בשם האל, In the name of God
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

בשם האל, In the name of God 

מאת    [ 13/10/2018 ]
מילים במאמר: 551   [ נצפה 1364 פעמים ]

 
 

 

קבוצות אנשים המסרבים להכיר בדעות שונות משלהם, בתרבות שונה, גזע או סיבה אחרת, ינסו לחסל את המתנגדים, הזרים והשונים הללו. הם יעשו זאת בשמו של אללה, ישו או כל אלוהים אחר. הצורך לערב דת בפוליטיקה מוכר היטב לכל אורך ההיסטוריה וזה תמיד היה שילוב מסוכן מאוד. אחת הסיבות שהם כורכים בקרבות והמלחמות את אלוהיהם היא לאסוף ולאחד את המספר הגדול ביותר של תומכים פעילים ולא פעילים למען המטרה ולא משנה מה היא תהיה.

נמחיש את האמור לעיל בקנה מידה קטן של כפר אי שם. בכפר הזה לאנשים יש שיער בלונדיני, שחור, אדום ולבן. כל האנשים עם ארבעת צבעי השיער מפולגים בכפר באופן שווה ולכן לכל קבוצה יש בערך את אותו המספר של אנשים.

השחורים לא אוהבים את הבלונדינים. הלבנים לא אוהבים את השחורים ואף אחד לא אוהב את האדומים, הרמוניה מלאה... הדבר היחיד שמאחד את השחורים, האדומים והלבנים הוא הדת שלהם, הם מאמינים ב-אגו הבורא יתברך, בעוד שלבלונדינים יש את וגא כאלוהים. בכפר יש שני מסגדים או בתי תפילה לסגוד לאלוהיהם.

לכול תושבי הכפר יש משקים קטנים וכולם משתמשים באותה באר מים. הבלונדינים הם יצירתיים יותר משאר תושבי הכפר, הם משקיעים את הידע שלהם, כספם וכול מרצם במשקים שלהם, עובדים יום ולילה עם בנות זוגם בשדות. שאר תושבי הכפר אנשים עצלנים, מעשני מקטרות ומהמרים ורק נשותיהם עובדות בשדות.

שני שכנים, בלונדיני ושחור, רבו יום אחד בגלל מזיקים שפלשו לגינת הבלונדיני. זה לא היה משהו רציני, היה ניתן לפתור זאת במהירות ובידידות, אבל זה גלש למריבה גדולה ומיותרת שכללה כמה מהשכנים השחורים והבלונדינים. האדומים והלבנים רק חייכו לעצמם והיו אדישים לסכסוך, בכל מקרה הם לא במיוחד אהבו את השחורים וגם לא את בלונדינים.

המקרה הובא לבית המשפט המקומי ולחבר המושבעים נבחרו מספר שווה של בלונדינים, שחורים, לבנים ואדומים כיאה לכפר מתקדם. במהלך המשפט, טען החקלאי הבלונדיני כי נחשים, עקרבים ומזיקים אחרים מגיעים מהמשק של השכן השחור, הורסים את הגינה שלו, נכנסים לביתו ומסכנים את ילדיו. הוא ביקש מספר פעמים את שכנו השחור שיטפל באי הנוחות הזו, אבל שכנו פשוט התעלם ממנו. על מנת להימנע מהסלמה נוספת, הבלונדיני החליט לבנות גדר.

עכשיו השחור תובע את שכנו הבלונדיני ומבקש מבית המשפט אישור להרוס את הגדר, המהווה לטענתו מטרד ואיננו יכול לחצות את החצר כפי שעשה בעבר. כשזה היה ברור שהשופט וחבר המושבעים הולכים לתמוך בטענות הבלונדיני, השחור עשה ניסיון אחרון כדי להטות את המשפט לטובתו.

הוא טען כי אינו יכול לעבוד את האל אגו בגלל הגדר. הוא גם טען כי הבלונדיני לא רק שלא מאמין באגו, אלא שהוא גם מקלל את האל הכול יכול. המשמעות עבור כל תושבי הכפר האחרים הייתה, כי תמיכה בבלונדיני עלול לגרור בניית גדרות על ידי שאר הבלונדינים, דבר שעלול לגרום להם לקשיים לסגידה לאגו. גורם הדת איחד את רוב המושבעים נגד הבלונדיני והוא נתבע לסלק את הגדר ולפצות את שכנו.

כל עוד זה היה סכסוך מקומי קטן בעניין אזרחי, זה היה יכול להיפתר על ידי הצדדים הנוגעים לדבר. כאשר זה הפך לנושא דתי, זה איחד את כל תושבי הכפר.

ישראל היא "הדבק" שמאחד את מרבית המוסלמים. אף אחד לא יכול להבין לעומק את המנטאליות הערבית טוב יותר מאשר בני דודם הישראלים. הערבים מעריצים כוח ובו בזמן הם מתעבים פחד. הם הולכים רחוק מאוד על מנת להשיג את מטרותיהם, כולל הקרבת אזרחים רבים על מזבח המטרה, במיוחד אם הוא נתמך ומנוהל על ידי המנהיגים הדתיים שלהם.

 

----------------------------------------------------------

מתוך ספרי: Nuke Them Till Eternity (Amazon)

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב