולר הפרוסות ברחבי הארץ. לעיתים אנו מזהים את הבעיה כאשר אנחנו נכנסים לדוגמה למעלית או לחדרי מדרגות פנימיים. אך מה קורה כאשר אנחנו לא נמצאים בתנועה והבעיה קיימת בצורה קבועה, בבית או בעבודה. כיום לא ניתן לנהל את השיגרה היומית ללא זמינות בטלפון וקשר עם העולם החיצון. מה גם שהטלפון הנייד שלנו הפך לכלי עבודה מרכזי וללא זמינות אנו עלולים להפסיד לקוחות, זמן וכסף.

הקליטה הסלולרית בישראל

בישראל ישנן שש חברות המפעילות את משדרי התקשורת הפזורים בכל רחבי הארץ, החברות הם: פלאפון, סלקום, פרטנר הוט מובייל, גולן טלקום ואקספון. חברות אלו משדרות בתחומי תדרים הייחודיות להן בלבד. על אף פריסת כמות המשדרים הרחבה המקיפה את כל חלקי הארץ, מטבע הדברים ומפאת כמויות הבנייה ההולכות ומתרחבות אל מול קצב פריסת המשדרים המועטה והאיטית, מתגלים אזורים שאינם חשופים לקליטה הסלולרית של כלל חברות הסלולר, במקרים מסויימים, יתכנו אזורים שאינם חשופים לאף משדר של חברה מסויימת. אזורים אלו יסבלו מאי קליטה מוחלטת ובמקרה הטוב יסבלו מקליטה לקויה או חלקית.

שיפור הקליטה הסלולרית 

במקרים בהם הקליטה אינה מתאפשרת, הפתרון הטוב והיחיד הוא בהתקנת מגבר קליטה סלולרי שתפקידו להתגבר על הפרעות הקליטה ומאפשר לקליטה להיכנס פנימה לתוך המתחם הבעייתי. 

המגבר עצמו מותקן סמוך או בתוך המתחם כאשר אליו מחוברים (קווית) זוג אנטנות נוספות אנטנה אחת מותקנת מחוץ למתחם באזור קליטה מלאה. ואנטנה נוספת תותקן בתוך חלל המבנה. 

פעילותו של המגבר היא פשוטה מאוד ועובדת בצורה דו צדדית (שידור וקליטה). בשפה פשוטה, האנטה החיצונית מכניסה פנימה לתוך הבית את הקליטה הסלולרית, האנטנה שבתוך הבית מפיצה את הקליטה בחלל הבעייתי. כאשר אנו מחייגים בנייד האנטנות משדרות בצורה הפוכה כאשר הפעם האנטנה הפנימית "מדברת" עם האנטנה החיצונית. כמובן שפעולות אלו נעשות בשברירי שנייה ומי שנמצא בתוך האזור הבעייתי אינו מבחין או חש כלל את פעולות ההגברה.

 

צבי קרן - מומחה RF וקליטה


spectrum.fit




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב