צילום מוצרים בעידן היזמות הפרטית - יצירת חנות אינטרנטית בתקציב נמוך
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

צילום מוצרים בעידן היזמות הפרטית - יצירת חנות אינטרנטית בתקציב נמוך 

מאת    [ 30/10/2018 ]
מילים במאמר: 509   [ נצפה 539 פעמים ]

 
 

שלום, אנסה לכתוב זאת בצורה הכי ברורה ולעניין: בשנת 2018-2019 יש המוני אנשים פרטיים שפותחים עסק למכירה און ליין.
רבים נכשלים ואחת הסיבות הברורות היא שהם לא מצליחים ליצור חנות שנראית מקצועית וממותגת כמו המותגים הגדולים. הסטנדרט היום במכירות און ליין הוא גבוה. ולכן חנות חובבנית היא כמעט חסרת סיכוי. 

מה הבעיה?: צילום מוצרים הוא עניין יקר יחסית ולא תמיד מתאים לתקציב, בעיקר אם המוצרים הם יחידים, כלומר כל מוצר נמכר פעם אחת ולא מוחזק סטוק של אותו מוצר.

פתרונות אפשריים:

צילום מוצרים מקצועי: היתרונות של צלם מוצרים מקצועי הם: הבנה בזוויות צילום נכונות, חדות ואיכות שקשורה בציוד מקצועי וידע רב של הצלם, תאורת פלאש שבדרך כלל נותנת מראה מקצועי וטוב למוצרים, ריטוש מקצועי.

צילום על רקע לבן - מאוד בעייתי לעשות לבד, כי חייבים לעשות צריבה וריטוש בפוטושופ - וזו טכניקה שאי אפשר ללמוד מהיום להיום, ובנוסף, היא לוקחת הרבה זמן, גם למי שמקצועי בזה.

מתי כדאי להשתמש בצלם מוצרים: אם אתם מוכרים תכשיטים למשל, או מוצרים שעולים הרבה כסף וחשוב . להציג אותם בצורה יוקרתית מאוד שדורשת ריטוש מקצועי ורקע לבן. אם יש לכם מוצר יחיד שאתם מוכרים ממנו כמויות גדולות, כלומר אתם משקיעים פעם אחת בצילום איכותי ולא צריכים לחזור על זה. אם אתם מוצרים צלם שיצלם בתקציב שלכם ויספק תוצאה ברמה גבוהה.

צלמו בעצמכם: מה נדרש ממכם כדי לצלם לבד ולהצליח לייצר תוצאה טובה (כפי שכבר אמרנו לייצר תוצאה גרועה או בינונית זה לא כדאי ובזבוז זמן טוטאלי של המאמץ שלכם.

1. מצלמה טובה - הכוונה בזה בימינו היא מצלמה חדשה יחסית (מבטיח חדות ורזולוציה גבוה). עדיף מצלמה מקצועית מכוון שהעדשות שלהן טובות והן מצלמות בפרופורציה טובה. בימינו אפשר גם לצלם עם סמארט פון שיש לו מצלמה איכותית - בהחלט!

2. תאורה: אם אתם יכולים להשקיע ניתן לקנות ערכת פלאש בטווח של 1000-1500 שקלים. זה מומלץ למי שיש לו מלאי גדול או צריך לצלם מוצרים חדשים כל הזמן.

ללא פלאש אפשר לצלם באור יום - יש הרבה מדריכים ביוטיוב איך לצלם בתאורה טבעית, זה בסה?כ לא מורכב מאוד רק צריך לקחת את הזמן וללמוד את זה.

3. עיבוד וריטוש התמונות: כאן נמצאת הבעיה שלכם, זה לא משהו שאפשר ללמוד ברגע אחד ודורש אימון רב.

הפתרון: אתרי פרילנס כמו upwork מאפשרים לכם למצוא אנשי מקצוע שיעשו לכם צריבה וריטוש במחירים מאוד מאוד נמוכים.

חשוב מאוד לבחור מישהו לאחר שבדקתם את העבודות שלו וראיתם שהוא עושה עבודה טובה!

 

צילומי אווירה: הכוונה כאן היא לצילום שמראה את המוצר שלכם על רקע טבעי שרלוונטי למהות המוצר, לדוגמא:
תכשיטים על משטח עץ מלא, מוצר למטבח - במטבח וכולי. או לצילום שמדגים שימוש במוצר על ידי דוגמן/דוגמנית.

היתרונות בצילום אווירה הם רבים:

אין צורך בצריבה (יצירת רקע לבן בפוטושופ) וריטוש- חוסך לכם זמן וכסף.

אם עשיתם את זה נכון, אתם יוצרים תמונות אסטתיות ויפות שמשפיעות על הלקוח שלכם לטובה

הדגמת שימוש במוצר היא קריטית ללקוח שחייב לקבל תחושה שהוא מבין את המוצר שלכם ויודע בדיוק מה הוא קונה.

דגשים לצילום אווירה: מצלמה טובה, תשומת לב לאור שבו אתם מצלמים - אם התמונה שרופה מאור שמש חזק או חשוכה מדי זה פוגע בנראות שלכם! דוגמן/דוגמנית שמתאים במראה, לבוש, מיקום לקהל היעד שאתם מכוונים אליו.

 

 

כפיר עינב - צילום מוצרים whitecreative.co.il

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב