דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד לבחור כסאות בר ולמה כדאי שיהיו עשויים מעץ? 

מאת    [ 01/11/2018 ]

מילים במאמר: 461   [ נצפה 2002 פעמים ]

כיסאות בר מעץ הפכו בשנים האחרונות לאלמנט עיצובי משמעותי בעיצוב בסגנון כפרי. כיסאות אלו מוצבים בדרך כלל לצד דלפק או אי באזור המטבח, כאשר המטרה היא כפולה: יצירת משטח עבודה נוסף באמצעות ניצול מקסימלי של שטח המטבח, ועיצוב פינת חמד שתשמש לאכילה, שתייה ושיחות משפחתיות. עם הזמן נוצרה גם מטרה שלישית והיא להוות חציצה בין המטבח לשאר החלל הציבורי בבית. כיום, בסגנון הבנייה המודרני, מקובל לבנות את כל החדרים הציבוריים כחלל אחד פתוח וכך הסלון, פינת האוכל, המטבח והכניסה לבית ניצבים אחד ליד השני. בנייה של דלפק מוגבה והצבה של כיסאות בר מאפשרים ליצור הפרדה בין שאר החלל לבין המטבח.

איך לבחור כיסאות בר?

בעבר כיסאות בר שימשו בעיקר בבתי קפה, מסעדות וברים, ומכאן שמם. אך כיום הם הפכו לנפוצים גם במשרדים ובבתים ולכן את העיצוב הקלאסי המיושן מחליפים כיום מגוון סגנונות עיצוב, בגוונים ועיצובים שונים. לפני שאתם מחליטים איזה כיסא בר לבחור, כדאי שתבחנו את הנקודות הבאות:

- גובה הדלפק והכיסאות – זוהי נקודה שרבים נופלים בה. גם אם נאמר לכם שמידות הדלפק והכיסאות הם סטנדרטיים אל תסתפקו בכך ובצעו מדידה מדויקת של גובה הדלפק בבית. את הגובה השוו לגובה הכיסאות בהם אתם מתעניינים, כאשר צריך להשאיר הפרש של מספר סנטימטרים שיאפשרו ישיבה נוחה והצמדת הכיסא לדלפק.

- מספר הכיסאות הנדרש – אל תקנו מספר גדול יותר ממה שאתם צריכים ואל תצופפו אותם. לכיסאות בר יש את היכולת לשדרג את המראה בקלות, אך כאשר מתקבל מראה עמוס התוצאה תהיה הפוכה. חשבו מראש האם אתם מתכננים להציב את הכיסאות בצד אחד של הדלפק או בשני הצדדים וכמה כיסאות יכולים להיכנס בצורה מרווחת.

- סגנון עיצוב וצורה – כיום יש מבחר רב של סגנונות עיצוב וניתן למצוא מגוון כיסאות בר מפלסטיק, עץ, מתכת, מרופדים בבד או בעור. כמו כן יש כיסאות עם ובלי משענת, עם ידיות בצדדים או ללא. חשוב להתאים את בחירת הכיסאות לסגנון העיצוב השולט במטבח, כדי להשיג הרמוניה ומראה נעים לעין.

מהם היתרונות בכיסאות בר מעץ?

כיסאות אלו מכניסים מראה כפרי בצורה טבעית ולא מתאמצת, ובלי צורך להשקיע כספים רבים. כיסאות עץ מגיעים במגוון רחב של צבעים, החל מצבע העץ הטבעי ועד לצבעים ססגוניים כגון תכלת, ירוק וצהוב.

ניתן לשלב בין עץ לחומרי גלם נוספים וכך ליצור מראה מעניין ומודרני יותר, או לחילופין מראה רטרו מעניין וייחודי. כיסאות כאלו יתאימו לא רק לבית אלא גם למשרדים, בתי קפה ועסקים המעוניינים בעיצוב מתקדם ומרענן. הישיבה על כיסאות בר מעץ נחשבת לנוחה, אך במידה ותרצו, ניתן לבחור גם בדגמים מרופדים. הישיבה על כיסאות בר מאפשרת זווית צפייה גבוהה ורחבה ויכולת לשוחח עם מי שעומד במטבח בגובה העיניים. כמו כן, התחושה המתקבלת מדמה מעט את האווירה בבתי קפה ולכן היא מוסיפה ייחודיות ועניין, גם בלי לצאת מהבית.

לא משנה איזה דגם אתם אוהבים ובמה אתם מתכננים לבחור, חשוב לבדוק שהכיסאות נוחים ויכולים לשרת אתכם בצורה טובה גם לישיבה קצרה וגם לישיבה ממושכת.

באדיבות חברת ב.מ. טיב העץ בע"מ.


אולם תצוגה: כפר חב"ד


טלפון ליצירת קשר: 03-6584411




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב