דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הקוטל יתושים 

מאת    [ 15/10/2018 ]

מילים במאמר: 671   [ נצפה 2248 פעמים ]

הקיץ בישראל הוא קיץ לח וחם ובנוסף לטמפרטורות הגבוהות אנשים רבים מתחילים לסבול מזמומים בלילה ואז עקיצות וגירודים בלתי פוסקים. ישנם פתרונות שונים ומגוונים של תכשירים ומכשירים חשמליים להימנע מעקיצות ייתוש כמו: תרסיסים, משחות, נרות, רולים, צמידים שעונדים על היד, מאווררים וגם קוטלי יתושים. חלק מהתכשירים האלו מכילים חומר כימי רעיל בשם "דיט"   DEET אשר מסוכן לנשימה, חלק מהפתרונות צריך לתחזק , למלא נוזלים בכל שימוש וכו.

הפתרון הטוב ביותר כדי להימנע מעקיצות ייתוש וגירודים מעצבנים והקל ביותר לתפעול ואחזקה הוא קוטל יתושים. המגוון של קוטלי יתושים הוא רחב ואנחנו רוצים להמליץ לכם על קוטל יתושים חזק שבזכותו תוכלו לעבור את הקיץ הישראלי הלח והחם ללא עקיצות וגירודים.

קוטל יתושים מוסקיטו, הוא קוטל יתושים חשמלי חזק מאוד שמסוגל לקטול סוגים רבים של חרקים מעופפים מלבד יתושים כך שאתם מרוויחים כפול. קוטל יתושים מוסקיטו הוא קוטל יתושים היחיד בעולם שמליח לקטול גם: דבורים, זבובים, פרפרים, עש לילה ועוד... הסיבה לכך נעוצה בעובדה שקוטל יתושים מוסקיטו 11M מגיע עם שנאי איטלקי חזק מאוד בעל פטנט קטילה ייחודי!

כל קטלן יתושים מוסקיטו מכיל גם נורת פיליפס אולטרה סגול עוצמתית שגורמת לחרקים המעופפים או לייתושים להתעופף לתוך הרשת החשמלית. זכרו, שהנורה רק מפיצה אור אוטלרא סגול שמושך אל הקטלן את החרקים המעופפים. המנורה אינה קוטלת את הייתושים או החרקים המעופפים רק מושכת אותם לתוך הקטךן. מה שלמעשה קוטל את החרקים המעופפים והייתושים זה השנאי החזק ולא הנורה.

כמובן, שלנורה חלק עיקרי בתוך קוטל היתושים, כי היא זו שמושכת את הייתוש אבל מה שבפועל קוטל את הייתושים או החרקים המעופפים זה השנאי. הנורה האולטרה סגול, הינה נורה ידידותית לסביבה ,אינה  מכילה חומרים רעילים ואינה פולטת כימיקלים.

אם כן, מי שקוטל את החרקים המעופפים זה השנאי העוצמתי שנמצא בתוך קוטל יתושים מומלץ 11M .

קוטל יתושים מוסקיטו קל מאוד לתפעול ולשימוש. קל מאוד לנקות אותו ואינו דורש תחזוקה מיוחדת מלבד הוצאת החרקים המעופפים / הייתושים המתים.

קוטל היתושים הוא מוצר בטיחותי לשימוש שפועל בצורה שקטה.

את קוטל היתושים יש לתלות מהתקרה או לתלות על הקיר וזאת כדי להשיג תוצאות אפקטיביות.

קוטל יתושים מוסקיטו ניתן למקם ב: חדרי שינה, מסדרון ביתי, סלון , במטבח , במשרד ואפילו בגינה או במרפסת  ( מתחת לפרגולה) .

 

 

 

גם אתם רוצים להיפטר מעקיצות ייתוש ולישון לילה שקט ללא עקיצות, גירודים וזמזום מציק של ייתושים באוזן? אז כדאי לכם מאוד לקרוא את הכתבה הזו שיכולה לפתור לכם בקלות את בעיית העקיצות והגירודים.

רב האוכלסייה בטוחים שהם נעקצים על ידי יתושים, אבל מדובר בטעות גדולה. מי שעוקץ אתכם בפועל זו הייתושה ( נקבה) ולא הייתוש ( זכר) .

אין באפשרותו של הייתוש לעקוץ אתכם מאחר ואין לו את איבר הרבייה , "חדק המציצה" שבאמצעותו הייתושה ( נקבה) דוקרת אתכם ומוצצת את הדם שלכם. הסיבה שהייתושה עוקצת אותנו, נעוצה בעובדה שהייתושה זקוקה לחלבונים שלנו, המצויים בדם של בני האדם וזאת לצורך הפקת הביצים שלה.  בשוק הישראלי נמכרים לא מעט פתרונות על מנת להימנע מעקיצות ייתוש כגון: רולים, נרות, תרסיסים, צמידים נוגדי עקיצות ייתוש וגם קוטלי יתושים.הפתרון הטוב ביותר הוא להשתמש בקוטל יתושים מוסקיטו, קוטל יתושים מומלץ.

קוטל יתושים מוסקיטו, הינו קוטל יתושים חזק וקוטל יתושים מומלץ מפני שיש לו שנאי איטלקי חזק מאוד וגדול שיכול לקטול סוגים רבים של חרקים מעופפים. ישנם המון סוגים של קוטלי יתושים, אבל קוטל יתושים מוסקיטו מיוחד בזכות השנאי האיטלקי החזק שלו.

קוטל יתושים מוסקיטו, מגיע עם נורה אוטלרא סגולה שפולטת אור סגול. מחקרים רבים הוכיחו והראו שחרקים מעופפים וגם ייתושים נמשכים בעיקר לאור הסגול ולכן, קוטלי היתושים מאובזרים בנורה אולטרא סגולה.

קוטל יתושים חשמלי מוסקיטו מגיע עם נורה תוצרת חברת PHILIPS (פיליפס) אולטרא סגול שמטרתה למשוך אליה את הייתוש או החרק המעופף. זכרו, תפקידה של הנורה הוא רק למשוך אליה את הייתוש ולא לקטול אותו. מי שקוטל את הייתוש או החרק המעופף  ב קוטל יתושים מומלץ הוא השנאי עוצמתי. הדברה בשימוש של קוטל יתושים מוסקיטו איטלקי מצליח לקטול סוגים שונים של חרקים מעופפים חוץ ייתושים כמו: ברחשים , זבובים, פרפרים, ואפילו דבורים.

קוטל יתושים חשמלי מוסקיטו, ידידותי לסביבה, קל לשימוש, קל להפעלה ולתחזוקה ולניקוי והכי חשוב אינו פולט חומרים רעילים ומסוכנים. השימוש בקוטל ייתושים הינו בתלייה בלבד וניתן לתלות אותו על הקיר או על התקרה. אנו ממליצים לתלות על התקרה במקום גבוה ככל שניתן, שכן ככה הוא עובד וקוטל בצורה האופטימאלית ביותר. אז למה אתם מחכים רכשו עוד היום קוטל יתושים חשמלי מוסקיטו, קוטל יתושים מומלץ.

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב